Ford Transit 1979
#1

Sain oma käsutusse (08 suve lõpus) uue masna, kuhu raha matta. Tegu siis 1979 aasta Ford Transit bussiga. Peaks olema Mk1 ja Mk2 ülemineku versioon, ehk esiots on uuem ja taguots vana. Kere isegi väga heas korras. Esiklaasi alusraam oli veidi kannatada saanud, ja uksed, Aga nüüdseks on juba suurem osa korda saadud.
Mootoriks 2,4D, ja passis 9 kohta.

Pildid:
Alguses..
[Pilt: asasas.jpg]
[Pilt: easdfh.jpg]
Toomine..
[Pilt: 12345r.jpg]
Kohal ja pestud..
[Pilt: ffftftf5555.jpg]
Mootor peal, mootor mis kaasas oli oli jutujärgi kap.rem läbinud. aga kaant maha võttes selgus tõsiasi et sees oli vanad kolvivd mis olid klappe tunda saanud. ühesõnaga sai siis korda tehtud, kaas sai siis eelsoojendus küünaldega ja uued juht puksid + sinna juurde kuuluvad toimingud. Nüüd käivitub hästi.
[Pilt: mootor.jpg]
Tööde algus..
[Pilt: t88algus.jpg]
[Pilt: krundi.jpg]
[Pilt: kivik.jpg]
[Pilt: DSC08164.JPG]
[Pilt: DSC08166.JPG]
[Pilt: DSC08165.JPG]

...
Vasta
#2

See istekohtade asi tundub nagu imelik olevat,kuna sel juhul peaks kongil aknad ka olema.Mul oli küll vanem versioon st vana esiosaga ja ka 9 kohta ja sel olid küll kongil aknad.
Vasta
#3

mesamees Kirjutas:See istekohtade asi tundub nagu imelik olevat,kuna sel juhul peaks kongil aknad ka olema.Mul oli küll vanem versioon st vana esiosaga ja ka 9 kohta ja sel olid küll kongil aknad.

Taga ustel on ju aknad olemas.Kui ei oleks vot siis ei tohi inimesi sõidutada.

Vanad transitid on alati meeldinud.Tuleb valget värvi?

Jõudu.
Vasta
#4

Varblane Kirjutas:
mesamees Kirjutas:See istekohtade asi tundub nagu imelik olevat,kuna sel juhul peaks kongil aknad ka olema.Mul oli küll vanem versioon st vana esiosaga ja ka 9 kohta ja sel olid küll kongil aknad.

Taga ustel on ju aknad olemas.Kui ei oleks vot siis ei tohi inimesi sõidutada.

Vanad transitid on alati meeldinud.Tuleb valget värvi?

Jõudu.
akendega selline teema et vb mingid illuminaatorid tulevad taha aga pole kindel. ilma saab ka hakkama.
Vasta
#5

väike up.
[Pilt: P2220027v.jpg]
[Pilt: P2220029v.jpg]

sai siis katus ära värvitud, vaja veel külgedel veidi pahteldada. lakke sai liimitud pigimatte, et vaikseamaks asja muuta.
lähiajal tahaks värvialla saada ja siis kokku laduda. tehniline pool vaja ka kuidagi ordnungisse saada. veermik tahab nokitsemist, kütte voolikud, elektrisüsteem.

(22-02-2009, 17:32 PM)Varblane Kirjutas:  Vanad transitid on alati meeldinud.Tuleb valget värvi?

Jõudu.

tuleb punane, katus valge. katusele veel plate.

tnx!
Vasta
#6

Kui Sul ainult korraks õues seisab eeltööde ajal, siis ära edasi loe. Aga kui kogu aeg õues, siis löö kasvõi neli posti maasse ja tõmba koormakate vms. üle. Niiskus pahtli all, võrdub - aasta pärast uuesti.
Aga muidu korralik töö.


Vasta
#7

Tänaseks sai tal vist auto sooja garaaði tagasi...Paar päeva oli väljas. Ei tohiks vist väga hullu teha.
Vasta
#8

sai siis enamvähem värvi alla (rõhk sõnal "enamvähem")
[Pilt: P3160011v.jpg]
[Pilt: P3160012v.jpg]
jooksvaid kohti on palju, eriti hull on lükanduks. väljas värvisin ja jahe oli. ilmselt tuleb uks uuesti teha. ja mõneskohas värviparandus. tulemus peaaegu raluldab:S..
Vasta
#9

Kas kapott ei sobiks valgena rohkem?
Vasta
#10

Vabandan, et teemast mööda, aga kas see lükanduks on omalooming või tuli juba tehasest MK1/2 lükanduksega variante? Ise olen reisijana viibinud mõlemas ja näinud ka teisi kilomeetreid mõõtmas, aga lükandust ei mäleta küll ühelgi näinud olevat.
Vasta
#11

(16-04-2009, 14:31 PM)oxygen Kirjutas:  Vabandan, et teemast mööda, aga kas see lükanduks on omalooming või tuli juba tehasest MK1/2 lükanduksega variante? Ise olen reisijana viibinud mõlemas ja näinud ka teisi kilomeetreid mõõtmas, aga lükandust ei mäleta küll ühelgi näinud olevat.

eem originaal. ei paista isetegevust.
Vasta
#12

Kindlasti on see tehase toodang kuna löuna-osariikides olen vähemalt 3 sarnast lükanduksega Transitid näinud.(Juttu, siis sarnasest ülemineku mudelist ja MK2-st) Mk1, olen mina näinud ainult ilma lükandukseta. Aga kokku vöttes tundub, et suuremajaolt Fordid jöudsid siia Eestisse tava küljeuksega.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#13

mul doonor on tavalise uksega, sõbral ka seisab tavalise uksega sama gen. transit. no ideepoolest on lükand parem võtab vähem ruumi, aga no seda paika sättida ja et ei koliseks see juba omamoodi tegemine. Suhtelsielt raske seda tihedaks ka saada. aga püüab.
Vasta
#14

Kuidas sul juhitavusega lood on?
Just kiirusel 70+
Meil samane, aga paar aastat uuem... nagu kiibakas lehm teel... ei teagi, kas peakski parem olema või mitte. Samas kiiruse kätte saamine ei ole mingi probleem.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta
#15

eem doonorit tõin siis lasin 110-120-ga kruusapeal, kiskus ja tõmbles küll aga seisis ilusti teepeal
selle masinaga olen mingi 100 ga tavaliselt sõitnud differ ulub ainult. teepeal istub, aga koliseb küll.tihendid ustel puudu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne