10-03-2009, 17:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2009, 17:53 PM ja muutjaks oli villuro.)
Väravamehaanikul ahvide suhtes õigus, aga vene tehnika...
Prillikivi Ladat või mosset on euroopa liidus ilmselt lihtsam leida kui suvalist Ritmot või 5 uksega diisel Golf I .
Ja diisel Golfiga ei sõida keegi rallit, kas peaks hakkama, sellepärast, et teistest erineda?
Kuigi massivärk mulle üldse ei istu, kas ikka tasub oma aega ja raha alati teistest erinemisele kulutada.
Kasvõi see, et mingki suvaline populaarne ja hea vana rallikas õnnestub maailmas alati rahaks teha ning huvi nende vastu ei kao mitte kunagi (näiteks odavamatest Escortid või kallimatest Stratosed). Aga vene tehnikaga on nagu meil Wartburgide ja Trabantidega. Korra olid täitsa huvitavad, aga kuna nad on nii õnnetud siis huvi kadus kähku. Ei maksa midagi, võtta on neid ikka palju kui kelegil peaks huvi olema.
Eriliste vene autodega tegelemisest saan aru, kasvõi Tshaikad jms.
Prillikivi Ladat või mosset on euroopa liidus ilmselt lihtsam leida kui suvalist Ritmot või 5 uksega diisel Golf I .
Ja diisel Golfiga ei sõida keegi rallit, kas peaks hakkama, sellepärast, et teistest erineda?
Kuigi massivärk mulle üldse ei istu, kas ikka tasub oma aega ja raha alati teistest erinemisele kulutada.
Kasvõi see, et mingki suvaline populaarne ja hea vana rallikas õnnestub maailmas alati rahaks teha ning huvi nende vastu ei kao mitte kunagi (näiteks odavamatest Escortid või kallimatest Stratosed). Aga vene tehnikaga on nagu meil Wartburgide ja Trabantidega. Korra olid täitsa huvitavad, aga kuna nad on nii õnnetud siis huvi kadus kähku. Ei maksa midagi, võtta on neid ikka palju kui kelegil peaks huvi olema.
Eriliste vene autodega tegelemisest saan aru, kasvõi Tshaikad jms.