Punased autod ja needus nendega
#41

Rybliku juttu lugedes mõtlesin ma: huvitav, kas lõpulause on see, et sama punapea teeb praegu Ryblikule süüa ja hoiab voodi soojas... Tundub, et asjad siiski nii tõsiseks ei läinud, kuid huvitav viis tutvust sobitada on see sellegipoolest Smile

Minul on siiani olnud (ja on ka praegu) üks punane auto ja see on Mosse (2140). Ei ütleks, et ta mingi eriline õnnetus oleks, sest suurem osa ilmnenud vigadest on ikka omaniku (kas siis eelmise või praeguse) süü. Pigem ütleks ma, et selle Mossega on mul rohkem õnne kui ebaõnne olnud... Mind võib siis vist lugeda punaste autode suhtes neutraalseks.

Kui nüüd aga järgi mõelda, siis ühel sugulasel Leedus on ühe Mazda 323F-iga küll päris kõvasti ebaõnne olnud. Ostis auto, järgnes mootorile sisuliselt kap.remont, veermikuremont ei tahtnud otsa lõppeda, tegi sellega üpris mitu avariid (süü ja muud asjaolud jagunesid kusjuures alati nii, et süüdi jäi mu sugulane ja seda sündmust ümbritsev oli valdavalt ebaõnne täis). Ja lõpuks muutus see auto juriidiliste hookuspookuste aluseks, mis küll mu tädipoja jaoks enam midagi ei tähendanud, aga meele tegi tal mõruks ikka.

Samas tean oma lähemast tutvuskonnast mitut vastupidist näidet, kus punased on väga ilusalt teeninud.

Aga sellegipoolest, kui nüüd siit välja võtta need juhtumid, kus on probleem olnud rohkem "tihendi lekkimises", siis jääb ikka kahtlaselt palju igasuguseid huvitavaid juhtumisi... Hakka või uskumagi Big Grin
Vasta
#42

Minu poolt ka üks kinnitus legendile. Aja jooksul on mind teeninud kolm väga usaldusväärset valget värvi autot. Loomulikult nõudsid ka need autod remonti ja regulaarset hooldus, ning üks neist õnnetus kunagi poolenisti jäärajal isegi ära uputada. Kuid siiski ei olnud kunagi kahtlustki, et nad mind koju ei tooks. Ka õnnestus nende autode realiseerimine väga lihtsalt ja minu teada sõidavad vähemalt kaks neist siiamaani väga edukalt, ühest sai küll doonor ja alus "Karaktile" aga see selleks. Peale viimase "Valge" müümist lätlastele tuli ruttu endale rattad alla muretseda, kiire pilk foorumites ja auto24´s ja saigi kodust mitte väga kaugelt üks haruldasemat sorti Punane Peugeot ostetud. Juba proovisõidu ajal vilgutas armatuuril veatuld aga kuna kõik muu tundus see hetk töötavat( peale siignalisatsiooni muidugi) olingi oma vast leitud autosse armunud. Järgmine päev sai siis ARKis omanikuga raha=võtmed vahetus tehtud ja läksin kummivilinal kindlustust ümber vormistama, täpselt 3 kilomeetrit ja ilma ühegi hoiatuseta suri mootor sõiduajal välja. Käiasin starterit ringi ja ei olnud sealt kuulda ühti elumärki. Egas midagi, telefon välja ja isa köiega appi. Lükkasin kodus garaazi ja korra veel proovi pärast andsin starterit, käivitus poolest pöördest ja tuksus kui ema süda.
Sel hetkel sain aru, et ega kerge mul selle autoga olema ei saa.
Sõitsin selle autoga vist 5-6 kuud ja siis leidsin, et targem on aia äärest üks Opel võtta ja see parem sõidu korda seada. Sellel Peugeotil ajas üks müsteerium teist taga, korra käisin isegi Peugeoti keskuses, lootes spetsialistide abile aga tollel korral nende kallis aparatuur ja õppinud meistrid panid diagnoosiks õhukulu lugeja katki oleku aga mina sain probleemist jagu väljalaske kollektori tihendi vahetusega Smile
Praegusel hetkel seisab see auto, lumme matununa aia ääres ja ootab aega mil osa temast hakkab elama uut elu, uue auto( kindlasti mingit muud värvi, soovituslikult valge) kapoti all.
Aaa.. ja muidugi siis, kui ma üritasin temast veel lahti saada, sai käidud ühele potensiaalsele ostjale näitamas, kõik oli tore, ostja piidles autot pealt ja alt ning tegi proovisõidu, kõik oli justkui korras ja potensiaalne ostja lubas võtta mõne päeva veel mõlemis aega. Hakkan mina sealt siis ära minema ja kas auto läheb käima...? Ei, loomulikult mitte. Starter teeb vaid mõned jõuetud pöörded. Ma pole kunagi nii kehva tundega kellegi käest akulaadijat käinud küsimas.
Vasta
#43

*****Tagasivool - mis see veel on?
Autod kasutavad kõik bensiini ära, üle ei jää midagi, eksole... ***** Stihl kirjutas sedasi teises teemas.


Ühel punasel autol läks bensupumba lohaka vahetaja süül too tagasitoru umbe. Tulemuseks kogu ülespumbatud küte vägisi mootorisse, pealtnäha topelt õlinorm ja lahti võttes kaks kõverat kepsu näha. Sai teine mootor pandud, ikka ei töödand korralikult. Seljataga olnd nigu põlev Bakuu ja küttekulu ca. 30l sajale. Moto oli 1,4l Ford. Peale korralikke kapitaalmahutusi ja trahve politseile (ülevaatuse puudumise pärast) sai ta tööle ka. Hiljem tulid tagumised amordid läbi kuudipõhja (Helsinki kesklinna kivisillutis-vihkan kivimehi-ise tegin toda sillutist sääl kunagi ;-) ) Sai lapitud ja sõita ka, lõpuks läks lihtsalt pooleks. Narriti mind küll amortide pärast aga tegelt oli kuudi põhi ümber tagasilla lookas. Saand natuke ülekoormatud vist.
[Pilt: orig_19035157_35Vc.jpg]
[Pilt: orig_19035159_cd12.jpg]
Karmimate koormate puhul kaapis kärukonks sädemete lenneldes vagusid asfalti.
Ostsin 5500.-
Remont 10000.-
Müük romulasse 1000.-
Värisege, ärikad!

PS. siin leidsin kunagise appikarje teema ka:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=11953
Vaadake siis ette, sellisele kirjeldusele vastab umbes tagasivool!

loll on loll olla.
Vasta
#44

Küsimus pole värvis küsimus on inimestes,kellega mida ja kuidas juhtub.Kellelt varastattakse selleelt jäädaksegi...
kellele sõidetakse... jne Kellel sööb bensu tankla automaat kaardi. Asi pole asjades kinni vaid inimestes.
Kogu ebameeldivus käib kaasas koos inimestega
Olin tanklas koos inimesega kellelt aparaat sõi raha aga bentsu ei andnud.Mees ütles ,et see pole esimene kord,Tal on seda
ennegi juhtunud . Lohutasin Teda sul juhtub seda veelgi ,see jama käib Sinuga kaasas.
Vasta
#45

Heh, paras naljateema tekkinud.Smile Kindlasti oleks võimalik absoluutselt igat värvi autodega seotud hädadest lehekülgede kaupa juttu kirjutada.Toungue

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#46

Omal punase auto kogemus puudub, samas sõber omanud mitut autot ning punane Ascona on osutunud nõrgimaks lüliks- see sai lopse ikka igast küljest.
Autoremontijana olen täheldanud musta värvi autode petlikku olemust, korraliku välimuse taga on mitmelgi korral peitunud hunnik tehnilisi probleeme.

Pole miskit uut siin ilmas.
Vasta
#47

Eks ta paras huumoriteema ole loomulikult. Pealkirja võiks muuta pigem "Meie õnnetused autodega" Smile

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#48

No ei tea, mul neid punaseid ikka hulgi olnud ja kõik olnud parimad. Alates poest ostetud tutika "Punapea Meeriga" aka AZLK2140 kuni Opeliteni välja.
Ainus auto, millega elus üldse on olnud probleeme, oli hõbedane Ascona SRE. See sõitis 12 tundi ja 12 tundi veetsin kanalis vahetades kütusetorusid, pumpa, pidureid ja mida kõike veel. Tunnistan, need 12 tundi iga päev ta liikus aga tõsiselt "loomakombel". Nii 6 päeva jutti ja siis müüsin maha, olles enne vihahoos peale järjekordset mittekäivitumist uksepeegli jalalöögiga auto küljest naabri aeda saatnud... Nädala pärast kukkus uuele omanikule katuselt jääkamakas kapotile, lõhkus aku ja rase naine ehmatas ennast.
Muuseas, ma ei armasta just hõbedasi autosid, suisa jälestan neidBig Grin Äkki sama asja pärast või nu--is ta mind selle suhtumise pärast?
Vasta
#49

