Postitused: 666
Teemad: 72
Liitus: Apr 2005
Maine:
6
Tänan põhjaliku selgituse eest.
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
ära seda infot väga tõsiselt võta,sest see roolikann on vahetatud...
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
to I.A:
Minu arust on see täiesti originaal keevitus, on võimalus,et raam murdub sellest roolikannu kinnitusest ära aga see on siiski erandlik ja nõuab vastavaid tingimusi! Tavaliselt ei ole põhjust
seda roolikannu keevitust üle teha M1A,K125,K-125M raamide tüüphädaks on peamiselt mootorikinnituse aukud ovaalseks muutumine, tingitune sellest,et tagumised poldid tulevad vibratsiooni mõjul ajajooksul lahtipoole ja hõõrdumise tulemusena suureneb aukude diameeter!
Teien asi on parempoolne külg kuhu kinnitub taguminepidurisüsteem selle raami osa on tavaliselt ära keevitatud kuna väljaveninud kettid söövad rauale sisse ja see tingib ka selle koha purunemise ajajooksul!
Postitused: 4,955
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
145
Natuke small-talki ka minu poolt keevitamise kohta. On mul 51-se aasta K-125 raam, keevitus võrreldes minski M1M-de raamidega on suhteliselt "sile". M1M-ide raamid aga väga hooletult ja karvaselt kokku lastud. Kas on tõesti vahe "kõrge töökultuuriga " sõjatehase ZiD toodangul võrreldes Minski tehasega või on hiljem tulnud mingi "eesrindlik" uus keevitustehnoloogia? Neid moskva või minski varasemaid raame veel , aga pole selle pilguga vaadanud.