T16 tagasilla dihverensiaalilukusti
#1

selline mure siis et T16-el ei lukustu ära dihvrilukk. kui lumes kinni olles vajutada, siis nagu viskaks hambad üle. mis võib olla viga? oskab keegi nõu anda kuidas sinna dihvrilukule ligi pääseb? tänud.
Vasta
#2

kuidas see üldse lukustuma peaks? Kas kõigil neil on difri lukud?
Vasta
#3

Arvata võib et hamba servad kaldu kulunud. Kätte saamiseks tuleb käigukast seest puhtaks rookida ja peaülekanne kätte saada.
Vasta
#4

Mu traktoril sama viga- kui pedaali vajutada siis vaid kõriseb üle. Sai isegi kunagi ühe vraki küljest difriluku detailid varuks roogitud aga pole veel seda mahukat tööd ette võtnud.
Vasta
#5

Äkki on ikkagi asjal mingi konks, kuna mul ka sama jama. Äkki läheb sisse ainult mingi kindla käiguga?
Vasta
#6

Peab töötama iga käiguga aga kuna pedaal on pisike ja pead ikka jõuga peal istuma et välja ei viskaks. Kui ei jõua ja välja viskab siis kulutab hambad ära ja ei seisagi sees enam.
Vasta
#7

Ja pedaali peab all ka ikka hoidma ja mitte ainult korraks vajutama- see ei lukusta midagi.
Vasta
#8

Teada ka päris mitu juhust, kus lihtsalt vale kasutamine lukule aia on teinud. Sellised mehhaanilised lukud tuleb sisse lülitada paigal seisval masinal lahutatud siduriga, mitte siis, kui ühe poole ratas usinalt kraabib. Paljud helged pead kipuvad seda "pedaali" ikkagi veo all vajutama...
Vasta
#9

eks traktoreid ole erinevaid. Mu tsehhikal läheb diffrilikustuskang sisse vaid siis, kui üks ratas kaabib. Mingit sidurit pole vaja vajutada.
Vasta
#10

(26-03-2009, 00:16 AM)pannkook Kirjutas:  eks traktoreid ole erinevaid. Mu tsehhikal läheb diffrilikustuskang sisse vaid siis, kui üks ratas kaabib. Mingit sidurit pole vaja vajutada.

Traktoreid on muidugi erinevaid... Meie rääkisime siin teemas praegu T-16st.
Ja ikkagi jään endale kindlaks, et ka TZ-l(omanud sellist isendit) on täiesti võimalik, ja mehhanismi kestvuse huvides kasulik lülitada lukk sisse koormusetta. Kui pedaal esimese hooga sisse ei lähe, siis tuleb siduriga lihtsalt meelitada, ja sisse ta lähebki.
Vasta
#11

Ma niipaljukest ütlen siiski, et teatud olukordades tuleb pedaali ka vajutada tingimustes kus vedu on järgi. Alati ei saa ilusti kohaltvõttes difrit lukustada võib juhtuda, et polegi enam tarvis siis. Muidugi, idee on täiesti õige küll kestvuse mõttes ja seda tuleks ka maksimaalselt kasutada nii.
Vasta
#12

Pildistasin neid enda traktorile tagavaraks muretsetud diffriluku detaile. Ehk annab asjast paremat aimu
   
   
Vasta
#13

Difrilukusti on ehituselt sarnane kui mitte kõigil siis enamusel traktoritest ja autodest. Need kandid ei kulu nii kergesti kaldu. Kontrollida tuleks ennekõike lülitust- aeg on näidanud, et lülitamisel jääb üht-teist vajaka. Eriti kui pikka aega pole kasutatud.
Vasta
#14

(26-03-2009, 19:02 PM)Autolendur Kirjutas:  Difrilukusti on ehituselt sarnane kui mitte kõigil siis enamusel traktoritest ja autodest. Need kandid ei kulu nii kergesti kaldu. Kontrollida tuleks ennekõike lülitust- aeg on näidanud, et lülitamisel jääb üht-teist vajaka. Eriti kui pikka aega pole kasutatud.

Samamoodi vajaka võib jääda ka siis kui hoo pealt, jõud taga lukk sisse lüüa. Kui hammaste kohati jõudes jõuavad need ainult otstega hambumisse minna siis tekkiv kombinatsioon(järsult taha tulnud vedu+ olematu toetuspind) võib muhvi uuesti hambumisest välja suruda, samaaegselt nukkide otstele halvasti mõjudes. Ja lähevad ikka need nurgad ära. Kahjuks ei ole taibanud sellisest nukist pilti teha, kuigi näpust läbi on käinud neid nii mõnigi. Ega tavaliselt selle halb mõju kohe ilmsiks ei tulegi, vaid ikka pikema kasutamise peale.
Selles mõttes 100% nõus, et mittetäielikul muhvide lülitamisel on samasugune efekt. Ja selle mittetäieliku lülitumise põhjus võib olla nii mingi segav ese kabiinipõrandal, mõne detaili kinnikiilumine, liigne lõtk ajamis kui ka mingi detaili väändumine.
Vasta
#15

(26-03-2009, 19:02 PM)Autolendur Kirjutas:  ....... Need kandid ei kulu nii kergesti kaldu. Kontrollida tuleks ennekõike lülitust- aeg on näidanud, et lülitamisel jääb üht-teist vajaka.....
(26-03-2009, 19:33 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  .......Selles mõttes 100% nõus, et mittetäielikul muhvide lülitamisel on samasugune efekt. Ja selle mittetäieliku lülitumise põhjus võib olla nii mingi segav ese kabiinipõrandal....
Täpselt nii oligi mu traktoriga! Pedaal lihtsalt ei läinud nii palju alla kui vaja, sest kabiini põrandal olev väike katteplekk oli juba tehases valesti pandud. Nüüd lõikasin sinna sälgu sisse ja asi toimib! Nüüd läheb lülituspedaal tükk maad rohkem allapoole ja difrilukk töötab ilusti.
   
Vasta
#16

Vôtsin siis ka asja käsile ja kiskusin käigukasti kaane maha, et vaadata, miks asi ei tööta. Esimene asi jäi kohe silma, nagu Romka ûtles, et pedaal ei lähe lõpuni vaid jääb poolde vinna, aga kõige suurem viga oli see, et kang, mis asub võllil, on poldiga kinni, kuid see polt täiega lahti. Kohe mitu pööret sai poldile tehtud ja see traat, mis peaks seda polti fikseerima, ei tee seda küll. Küsimus ka, et kas tasub mingit vedelamat käimaõli sisse panna, see TAP on ikka täiega paks ollus(eelmine aasta vahetasin õli)?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne