Üksikud roostetäpid kerel- kas ainuke lahendus terve masina värvimine?
#1

Sai enda hoovile toodud üks 90-ndate alguse VW, millel kere üldine seisukord väga hea. Probleemiks ca kümmekond pisikest roostetäppi(ca 4-5 ruutmilimeetrit), üks pisut suurem ja esitiibade alumises nurgas plastkatte all roostene pleki siseäär. Masin tehasevärvi all ja nii omaniku jutu kui ka üldmulje järgi avariivaba. Värv must metallik.
Kuna ise keretöödes/värvimises eriti tugev pole, siis paluks teadjamate/ kogenumate kaasfoorumlaste abi küsimuses, kuidas sellele asjale piir panna, et olukord hullemaks eriti ei läheks. Kuna majanduslangus on ka minu elus korrektuure teinud, siis kogu masina ülevärvimist koos kõige sellele eelnevaga lähiajal(ei tea kaua see langus kestab ka ju Sad ) paraku lubada ei saa. Paari kohaliku värvitöökoja peremehed käisid välja hinna ca 15 000 kr kogu masina tegemise eest, mida aga paraku võtta pole. Üksikute kohtade värvimisest ei taheta midagi kuulda... Samas sõita on vaja Sad.
Milline lahendus/vahend oleks sellise rooste peatamiseks/ kere võimalikult hea seisukorra säilitamiseks parim? Igasugust keemiat(roostemuundurid jne) müügil.
Kevadel plaanis masin korrralikult igalt poolt puhtaks pesta, sisu välja võtta, karpide jms korgid eemaldada, suruõhuga kuivaks ja puhtaks seest ja karpidesse ustesse jms kohtadesse vast Dinitrol ML lasta.
Vasta
#2

Musta metalliku auke on väga raske lapitada, kuid eks kuidagi ikka saab. Sellel autol http://www.jagnet.ee/foorum/viewtopic.php?t=21 olen pidanud seda tegema,kuna mitte ei taha teda veel üleni värvida, tulemus saab hädapäraselt rahuldav. Ilma metalli puruta värvidega on lihtsam ja tulemus parem.
Kui tahad tule vaatama ja saad enda masinat ka näidata.
Vasta
#3

janek555 Kirjutas:Musta metalliku auke on väga raske lapitada, kuid eks kuidagi ikka saab. Sellel autol http://www.jagnet.ee/foorum/viewtopic.php?t=21 olen pidanud seda tegema,kuna mitte ei taha teda veel üleni värvida, tulemus saab hädapäraselt rahuldav. Ilma metalli puruta värvidega on lihtsam ja tulemus parem.
Kui tahad tule vaatama ja saad enda masinat ka näidata.

Millegi nii ilusa kui seda on vanemad Jaguarid kõrval pole küll vist midagi peale nende roostetäppide mu Jetta kerel näidata.Wink
Aga vaatama/näitama tuleks küll. Hetkel see paraku ei õnnestu, sest masina tehnikapoolel olevate puudujääkide likvideerimine võtab omajagu aega ja finantsi, mida hetkel seoses tõsise töö(tellimuste)puudusega väga nagu võtta pole...Sad
Vasta
#4

Vaata selles teemas http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=10314 hakkan ka lähi päevil värvi parandusi tegema. Seal samuti eesmärgiks üv läbida , tänavale saada ja see juures võimalikult vähe kulutada. Teiseks nõudeks on teha seda nii,et kui kunagi kellegil tekib huvi asi korralikult üle värvida, ei jääks tehtu seda takistama vaid oleks heaks alguseks.
Vasta
#5

Noa otsaga paar mm2 värvi maha , rooste ära ja siis pisikese joonistamise pntsliga ära tupsutada , Ei tohiks eriti näha jääda.

V6i siis detaili kaupa lasta värvida...

Pole midagi targemat teha
Vasta
#6

Killer666 Kirjutas:Noa otsaga paar mm2 värvi maha , rooste ära ja siis pisikese joonistamise pntsliga ära tupsutada , Ei tohiks eriti näha jääda.

