Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(30-12-2016, 18:47 PM)muska71 Kirjutas: ...lõpuks selgus,et sumps oli jääd täis seest ja kogu lugu.
Kõigil oma autodel puurin sumbuti kõige madalamasse kohta augu.
Postitused: 6,706
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
(30-12-2016, 18:51 PM)motamees Kirjutas: Kõigil oma autodel puurin sumbuti kõige madalamasse kohta augu.
Tubli, istu, viis!
Tõeline vanakoolimees.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 695
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
14
Mul kolleeg , kes venekeelses uudisteväljas rääkis midagi bensiini 95 koostises tehtavast muudatusest , et enne 2003 aastat valmistatud autod peavad hakkama kasutama bensiini 98 , on tegemist tõsiseltvõetava uudisega või on asi umbluu ?
Postitused: 4,351
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
Varem on siin juttu olnud pliivaba bensiini kahjulikkusest vanemates mootorites.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=43314
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
03-01-2017, 17:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2017, 18:44 PM ja muutjaks oli
Daff.)
(03-01-2017, 13:55 PM)mossepower Kirjutas: (02-01-2017, 23:18 PM)edvard Kirjutas: Mul kolleeg , kes venekeelses uudisteväljas rääkis midagi bensiini 95 koostises tehtavast muudatusest , et enne 2003 aastat valmistatud autod peavad hakkama kasutama bensiini 98 , on tegemist tõsiseltvõetava uudisega või on asi umbluu ?
Sellise jutu tõenäoline põhjus (kuidas üldse saaks tekkida selline teooria) võib olla etanooli sisalduse nõue 95 mootoribensiinis. Kas mitte polnud sellise kütuse margiks E85? Ning etanooli sisaldusega on küll nii, et vanemates mootorites võib põhjustada ülemäärast kulumist/korrosiooni ning toitesüsteemi osade/tihendite hävimist/riknemist. Aga mingist ajast alates (üsna hiljuti) pidid uued toodetavad bensiinimootorid olema sellised, mis kannatavad E85-te, mis võib seda 2003 aastat selgitada.
Samas ei ole kuskil infot, et 95-te ilma etanooli lisanditta plaanitaks mitte turustada ning ilma kindla allikata tundub tegu olevat siiski kuulujutuga.
Saksamaal on kalonkas kõrvuti müügil nii tavaline 95 kui etanooli sisaldav bensiin. Etanooli sisaldava käraka margistus ei tule meelde hetkel aga kui me oma töö Škoda Fabiat sellega tankisime (on odavam) siis seda kulus rohkem kui tavalist 95. E10 on selle etanooliga segatud bensiini mark saksa tanklates.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
Saksamaal on ka tavalisel 95l 5% etanooli sees. Vähemalt on Arali tanklas selline silt tankeril.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
(03-01-2017, 12:19 PM)TeeTL Kirjutas: (02-01-2017, 23:18 PM)edvard Kirjutas: Mul kolleeg , kes venekeelses uudisteväljas rääkis midagi bensiini 95 koostises tehtavast muudatusest , et enne 2003 aastat valmistatud autod peavad hakkama kasutama bensiini 98 , on tegemist tõsiseltvõetava uudisega või on asi umbluu ?
Tehniliselt ei saa olla nii, et kui miskitmoodi tekibki see uutmoodi 95 kütus, siis selle paakikallamisel uuemad 2003a+ autod sõidavad kenasti edasi, aga kuni-2003a autod hakkavad turtsuma ja jäävad seisma.
Kehtestada saaks ainult seadusandlikult, näiteks kütuse värvimisega , mis on samuti jama.
Siin viidatakse ilmselt ikkagi etanooli sisaldusele kütuses. Ja selle sisaldus kinni ikkagi tootjas. Soomes müüdav Neste 98-s on etanooli sisaldus madalam kui 95-s. Kas see ka meil nii on ? Keegi ei kinnita ega ei lükka ka ümber, väidavad ainult, et "vastab kõikidele nõuetele", mai ass, seitse korda vahetab küte omanikku, enne kui ta sulle paaki jõuab. A see paber mis sulle nina alla pistetakse räägib sellest, milline oli see kütus TEHASES. mitte selles tanklas kus sa tangid.
Vanemate autodega see probleem, et etanool sööb ära kummi detailid millega kokku puutub. Kuna siis kui need autod projekteeriti vastasid need detailid "kõikidele nõuetele" aga ei olnud alkoholi kindlad.
Mai tea kust see 2003-aasta jutt tuleb aga, esimesena annavad saba üldiselt karpa kummi padjad (kellel on). Piisab ühest paagitäiest. Ilmselt siis uute autode nublakad on alkoholi kindlad.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
(28-12-2016, 16:39 PM)olevtoom Kirjutas: Üks kütusesäästur tuli veel meelde;
http://luxmarket.eu/fuelshark/est/
Selle siseelu on ka näidatud:
http://valorem.ee/pildid/fuelshark.jpg
See vöib isegi 70 prossa kokku hoida
Oli mul kunagi üks klient kes oli rekka juht ühel heal momendil sai temast
lipsu ja ülikonnaga müügiesindja kes müüs mingit öli lisandit kaasas uhked
müügi prozüürid uhkete tabelite ja patentidega ühesönaga inimesest oli
saand üle öö vastik peale tükkiv müügiesindaja....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 6,706
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Ma küsisin Magnude käest paar nädalat tagasi, kas 60 Ah aku asendamina 90 Ah akuga annab ka metsiku säästu, see ju sama kui lisakondekas süsteemis. Vastus miskipärast viibib...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 183
Teemad: 3
Liitus: Jan 2014
Maine:
3
Huvitav nähtus on see, et kuldsetel nõukogude aegadel oleks iga auto-omanik sellised huiaritest magna-fuelsharki-tabletimüüjad montirovkaga pekstes garaažist välja ajanud. Täielikus teadmatuses ja toetudes ainult tervele mõistusele. Tänasel päeval, kus paari kliki kaugusel on kogu info sellistest petuskeemidest, leidub ikka lolle, kes liimile lähevad. Einsteinil OLI/ON õigus.
Või siis on oma peaga mõtlemine ebapopp. Äppi oleks vaja......
Postitused: 1,705
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Tühjagi, topiti magneteid karpa ette jms. Inimene on kogu aeg ühesugune olnud.