#1

Käimas taastamine
Vasta
#2

EDIT: Lasin just enda raamid Koplis liivapritsida ja epoksiidkruntida, MASU tõttu
saime hinnast rääkida. Lõppraha läks kolme tsikli raami peale 1200.- Spordid olid
täies juppide koosseisus, üks tsikkel oli Jupiter 2 kuid seal oli osa juppe puudu.

Kui raaminumber ja birka puudu on siis soovitan ise passis oleva numbri raamile lüüa. Vastasel juhul panevad ARK-i mehed sulle ise raaminumbri ja sa pead raamile mingisuguse paberi koos numbriga liimima, mis pole sugugi ilus.

Edu projektidega endal ka 1982, 1983 Sportide ja ühe K-15 remont käsil.
lähemalt 3xPlaneta Sport

PS: Igatahes see on teema mida ma olen pikalt oodanud, kostita meie meeli ka pildimaterjaliga palun.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#3

tõrvandis liivapritsi hind 600.- eek/h
ise olen raamid tavaliselt lasknud pulbervärvida.tulemus kestab kauem.valida on matt-poolmatt-ja läikiv.läikiv on 2x kallim,kuna värvida tuleb 2 korda.

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#4

Planeta Spordi värvivariandiks on ka punane-must, kui ma ei eksi. Kasutaja Klaabu on kahtlemata selle foorumi suurim spets antud masinas.

Kas mõnel masinal õlitussüsteem ka peal oli?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

(07-04-2009, 23:12 PM)Kaits74 Kirjutas:  Kahjuks tuli vanarauda visata. Sest on teada fakt, et "sportlase" raam oli tehtud natuke teisest materjalist ja seda ei tohtinud millegi pärast keevitada (vist oli küsimus materjali jäikuses).
Ma nüüd võib olla natuke võib-olla kaldun välja teemast aga miks seda siis keevitada ei tohi? Tähendab kes see ikka keelab aga mis tagajärjed siis ilmnevad? Hakkab keevitusest raam pooleks minema või? Või oleneb see lihtsalt keevitajast ja keevitusest? Kui keegi oskab siis võiks seletada seda teemat.
Vasta
#6

ausalt öeldes pole kunagi praktiseerinud pulbervärvitud raamile tahtlikult löökide tekitamist.st. olen püüdnud neid igati hoida ja vältida kriimustuste eest.loomulikult meisliga kallale minnes saad ka sealt värvi lahtiSmile
to gruppen: kuna isa on elupäevad keevitaja olnud,siis tean et toruraame üldjoontes joodetakse vasega.ilmselt tulemus tugevam ja ei tee raami hapramaks.minu teada enamusel tsikliraamidel istud jm. liidesed joodetud vasega,va. alumiinimraamid loomulikult. kus paksema metalliga tegu eks seal ajab ka tavaline keevitus asja ära.

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#7

Külgkorvide külgepaneku keelamisest olen minagi kuulnud, samas tean, et välismaale müümiseks kruviti mõnele korv külge.
Seda keevitamise keelamist pean kellegi ebaõnnestnud naljaks, lasin raami liivapritsis puhtaks ja nägin siis seda venelaste ilma gaasita keevitust.
Julmalt lõikasin relakaga keevituse välja ja lasin korralikult migmag keevitusega üle.
Nüüd ei karda vähemalt, et raam sõidu ajal pooleks läheb, sest olgem ausad see keevitus nendel raamidel oli ikka tõeline porno.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#8

Mul on 1976.aasta omal olemas pump ja ka sisselasketraktil koht õlitoru jaoks, aga kahjuks on kaduma läinud õlipaak. Siiani ei ole õnnestunud seda uuesti leida. Isegi fotot paagi kujust pole.

[/align]A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

Ma nüüd võin eksida aga kunagi oli Tehnikas ja Tootmises artikkel uue mootorratta turule tulekust. Tegemist oli siis Planeta Spordiga. Mu mälu võib mind petta ja ega mul endal ei ole ka ühtegi võimalust üle kontrollida aga kas seal ei olnud ka seeriat pilte Spordist ja õlipaagist??
Vasta
#10

Kui mingeid osi vaja on, võid minult uurida. Mul juba paar aastat seisab suuremalt jaolt komplektne sport lahtivõetuna garaaþis. Kahjuks ise seda taastama ei hakka, aga ehk leiab mõni jupp vähemalt omale uue elu Smile

Mihkel

edit: summuti on kahjuks mingi iseehitatud ja spido võõrast päritolu, aga õhufiltri kohta katsun õhtu jooksul uurida.
Vasta
#11

Siin üks foto õlipaagist:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#12

(10-04-2009, 01:23 AM)Kaits74 Kirjutas:  Kuidas on lood õlipumba ja selle töötamisega ehk kas on asi selle otsimist väärt?
...
Lisan siia pildid ka esitrummli kaanest mis kujult küll erinevald aga läbimõõtudelt sobivad.
...
Oskab mõni asjatundja öelda on mingi vene ratta 18 tolli pöiad 1:1 vahetatavad sport IZ-i tagaratta omaga? Eesmärk saada siis ilma rooste kahjustusteta sirged pöiad. Ja muidugi kroomtud.