V6i siis detaili kaupa lasta värvida...

Kui nende variantide vahel valimiseks läheks, siis kisuks sinna detailide kaupa värvimiseks asi.
Seda lihtsamat varianti olen oma staazikal Golfil olude sunnil kasutanud ja selle kasutamist antud oludes õigeks ei pea. Sinna ise lapitud kohta poeb ikkagi meie talviseks teehoolduseks kasutatav keemia mingi aja pärast vahele ja jama jätkub, ainult et suuremal pinnal.
Vasta
#7

janek555 Kirjutas:Musta metalliku auke on väga raske lapitada, kuid eks kuidagi ikka saab. Sellel autol http://www.jagnet.ee/foorum/viewtopic.php?t=21 olen pidanud seda tegema,kuna mitte ei taha teda veel üleni värvida, tulemus saab hädapäraselt rahuldav. Ilma metalli puruta värvidega on lihtsam ja tulemus parem.
Kui tahad tule vaatama ja saad enda masinat ka näidata.

Ei saa nõustuda, et metallikut on raskem ,,lappida``. Hoopis kergem! Värvid ära parandatud koha ja üleminek hajutatud. Muidugi lakkida tuleb kogu detail.Muidugi nõks on selles, et tuleb ära arvata-taibata-proovida, millise rõhuga, töövõtetega on ,,peiss,, peale kantud. Vastavalt sellele tuleb ka varjund.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta
#8

Lp. ull 17,seda nimetatakse ka paraku..........terve detaili värvimiseks ja tabeli järgi loetakse vastavalt detsimeetreid.
Vasta
#9

ull17 Kirjutas:
janek555 Kirjutas:Musta metalliku auke on väga raske lapitada, kuid eks kuidagi ikka saab. Sellel autol http://www.jagnet.ee/foorum/viewtopic.php?t=21 olen pidanud seda tegema,kuna mitte ei taha teda veel üleni värvida, tulemus saab hädapäraselt rahuldav. Ilma metalli puruta värvidega on lihtsam ja tulemus parem.
Kui tahad tule vaatama ja saad enda masinat ka näidata.

Ei saa nõustuda, et metallikut on raskem ,,lappida``. Hoopis kergem! Värvid ära parandatud koha ja üleminek hajutatud. Muidugi lakkida tuleb kogu detail.Muidugi nõks on selles, et tuleb ära arvata-taibata-proovida, millise rõhuga, töövõtetega on ,,peiss,, peale kantud. Vastavalt sellele tuleb ka varjund.

Plastvärvil kui toon juhtub ideaalselt istuma,siis pole muud kui värvid,hajutad nurga ja poleerid üheks pinnaks ja seda üleminekut ei leia ise ka ülesse.
Metallipuru pole aga mina kunagi nii hajutatud saanud,et üles ei leia. Uus puru jääb ikka vanast kõrgemale ja see valgusega leitav/nähtav. Eriti jäävad näha väga suure puruga värvid,mis näitavad täpselt välja kui sügaval nad lakis on.
Minu puhul on tegemist siiski amatööriga ja kui väidetakse ,et puruga saab hajutada märki jättmata ,siis tuleb mul veel teine tosin aastat hoolega harjutada.Smile
Vasta
#10

Auto keeras ette.Mõlkimist õnnestus vältida,kuid kriim jookseb esirattakoopast tagumiseni välja.Värv on maas ja krunt paistab.Ainuke kohtuotsus oli see,et värvida tuleb kogu külg.

Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Vasta
#11

(22-03-2009, 21:21 PM)Peter Kirjutas:  Auto keeras ette.Mõlkimist õnnestus vältida,kuid kriim jookseb esirattakoopast tagumiseni välja.Värv on maas ja krunt paistab.Ainuke kohtuotsus oli see,et värvida tuleb kogu külg.

Loomulikult, saavutada tuleb ju algne olukord. See täpitamine ja peitmine rohkem vanade masinate rida, milledel tuleb ülevõõpamine nii kui nii ette võtta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne