Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Päris mitmetest foorumitest on läbi jooksnud viimasel ajal teema silladetailide taastamisest.
Üldjuhul väidetakse:
Tavaliselt on taastatud osad vastupidavad, kuid liiga jäigad.
Taastamisel visatakse kulunud kapronkausid välja ja asendatakse.Kõvemad vennad asendavad pronksist kaussidega,mistõttu saab liides oluliselt jäigem.Ka plekist põhi asendatakse toekamaga.
Kiidetakse just taastatud osade vastupidamist.
Ise pole siiamaani ühtegi osa taastada lasknud, aga tundub, et järgmisel korral, kui vaja midagi vahetada, võtan katsetamise mõttes selle tee ette.
Mõned numbrid ka siia, et kui kellelgi huvi
:
Aare - Tartust, ujula tn: 5532303
Elvast keegi: 7456 307
Pärnu lähedal Saugas keegi: 56567294
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 3,108
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Sellest nimekirjast, vähemalt ühel juhul olevat (VW/Audi) puhul taastatud tüki kestvus parem, kui B osal ja hind... Väidetavalt on nii mõnigi kord teatud esinduste inimesi uksel kohatud.
Mees ise teeb ja taastab paljusid asju, Sharniirid, otsad, sidurite/pidurite katted, erilised piduritorud jms. Töö on korralik ja kes ise kohale läheb, siis nautige garaazhi. Selliset korda ei kohta mitte just isegi firmaesindustes.
Mulle tehti just üks "asendamatu ristiga" (originaalis vaid ja 2700 eek) kardaan, mille eest maksin sama palju, kui ise poest risti ostes. Soovitan.
hulgus, Elvast.
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
elvas käis ka ühe granada mk1 coupe sillad. said kõik uued puksid ja üks õõtsa polt tema poolt, ning kõik neli esisilla zarniiri taastatud. pukse läks vist 8 ja zarniire 4 plus üks polt(niva) ja diagonaalvarda puksid. arve 2000 eeki.
ei ole palju ei ole vähe. kuid töö oli ok ja arvestades et granada mk 1 le pole poest enam esisilla pukse saada ning veel vähem tagasilla omi siis oli see asendamatu lahendus. zarniiride taastamise tuli odavam kui nö b-osa.
üldiselt kiidaks,kuigi vanamees ise oli tsipa õhku täis ja tööraha kokkuleppides oli kogu aeg kuula et: oi meil tööd niiiiiiii palju ja ei tea kas teha ja tee mulle pakkumine ise...... jne. natuke ära tüütas selline teema. aga sai siis hind kokku ja asjad tehtud. ainus mis oli oli see et epoksiidkrundi all olevad detailid määriti õliste kätega suht ära. pärast enne üle värvimist nägin kõva vaeva et seda läbu maha saada.
tartus seevastu tehti mulle kiirkorras kahele chryslerile õõtsal need vahetamatud zarniirid korda ja ka sisemised rooliotsad tehti ära. ja seda kiirkorras . hind oli hea ja suhtumine oli ka selline soosiv.
chrysleril oli teema et õõts uuena 900 eeki ja sisemine rooliots 490 eeki. mina siis sain õõtsa 250 eekiga korda ja rooliotsa 150 eeki.kokkuhoiu vite ise arvutada. ja autod sõidavad siiani ilma muredeta. kiitused!
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
Ei tea, kas keegi mõnda meistrimeest veel teab?
Ise küll Lõuna-Eestist, aga kui Tallinnas elaks, siis vaevalt viitsiks ainult sarniiri/rooliotsa vms pärast Tartu sõita...
Äkki keegi omab veel mõnda kontakti, mille omanik ei pahandaks, kui talle reklaami tehaks?[/align]
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 206
Teemad: 101
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Tere, huvitaks Tallinna või Harjumaa tegijate kontaktid.
Postitused: 42
Teemad: 1
Liitus: Apr 2014
Maine:
2
Upitaks teemat küsimusega,
Keegi lähiminevikus on lasknud taastada mõnd pulka? Huvitaks just mis taastamise hinnaklass tänapäeval olla võiks umbes Tartus?
Tegu siis Bmw E39 esisilla kaigastega mis on originaalosad, kui see peaks palju rolli mängima!
Postitused: 42
Teemad: 1
Liitus: Apr 2014
Maine:
2
Ahah, selge. Eks nelja bmw õõtsa taastamine vast samas suurusjärgus ka on. Eesmärk ongi saavutada vastupidavamad pulgad kui odav varuosa. Üks vanapapi ka kodus kunagi taastas neid ja tegi väga head tööd aga pole ise ega tuttav remondimees seal ammu enam käinud, taadil polnud telefoni ka, nüüd ei tea kas enam toimetabki! Eks esmaspäeval peab papi juurest läbi sõitma või Aarega ühendust võtma!