Õlipumpa tasub alati otsida ja endale muretseda. Piisavalt haruldane asi. Kas ka töökindel, seda ei tea, kuna pole ise ühtegi sellist pikema aja jooksul kasutanud.

Kas mu silmad petavad või polegi sellel teisel trumlikaanel spidomeetriava?

Tavalised Izhi 18-tollised pöiad on täpselt samad, aga kodarate augud on teise läbimõõduga. Ülepuurimine lööb ilmselt kroomi lahti.
Vasta
#13

Kuramus, see kodarate ja trumlite teema tekitas nüüd küll isu. Mul on kümmekond ratast garaazhipõhjas, lähen kaevan välja ja ehk tuleb veel midagi huvitavat välja.

PS. Vaatasin ka, et otsid juppe. Eelmisel aastal sain Kurtnast uue PS summuti (1000 kr) ja 2 pidust "tagurpidi" spidokat, millest ühe terve kokku kompunnisin. Nii et ikka liigub.
Vasta
#14

Väidetavalt vähesõitnud 1974.aasta mudel:
http://www.ss.lv/msgss/lv/transport/moto...ilhfi.html

1500 latti on 33K meie käibevahendites.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#15

Roheline värv jääb väga ilus. Smile

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#16

15-selt sai korra sõbra PS-il rutska põhja pigistatud, päris adrenaliinirikas kogemus Wink Samas on huvitav vaadata, kui palju detaile tegelikult Jaapani toodanguga disainilt ülisarnased on ... edu taastamisel.
OT: kas lätlase pildil olevad suunatuled on PS-il originaalid? Mul peaks nimelt selline komplekt garaaþis vedelema ...
Vasta
#17

Mul on need teravate koonustega suunatuled nagu viimasel pildil. Kui keegi huvi tunneb, võin üles otsida.

Vaatasin heeblite pilte, ja tõepoolest Honda omad võivad sobida. Honda oli tollal suurtest Japsi tootjatest ainuke, kes heeblitesse teraspuksid sisse pressis.
Vasta
#18

Esimestel olid tõepoolest peal kroomitud 3. seeria suunatuled.
Vasta
#19

(17-04-2009, 16:47 PM)Kaits74 Kirjutas:  Küsiks siin vahepeal, et kas keegi oskab aidata heeblite osas.
Vajaks ühte vasakpoolset, siduri heeblit(võib olla ka komplekt).
Kas kellegil on pakkuda originaali või on seda võimalik asendada mõne ligilähedasega. Külastused kaasaegsamates motopoodides pole tulemusi andnud. Ühes motopoes panin tähele, et mingi sarnasusega heeblid on paigaltatud ka mõningatel rolleritel. Kuid pole seni suutnud leida.
Lisasin pildid.
Selgituseks nii palju:
Heebli pikkuseks on 168mm
kinnitusosa kõrgus 45mm, paksus 12mm (trossi kinnituse juures)
Heebli kinnituse, õhema osa paksus on 5mm ja augu läbimõõt 8mm.




See on P-Spordi esimese põlvkonna link ja selle kinnitus ,mis on lülitikorpusega integreeritud.Sellel mudelil oli sirge sumps ja õlipumpa polnud.Tagatuli oli väike "jaapanlane".Spido oli väga sarnane "Pannoniaga"."Mikuni" suure sisselaskelõõriga.Värv rohekas-kollane.

76-aasta mudelil olid lingi kinnitused ja lülitid eraldi,lülitid Yamaha tähistusega,sumps nurgaga,tagatuli suur"Stanley"."Mikuni" väikese sisselaskelõõriga.Oli õlipump trossiga juhitav,õlipaak küljekarbis.Värv ornzim kollane.
Viimasel vene varustuses mudelil olid jämedamad kodarad ja pikem tagakiige ja punane värv.
Ühel minu omanduses olnud rattal oli veel 380-se CZ-i 82 mm kolb silindrisse puurtud-hoonitud.1-käiguga gaasist tagarattasse keerata ei olnud probleemiks.Pandi peale ka CZi 36 mm jikov,siis ei läinud segu lahjaks suurtel pööretel jne.
Hilisem otsing on andnud sellise info, et analoogne lülitite plokk koos heeblitega oli kasutsusel Honda CB350-l. Tootmisaastad 1968-73a.
Kui palju nüüd olukord lootusrikkamaks muutus, näitab aeg.
Vasta
#20

Tervitusi.
Niipalju täpsustuseks, et suur tagatuli Stanley oli peal juba ka 1975 lõpu mudelitel. Ja õlipump oli peal algusest peale. Olid eraldi kuluartiklid "tsikkel pumbaga" ja "tsikkel pumbata". Umbes 50 rubla oli hinnavahe.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne