Nauke Focuse Esisillast.
#1

Teadagi on vanemate Focuste esisild ysna õrnuke,Kui ostad B-klassi varuosa,siis võib seda kord kuus vahetada. Aga kas varuosa kvaliteet on siis tõesti nii Kehva.. Väike näide kohe stabika varraste kohta, ostad odava rahvakeeli kondi, ja plääd juba 4000 km pärast on see õhtal.??? Aga paned odavale 50.- otsa, ja saad ka 9000 km sõita. OK tegelikult tahtsin Focuste omanikkudelt küsida,mis on Esisillas kõige nõrgem??? Mida te kõige tihedamalt näppind olete...Smile
Vasta
#2

Omades ise pikaaegset kogemust erinevate Fordidega, võin väita et Focuse esisild on üks vastupidavamaid Fordi tehtud esisildu. Olen omanud ise Focust aastast 2004 ja 2006 ja pole esisillaga mingeid probleeme olnud. Loomulikult kuluvad suuremate läbisõitude puhul läbi "kondid", õõtsa tagumised puksid ja vahest ka sharniirid, rooliotsad. Aga need ju kõik normaalsed kuluosad, arvestades meie testipolügone, mida ekslikult teedeks nimetatakse. (eriti Tallinnas)
Vasta
#3

Mul on 99.a ja Esisild koliseb mis hirmus. Vahetad samad asjad,mis sa loetlesid välja on ca kuu,poolteist ca-5000km vaikust ja siis hakkab otsast pihta. 5000 km veits vähevõitu? vähemalt minuarust.

tartz1 Kirjutas:Omades ise pikaaegset kogemust erinevate Fordidega, võin väita et Focuse esisild on üks vastupidavamaid Fordi tehtud esisildu. Olen omanud ise Focust aastast 2004 ja 2006 ja pole esisillaga mingeid probleeme olnud. Loomulikult kuluvad suuremate läbisõitude puhul läbi "kondid", õõtsa tagumised puksid ja vahest ka sharniirid, rooliotsad. Aga need ju kõik normaalsed kuluosad, arvestades meie testipolügone, mida ekslikult teedeks nimetatakse. (eriti Tallinnas)
Vasta
#4

Kolinaid võivad põhjustada mitmed asjad. Kas vahetatud osad kvaliteetsed või kõige odavamad, mis saada on? Kas näiteks õõtsa tagumist puksi vahetades pingutati poldid siis kui auto oli üles tõstetud? Kas muud veermiku/vedrustuse osad on korras? Amordipadjad/laagrid? jne... Tahan lihtsalt ütelda, et kõik on väga suhteline ja sõltub ka palju töövõtetest. Kui kasutada kvaliteetseid varuosi ja õigeid töövõtteid, siis ei ole 5000 km läbisõitu mingi näitaja...
Vasta
#5

2000a focusel on siiski esimesed õõtsapuksid vaja ratas maas kinni pingutada, stabika otsad on tõesti kehva vastupidavusega ja väga väikesed, sinna leiab asendust vastupidavamate ja suuremate liigendite näol.
Võimalus on viia sarniirid taastamisse, kestavad ülihästi, rooliotsade ja väiksemate asjade hind odav ja ei ole erilist mõtet taastada
Vasta
#6

Sellele ma vihjasingi, et pingutada on vaja auto maas olles. See üks lihtsamaid vigu, mis tehakse ja siis väidetakse, et varuosad on kehvad ja ei pea vastu.
Vasta
#7

Ma tänan,seda ma ei teadnudki!!!
tartz1 Kirjutas:Sellele ma vihjasingi, et pingutada on vaja auto maas olles. See üks lihtsamaid vigu, mis tehakse ja siis väidetakse, et varuosad on kehvad ja ei pea vastu.
Vasta
#8

Aga millejärgi ma aru saan,kas Amordi puksid läbi on? Vahetsin õõtsapuksid ära,kondid,sarniirid on korras, aga mingi tumm kolin on ikka sees, vaatasin et yks rooliots on ka õhtal,aga see ei tekita sellist kolinat.... ?
rints Kirjutas:2000a focusel on siiski esimesed õõtsapuksid vaja ratas maas kinni pingutada, stabika otsad on tõesti kehva vastupidavusega ja väga väikesed, sinna leiab asendust vastupidavamate ja suuremate liigendite näol.
Võimalus on viia sarniirid taastamisse, kestavad ülihästi, rooliotsade ja väiksemate asjade hind odav ja ei ole erilist mõtet taastada
Vasta
#9

Amordi lagrite/ülemise padja testimiseks on mitmeid võimalusi. Üks kõige kindlamaid on sõita amorditesti pinki (igas ülevaatuspuntis) ja testi ajal saab avatud kapotiga katsuda käega kas amordipüstikul on mingi ebaloomulik vibra või mitte. Kui laager on lõtkuga saab seda rooli pöörates näha/katsuda/tunda. Need ainult minupoolsed näited. Kindlasti on veel võimalusi...
Vasta
#10

Pigem võib olla probleem amordis või roolilattis.. Aga üldiselt kasuta ainult originaal osasi hind küll kordi kallim aga vastupidavus ka. Mul isal 2000a focus ja diisel läbisõitu juba üle 300 000km sitadel eesti teedel ja ainuksed asjad mis vahetusse on läinud on üks rooliots,rattalaager ja 3 konti esisillast. Pigem suurem probleem on tagaratta laagrid neid saab umbes iga 50 000 km taganr vahetada. Taga sillaga veel see jama, et pukse eraldi ei saa ainult koos õõtshoobadega ja poldid mädanevad pukside sisse kinni ka veel.
Vasta
#11

Seda küll siin juba mainitud, aga kordamine olla tarkuse ema.
Mitmetes foorumites kiidetakse taastatud osade vastupidavust. Eks osadetootjad toodavad osasid ka selle arvestusega, et nad mingi aja pärast kuluks ja sa jälle tükikese oma kukrust neile poetaks...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne