Postitused: 95
Teemad: 10
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
Mõtlesin et paneks mossele(412) senatori mootori koos käigukastiga.Plaani tuli sellest kui nägin kodus mootorit mis liikse kütte kulu tõttu oli mahavõetud (81.a.opel commodorelt). Peaks olema nagu võimalik aga üks värk on kuhu radikas panna. Pirukal oleks hea sa tõsta kasti(nagu romuralli omadel).Kas mossele lähevad senatori 5-augulised valuveljed alla?
:mad::???
Esiteks! miks versus kui neid kokku tahad panna?
Teiseseks! mõte hea, eriti kui vaba mootor olemas, mis jõuallikast üldse jutt käib (et kui suur/võimas)?
Kolmaseks! kas ta ka legaalseks jääb peale seda operatsiooni?
Nejaseks! kas sillad jäävad mosse omad?
kui see kone ikka vähegi üle 100hj siis üpris hirmus sõita, vanaema stiilis pole ju sellise ehitamise peale mõtet sõita.
Kas sena rattad alla lähevad - ei tea, aga mersu omad pidid minema küll (auguvahet peast ei mäleta) taha koopasse vist eriti laiad pastlad ei mahu kui just 13\" pole (kunagi on nähtud 2140 taga oli 225/60R13 slikid)
aga anna teada mis mõtled ja kuidas plaanid.
Legaalselt peaks SUHT lihtsalt BMW 1,8 i mossele külge saama küll
vähemalt mahub neisse % piiresse
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Kui Eestis midagi sellist on, siis on see ise ehitatud. Pildilolev oli ainult prototüüp. Huvitav, kas see proto kuskil mosse tehasemuuseumis säilinud ka on? Vahepeal oli ajakirjandusest lugeda, et kogu tehasemuuseum müüdi kogu täiega maha ja siis pureldi, et seda jälle tehase (vai vene riigi) kätte tagasi saada. Kui ma ei eksi, siis saadi aga mittetäielik kogu. See muidugi ainult, mis meeles. Venelastel oli hulga igasuguseid huvitavaid masinate protosid, kuid kahjuks läksid tootmisse ainult kõige praktilisemad neist.
Postitused: 1,164
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
midagi taolist ehitas mu kadunud vanaisa ise 2 tükki, oli muidu nagu 408 aga 2 ukseline ja tolle piruka variandi tagatiivad vist 424 või 427-e omad. Aga oli ikka sedaan mitte kupee, pean isa pildialbunis tuhnima ehk on isegi mõni mustvalge pilt.
voh!
väga kena, :o
ootan põnevusega pilte ja sinu kommentaare.
mis ajendas sinu vanaisa ehitama selliseid omapäraseid ja isikupäraseid sõidukeis
ummi @ :bounce
Ise olen ühe korra näinud oletavalt vist mossesrt ehitatut 2d sedani Tallinnas kusagil 97 aasta. oli selline hele, sinakas hall pikendatud uksega mis ei näinud sugugi kena välja kuna oli üks 20cm pikendatud kuid originaal klaasiga. s.t. uksel oli 3 klaasi: esimene kolmnurk, siis tõstetav originaalklaas ja siis 20cm suurune liikumatu klaasitükk(umbes nagu tagumiseukse kolmnurk aint kandiline)
Postitused: 95
Teemad: 10
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
mootor on 2.5 opel senator 85kw(karburaator).mossele mõtlesin tagasilla pana senatori oma.see ei tohiks eriti keeruline olla kuna mossel taga lehtvedrud ja amordi mis kinnituvad silla- ja kere külge. ja võib tulla jahutus süsteemiga kuna radikas sel juhul küll enam kapotealla ei mahu kui seal all laiutab rida6 mootor.kavatsen teha ilma paberiteta. kõige suurem jama on selles et murtsin(avarii bagiga) käeluu ja ei sa veel ehitama hakkata.
Kurb kuulda , Siim
Aga see et paberiteta siis täitsa kama kuidas mida, teha tuleb lihtsalt nii et sellega sõita julgeksid.kas sena sild autoalt välja ei jää (või tulebki lihtsalt selline monster, peletis )
kas ehituse eesmärk on EHITAMISE protsess (ainult tehniline pool, kama milline välja näeb)või on soov ka välimust talutavaks teha?
Kiiret paranemist:yes
Postitused: 95
Teemad: 10
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
mingi välimus võiks ikka olla ei taha nagu sita tööga hirmutama ka hakkata. tegelt ei sa ise ka aru miks ma sellist(selliseid) asju ehitan. praegu on pooleli pildilolev sapper seegi ilma paberiteta.selle sapperi juures on eurohõngu kuna selle masinaga kärras kunagi ringi meie eurovõitja-Tanel Padar(pilt on nati vana, nüüd on juba ära värvitud)
Postitused: 95
Teemad: 10
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
panin sena mootori pildi. see laiutab vaarsti kusgil mosse kapote all...ja liigutab mägesi
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Miks just mosse? On ju palju teisi autosid, mille kapoti alla selle pika reaskuuese märksa väiksema vaevaga ära mahutatud saab...
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
duh... väljendasin vist pisut halvasti ennast taas kord...
eesmärk polnud mitte kahtluse alla seada mossest sleeperi ehitamise mõttekust vaid seda, kas too opeli mootor selle jaoks just parim valik oleks.
on teisi mitte oluliselt lahjemaid mootoreid, mille pealepanek märksa vähem aega ja vaeva nõuab (ja tõenäosus, et räme porno välja kukub, on ka väiksem).
Postitused: 95
Teemad: 10
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
asi on \"põhimõttes\" tahaks teha ikka mingi karmi mosse! ...ja kohalikele näidata mida mosse suudab.tegelt õpin ma autoluksepaks ning tahaks ehitada midagi lahetat(mitte et mulle ei meelddiks tavamasinad kuid tahan hallist massist erined)aaaaaaa...... mis masinat sa PPPP soovitad?
Mulle meeldib siimu mõttemaailm.
Ise olen just kooli lõpetanud autoinsener ja loodan, et lähitulevikus saan ka oma sarnaseid (siimuga) mõtteid teostama hakata.:keersilm
Siim kuidas su tervis on?
kas kool ei sega ehitamist või kaasad hoopis kooli ka oma projekti
minul esialgu mingit ehitamist kahjuks ei teki kuna kõik finantsid lähevad elamispinda
(uus korter):bounce
ootan huviga uudiseid