01-04-2009, 20:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2009, 11:33 AM ja muutjaks oli pppp.)
Tere.
Nimelt vana M72 mootoriplokki puhastades, olen jõudnud sinna staadiumi, kus võiks hakata nüüd mootorit kokku laduma. Sain kunagi ainult tühja kesta, mille mootori nr on neljakohaline, ehk siis üsna tootmisaja alguse mootoriplokk. Kuid tekkis küsimus. Omast arust on ka teine mootor M72 oma (vahekaan istub samamoodi ja ka esimene mootorikaan on M72 oma ja istub ilusasti külge), kuid kinnituskohad erinevad. Kas tegu on siis vana ja teine uuemat tüüpi M72 mootoriplokiga?
Nimelt vanal 4 kohalise nr mootoriplokil on kinnitus poldi augud ploki enda küljes, mis kinnitub siis raami külge.
Teisel plokil on aga esikaane ja ploki vahelise kaane küljes kinnituspoldid, mis kinnituvad raami külge!
Milline siis see vahekaan välja näeb mis sellele vanemale plokile külge läheb :S
Pildid teretulnud ja võibolla on kellegil ka mõni üle :S
Nimelt vana M72 mootoriplokki puhastades, olen jõudnud sinna staadiumi, kus võiks hakata nüüd mootorit kokku laduma. Sain kunagi ainult tühja kesta, mille mootori nr on neljakohaline, ehk siis üsna tootmisaja alguse mootoriplokk. Kuid tekkis küsimus. Omast arust on ka teine mootor M72 oma (vahekaan istub samamoodi ja ka esimene mootorikaan on M72 oma ja istub ilusasti külge), kuid kinnituskohad erinevad. Kas tegu on siis vana ja teine uuemat tüüpi M72 mootoriplokiga?
Nimelt vanal 4 kohalise nr mootoriplokil on kinnitus poldi augud ploki enda küljes, mis kinnitub siis raami külge.
Teisel plokil on aga esikaane ja ploki vahelise kaane küljes kinnituspoldid, mis kinnituvad raami külge!
Milline siis see vahekaan välja näeb mis sellele vanemale plokile külge läheb :S
Pildid teretulnud ja võibolla on kellegil ka mõni üle :S
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...