Vastukaaluks igasugustele probleemidele, et ma mäletan kedagi sakslast kes punase autoga ringrajal päris suuri tegusi tegi Big Grin
Vasta
#50

Mul oli rekkord punane millel piduriõhutamise käigus suutsin 3 niplit puruks keerata ja neljandat rattast ei saanud üldse alt ära....ja soendusmootor ei töödanud....ja leidis õnnetult kivi tänu millele kardaan kõveraks läks...ja bensupaaki auk tekkis, 1 kuu sain siis sõita.....

Ja tuli meelde, et kunagi sai ostetud sõpradega punane punane zaz 968 ei sõitnud...aga kere ja sisu nägid ilus ja korralik välja...auto kodus, sai avastatud et põhja ei ole autol .....sai samal päeval sama rahaeest edasi müüdud....ega ka uue omaniku käes sellest autost asja ei saanud...
Vasta
#51

Emal on punane Seat Ibiza, eelmise põlvkonna oma (mingi 2004 vl vist), tal on siiani läinud kaks (?) esiklaasi (ja kolmandas on ka pikk mõra sees), küljeklaas (varas viis raadio ära), oks on tagaaknast sisse kukkunud (läks koos luugiga vahetusse), käigukast läks ka millalgi laiali vist... praegu rohkem ei tule meelde Big Grin
Oijah Big Grin

oxygen Kirjutas:Vastukaaluks igasugustele probleemidele, et ma mäletan kedagi sakslast kes punase autoga ringrajal päris suuri tegusi tegi Big Grin

Eks ringrajal eiratakse ikka kõiki tavaelus kehtivaid reegleid. Tol ajal, kui nimetatud sakslane tegusid tegi, kippusid ringrajal näiteks punaste asemel hoopis hõbedased autod lagunema...

Maamees linnast.
Vasta
#52

Ei olegi sellele varem mõelnud ja praegu nüüd kui seda teemat lugema sattusin, siis mõtlesin ka, et hah, mis see nüüd siis.....
Aga, nüüd hakkab meenuma, et oli küll üks hirmus õnnetu käkk.

Ostsin paar aastat tagasi veebruaris ühe BMW 320 E30 kerega. Sama päeva öösel ürituselt plaate mängimast koju tulles võtsin kütusts ja tanklas enam käima autot ei saanud - süütelukk ei keeranud. Ja oli ka selle aasta üks külmemaid öid. Lammutasin ja lõhkusin ja seletasin juhuslikult möödunud turvameeskonnale, et tegemist on ikka minu autoga (ost-müük leping oli ainult, kuna ARKi ei olnud veel jõudnud). Lõpuks kutsusin lukuabi, sest ise hakkama enam ei saanud (ma polnud jõudnud veel enda tööriistu sellesse autosse tõsta ka).

Ja noh, järgmisel päeval vcanematele külla sõitma hakates käis peale 500 meetrit sõitu klõps ja hammasrihm andis otsad.

Vedeles kuid kuni lõpuks sain taskuraha eest ära müüdud.

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
#53

Läheb küll teemast nati mööda, aga täiesti omaette teema on "oma auto" ja "teise auto" ehk, kui laenad võõrast autot, siis kindlalt midagi juhtub.
Otsa tegin lahti ammu, naabrimehe "super luksiga", mida vana hoidis kui silmatera. Sõitis 5 aastat tehasekonditsioonis. Mina sain 5 km sõita lendas sumbuti alt, lihtsalt läbiroostetanud, aga milline ajastus!

Hetkel on tööautoga sama rida. Olen 2 aastat sõitnud enamus ajast ühe liikuriga, probleeme..? oli üks läbipõlenud kaitse ja paar kadunud polti, väheolulises kohas.
Vahetasin eelmisel aastal nädalaks sõidukit ja...
Esitule pirn läks, uue vahetus 5min, kaitsme leidmine (kokku neid ca 180 ja manuaali pole) ja vahetus oluliselt kauem. 2 päeva hiljem lendas geneka rihma pingutusrullik, mida vahetades suutis töökoda mootori kokku jooksutada, uskumatu, aga tõsi.
Nüüd sama õnnetu masina peal jälle nädalaks asendamas ja kohe esimesest päevast hakkas peale:
suunatuli kadunud, ei olnud pirn, juhe oli; Kliimaseadme andur; järgmisel päeval kustus seisusoojendus. See, et eile hommikul akud ööga tühjaks olid läinud (üks katkine lüliti) ja esiklaas kivi sai on ainult väike kirss koogil.
Kui ma vajalike tööde listi (8 rida) põhijuhile näitan, väidab see, et pole aasta(te)ga niipalju juhtunud, kui minul nädalaga.

Loo moraal. autod on vahel hullema iseloomuga kui naised. Hoia oma ja ära vaheta.


Vasta
#54

Vanamees ostis kuskil 1980. aastal uue punase 011, mõelge ise,mida see autu endast omal ajal tähendas, vaevalt poole aasta pärast sõitis purjus sõjaväelane moskvitsiga Stop-märgi alt täie lauluga esisilla alt ära, masin küll remonditi ära, aga õiget sõiduriista temast ei saanud.

Samas on minul punane Fiero ja õnneks pole siiamaani mingit needust.
Vasta
#55

Opel Kadett GSI auto oli mul kolm päeva ja seejärel sõitis sõber kännu otsa esirattaga- auto mahakandmisele.

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#56

Minu punase auto needus piirdus 2 masina mahakandmisega samal aastal. Kahe avarii vahe oli 3 kuud. Mõlemad lõppesid noorusest tuleneva uljuse ja valede sõiduvõtete koosmõjul. Praegu sõidan teist aastat punase passatiga ja midagi pole veel juhtunud.
Vasta
#57

nojah, sai just punane lancer ostetud, kahju et ennem seda teemat ei näinud Big Grin
Eelnevalt on olnud 2 punast autot:
Ford sierra, suht palju jama tõi see auto kaela(ka eelmisele omanikule) millest eriti ei tahaks pikemalt rääkidagi, lagunes nagu ford ikka aga kui sai maha müüdud(kuna tuttav esitiiva puruks sõitis) siis järgmine omanik pani auto oma süül põlema ja põles ise ka seal sees, imekombel jäi ellu ja oli 3 kuud haiglas raskete põletushaavadega.
Ja nii see põlenud raam emxi viidigi.

Opel Vectra --- täielik õudus ruudus, lagunes nii jubedalt, et pmst iga päev tuli vähemalt 2 tundi remonti teha, lagunes praktiliselt kõik mis vähegi võimalik:
kütusepump, pihustid, jagajad, roolivõim, kojamehed, mootor, esisild ja kõige krooniks jooksis käigukastist lihtsalt õli välja(eelmisel omanikul juhtus täpselt sama asi ja kast koos) kuna pmst igapäev sai remonditud siis märkasin seda õigel ajal .... aga ma siiski eriti seda punase needust ei usu, igal ühel oma vist, mul on näiteks opeli needus aga ma pole vist ainus.
Vasta
#58

nojah, nüüdseks on see punane lancer varuosadeks ja seda mitte minu süül....seega punast autot enam vist ei osta Rolleyes
Vasta
#59

Tumepunane Hyundai Lantra 1.6 dohc 84kW. Ostsin 2009 suve lõpus, sain sõita nädal aega ning 90km/h pealt lendas mootoririhm. Seisis pool aastat ja sain uue moto 1.8 dohc 103kW (Lancer Gti pealt). Praegu ehitus käib, eks kui sõitma saab, siis ole näha, kas on punase masina needus küljes või mitte.Wink

2 x VW ; 2 x Honda ; 2 x BMW
Vasta
#60

Mul (meie peres) on olnud 3 punast autot - KÕIK need 3 teenisid meid ääretult vapralt ja ilma kobisemata aastaid. Punkt.

Võrdsuse huvides pakun välja uued teemad:
1. Needus hõbedaste atodega
2. Needus mustade autodega
3. Needus siniste autodega
4. Needus roheliste autodega
5. ...
6. ... jne., siis saavad KÕIK foorumlased võrdselt siin halamas käia, muidu pole asi aus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne