Mercedes W123
#1

rahulolevad omanikud- Lääne-Euroopa asjatundjaid uskudes on teie ustav raudhobu varsti väärtuslikum investeering kui Hansapanga aktsia.
Näidake üles hoolivat suhtumist, sest pintsliga tehtud värviparandued võivad küll tänasel päeval mõistliku lahendusena tunduda, küll aga mitte pikemas perspektiivis.
Ma vist ei tahagi enam oma kupeed ära anda, tundub Smile

http://mbspy.bacosys.be/w123ccc.htm
Vasta
#2

http://members.tripod.de/westmar/jneff1.jpg

http://mitglied.lycos.de/westmar/jneff2.jpg

[Pilt: 8917_1.jpg]

[Pilt: w123.jpg]
Vasta
#3

See sinine on lowrider tegelt, aga päris tige selline, hüdraulika tundub suht väike asi olevat, mis selle auto juures ette võetud.
Alul tegi kutt veitsa mootoriswappe- 2.0 disla -> 2.3 bens -> 5.0 bens Big Grin
Ja pagass on süngelt tümakat täis Toungue
Vasta
#4

Tsitaat:Kõigepealt postitas selle: Jansa
See sinine on lowrider tegelt, aga päris tige selline, hüdraulika tundub suht väike asi olevat, mis selle auto juures ette võetud.
Alul tegi kutt veitsa mootoriswappe- 2.0 disla -> 2.3 bens -> 5.0 bens Big Grin
Ja pagass on süngelt tümakat täis Toungue

On jah ning päris kena 123 selline Smile
Vasta
#5

Siin pisike vihje sellele, et 123-e annab suht kerge vaevaga suurt venda, 126te, meenutama panna:

http://ikonengold.de/myvisuals/maximum/w...ern_hh.jpg

Mälu järgi vist 124ja stangedega pilli olen siin näinud kah, kuid asi nägi kuidagi veider välja.
Mida ei saa selle autu kohta öelda Smile
Nii et ärge toppige mingeid spoilereid oma ausa pereauto külge, kui tahate teda ilusamaks saada, tehke seda elegantselt.:smug
Vasta
#6

selle lilla kohta: mersu (v.a. 190) pole ikka mingi kolmene beeemmvee, mille kohta loogika, et mida rohkem vidinaid külge suudad riputada, seda uhkem - või kuidas?

sõbra garaazhinaabril vedeleb juba paar aastat minu meelehärmiks 123 kupee - bens, automaat.
pole selliseid liikumas näinud - kas tegemist haruldusega? Asi on ikka väga ilus...
konkreetsel isendil on orig. värv väga väsinud, keretöid (keevitatud, krundi alt imekombel veel ei roostetagi) on alustatud. Tehnika (ja dok.) kohta ei tea - ilmselt paras investeering. Ukse-akna tihendid väsinud - vajab ilmselt originaale, mis maksavad hingehinda? Ka salong vajab leebelt öeldes korrastamist (kallis lõbu?). Muidu paistavad kõik (kroom- jne)jubinad alles olevat.
huvitab ennast, mitu raha see masin sellisel kujul väärt võib olla? Kahju lihtsalt asjast - nii jätkates võib varuosadeks muutuda...
endast aja-, raha- ja oskustepuudusel tegijat ei oleks, aga näeks seda meeleldi liikumas.
Vasta
#7

Mai tea, 5-7k ehk kirjelduse järgi.
Suure mootoriga või väiksega? Tglt hinna juures ei määra see praegu erilist rolli, aga kui kunagi sõitma hakkaks see auto, siis suurem on muidugi toredam.
Salong on $$$, võib muidugi kuulutustest-romulatest otsida, aga kindlasti parima lõpptulemuse/hinna suhte annab kuskil polstrifirmas teha laskmine (12-13k).
Ukse-aknatihendid on $$$ originaalina ostes, muud varianti eriti polegi. Kui sa täpsemalt küljeakende allservas olevaid mõtled, siis neid saab kuigivõrd silikooniga arstida.
Stanged on $$$- ~6k tk, kipuvad ära roostetama tavaliselt.
Muu, s.t. kereplekid, veermik ja mootor ei ole tavamõistes kallid- osade tootjaid on seinast seina (kvaliteet kõigub samamoodi muidugi), praktiliselt kõike saab ka originaalosana (mis oleks tark tegu).
Niiet ostusumma iseenesest ei tohiks kuidagi viiekohaliseks minna, kui kõiki neid asju teha on vaja, samas saaks sa ~50k investeeringuga auto, mille väärtus aastatega sellest enam ei langeks. Kuigi müüa teda ka ei saa samalihtsalt nagu sierrat või üheksakümneteiseaasta mitsubissit Smile
Vasta
#8

ei-ei: ma mitte ei mõelnudki seda enda kaela peale võtta - kätt vaja enne \"lihtsamate\"-odavamate masinate peal harjutada ning tarbesõidukina võib oma opel teenima jäädagi...
lihtsalt sähvatas peast läbi, et ehk on tegemist sellise nõutavama masinaga, mis lihtsalt \"unustatud\" ning mis väikese kaasaaitamisega (minu poolt näiteks täiesti omakasupüüdmatult) väärilise omaniku võiks leida.
nüüd siis tean, et vale sähvatus oli pea sees ning mõistan ilmselt, miks ta seisma jäänud. Kurb.
Vasta
#9

Ei ole väga haruldane jah, neid ikka mitukümmend tuhat tehtud ja meilgi üksjagu sõitmas veel.
Vasta
#10

selliseid peax ark andmeil olema eestis 37.
kas seda \'ra ei taheta m[[a
Vasta
#11

mnjah - juba pea 2nädalat ootan \"Jansat\" eksperthinnangut andma ning kinnitama, et TEGELIKULT on tegemist W115ga.

aaaga müügi kohapealt ei tea midagi öelda - kuri kartus hinges, et kui ta juba seisma jäetud on, siis eesmärgiga.

eks näis - kui tõesti (haruldasem) W115 kupee, tuleb omanikuga kontakti astuda ja pärida, kas müüb ja mis raha eest.

ja muidugi vabandus oma \"lõuapidamatuse\" eest - ma vaid seda masinat imetlenud; omanik on kontvõõras. Imelik nagu nii \"kupeldada\".

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne