Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: May 2003
Maine:
0
Mul üks küsimus.....
Ma alles algaja tsikli alal ja tahaks teada, milles on probleem, kui tsiklil säde on , aga käima ei lähe. Ma võtsin karburaatori lahti ja puhastasin ära , aga ikka ei lähe käima.Kas viga võib olla doseernõela vales olekus või asendis või on asi millegis muus???Või on asi segus?
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
selliseid jamasi on kakaauguni, kas lubavat häält üldse teeb??
1)süüde on paigast ära
2)segu ol vale
3)karburaator on valesti sätitud( segu või pöörded)
.... kuni selleni välja, ettsikkel on päris põhjalikult katki
.... aga äkki on lihtsalt küünal märg....????
aitab see, kui keerad bensukraani kinni, paned gaasi põhja, käigu sisse ja lükkad käekõrval nati aega. siis teed kraani jälle lahti ja proovid uuesti käima lüüa.
erm tegelt ärge pahandage, kui midagi valesti panin, sest mul pole minskiga eriti kogemust
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Kas küünal üldse märjaks läheb? Ja säde on...
Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: May 2003
Maine:
0
säde on ja küünal on ka märg, aga häält ei tee...... ma kardan, et ma keerasin karburaatori valesti kinni,selle silindri külge.., või on asi doseernõela asekus,ehk oskab keegi nõuanda kuidas asja õieti timmida saab?:???:???
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
ah et oli lihtsalt mingi lühis vä?
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: May 2003
Maine:
0
Ma siis vaatan ehk on probleem hoopis selles, sest kruusateede peal võib mõni juhe lahti küll põruda.....!:wow
Postitused: 87
Teemad: 9
Liitus: Oct 2002
Maine:
0
Ei, lühist polnd, ilmselt lihtsalt kehv kontakt, sest algselt oli säde täitsa olemas, aga ilmselt rõhu all silindris sellest ei piisanud. Võibolla võis mõni juhe logiseda, või mõni pistik natukese oksüdeerunud, aga tänu jumalale käima ta läks
See istme aluse karbi külge minevate juhtmete oksüdeerumine on vist siis Minskite tüüpviga. Endal ratas aastast 92 ja küll ma ka nägin temaga kurja vaeva. Algul säde olemas, kõik ja puha, kuid peale kodust kenakese maa kaugusele kalale sõitmist asi lihtsalt mingi hetk ikaldus ära. Vahetasin siis seda plokki tuttava ratta peal olevaga ja ikka sama jama. Mingi hetk lihtsalt kadus säde ära. Ei aidanud siis muu, kui tinutasin karpi minevate juhtmete muidu pressitud otsad juhteme külge. Peale seda asi sõidab
Lisaks veel küsimus, et kas kellegil ei ole pakkuda Minski bensiinipaagikorki ja ümmarguse alumiiniumsiibriga karburaatori ujukit (selle, millel puudub uputamisvõimalus)?
Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: May 2003
Maine:
0
Käisin maal ja uurisin asja, juhtmetes ei tohiks asi olla. Käima ta muidu läheb ,aga töötab umbes 5 sekundit ja ongi kõik, gaasi keeramisel sureb jälle välja.... Milles viga????:???
lõhnab hirmsasti karburaatori järele...seal miski vale segu tekib :keersilm
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Sõber ütleb, et vaheta tihend välja.(noh see, mis leistangi ja istme vahel on.)
Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: May 2003
Maine:
0
minu sõber soovitas viga otsida ikka karburaatorist ja ma ise arvan ka , et tüüsid on umbes ( ikka veel), sest ma juba kaks korda lahti võtnud ja läbi puhund, peab vist millegagi läbi sorkima.??
Kui puhudes ei aita.:keersilm
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
tee karbu pulkadeks ja puhasta kõik augud ära, aga ära sa traadiga neid düüsa ni karmilt sorkima ka hakka - rikud ära need vaikselt nii. kui hullu paska pole siis saab puhumisest ikka abi. Aga vaata veel üle ega sul järsku nõel väga üles tõstetud ei ole, esialgu sobiv kuskil keskel nõela hoida.
neid düüse ei tasu millegagi sorkima hakata...puhu aint õhku või miskit vedelikku läbi....kui traadiga kallale lähed siis on asi juba *****....need on ikka imepisikeste mõõtude järgi tehtud, silmaga ei pane vigastusi tähelegi.