Teema on suletud

sõimlev trollijuht
#1
Exclamation 

tere, olen ratastooli kasutaja ja sõidan tihti madalapõhjalise trollinoga linna. olen sattunud juba teist korda jamase, esimene kord oli siili peatuses kus minu abistajal sõimati nägu täis kui läx ütlema et kaldtee avataks. sõim käis minu aadressil et teiesugused peaks olema loomaaias, seda vene keeles. pärast seda sõideti minema ja jäin maha. teine kord oli eile 14.04.09 umbes 18:30, lõõtsaga 438, olime sõbraga kaubamaja peatuses. ette tuli nr 6, küsisime et avatax kaldtee, vastuseks saime et katki on. reisijate hulgast üks naine otsustas aidata kaldtee lahti (katki olemine seisnes murdunud tõste aasas). seejärel tuli juht ja hakkas sõimama seda naist, olek oli vägivaldne ta pigem räuskas et seda ei tohi teha. õismäele jõudes tulime ilma kaldteeta. mida tuleks teha, sellist juhti ei saa tttk tööl hoida.
#2

Trollijut on klienditeenindaja ja sellist asja ta EI TOHI teha. Igal trollil, muide, on number ning number koos kuupäeva ja kellaajaga on piisav identifikaator, et üheselt fikseerida juht.

Ega siin vist muud varianti pole, kui teha avaldus Tallinna Transpordiametile ja nendepoolse leige reageerimise korral veel lisaks avaldus kusagile, nt Tarbijakaitseametile. Eks muidugi siin hakkab toimima ühe sõna teise sõna vastu, aga on vähemalt mingigi lootus, et asi neist menetlustest paraneb.

Kui invavõimalustega sõidukid on soetatud, tuleb neid tingimata ka kasutada, mitte ei tohi see jääda juhi laiskuse vm asjaolu tõttu tegemata!

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#3

No krt. leian, et selliseid inimesi ei saa juhina tööl hoida. leian samuti, et tee avaldus ühistranspordikeskusesse ja igasugustesse muudesse asutustesse. ja kui asi jääb ilma igasuguse tähelepanuta ühistranspordikeskuse poolt, siis tuua asi avalikkuse ette koos juhtide nimede jms-ga. kuskilmaal on ju piir ja praegu on see igaljuhul ületatud!!!

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
#4

ajakirjandus oleks sellise situatsiooni puhul jokkeriks (võsapetsid ja aivarriisalud jätaks mängust välja), eriti kvaliteetsaate pealtnägija näol, kes kindlasti viitsiks seda asja uurida. Tegelikult ainuüksi siin foorumis räägitud jutt kostub kindlasti trollimeeste kõrvu ja ehk juba sellestki on kasu Smile
#5

Piisab täiesti avaldusest, et trollijuhti korrale kutsuda.
Aastaid tagasi oli minu onu bussijuht. Läksid kord liinid sassi ja eksis mees teelt, kohe ümber pöörata ei saanud ja mingi vanaproua läks paanikasse. Küllap onu haukus vanaprouale vastu ka ja kuna tüli lõppes avalduse kirjutamisega jäi onu naksti sellel kuul preemiast ilma.

Mina arvan, et sellistest intsidentidest tuleb teatada. Muidu tegelased harjuvad ära, et ongi trollibussikuningad ja võivadki kõigile öelda mida sülg suhu toob.

Teiseks halvaks äärmuseks on muidugi kurikamehed, kes juhte ründavad. Hull aeg nõuab segaseid inimesi.
#6

(15-04-2009, 10:01 AM)karlneil Kirjutas:  sõim käis minu aadressil et teiesugused peaks olema loomaaias, seda vene keeles.

No mida kurja ... kas mitte pole kuskil seadustes ja reglementides kirjas, et klienditeenindaja PEAB oskama suhelda kliendiga riigikeeles - mitte siis enda riigikeeles, vaid selle riigikeeles, kus ta töötab???
vähemalt sõimata võiks siis eesti keeles ... siis teaks ja oskaks ka midagi vastu paukuda Smile

Motolembeline ...
#7

(15-04-2009, 10:47 AM)taavi Kirjutas:  (võsapetsid ja aivarriisalud jätaks mängust välja), eriti kvaliteetsaate pealtnägija näol

Võsapets on ennem tegija kui "kvaliteetsaade" ... viimasel ajal tuleb avalikõiguslikust eetrist (seega ka minu raha eest) kvaliteetsaate "pornot".

Dad.
#8

Mina olen aru saanud, et ühistranspordi huvilised kolisid YTRA foorumisse üle ja siia jäi sisuliselt ühistranspordi ajaloo nurgake. Ehk siis vanasti olidki trolli-ja trammijuhid pahuramad, sest nende tegevust piirati olulisel määral: nad ei saanud oma liikuriga vabalt marsruuti valida ja õhtul ei saanud allesjäänud kütust koju kaasa nõristada.
Pealegi ei olnud kõik, kes trolli juhtisid, siis kohe trollijuhid, vahel käis lihtsalt mehaanik peale remonti proovisõitu tegemas, kuna tegu oli aga sarvedega sõidukiga, siis ei saanud ju suvalises kohas proovida, ikka ainult selle liini all, milles voolu oli. Mina mäletan isegi sellist asja, et nendel kahe uksega trollidel vahel metallist käepidemed surisesid, kui kinni võtsid, st terve troll oli voolu all, rääkimata siis trollijuhist, kes kogu maailma elektri enesest läbi lasi. Pole ime, et vahel pahurdada tahtsid.
Kui see asi juhtus tänapäeval, siis mina seda eriti ei usu. Kõik ühistranspordi juhid on läbinud päris korralikud koolitused. Ainult D-kategooria juhilubadest tänapäeval ei piisa, et ühistransporti juhtida. Teadupoolest on käesoleval aastal piisav konkurents töökohtadele ja igasugu karvajalal üle ühe peatuse vahe roolis olla ei lasta. Ega me siin väga sisukalt poolt ja vastu argumente heietada ei saa, selleks on trollitrustil ikka direktor olemas, kellele võib julgesti kirju saata.

Tõnu Piibur
5116265
#9

(15-04-2009, 16:37 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Mina olen aru saanud, et ühistranspordi huvilised kolisid YTRA foorumisse üle ja siia jäi sisuliselt ühistranspordi ajaloo nurgake.

Täpselt nii ongi!

Teema lukus ja ega elu polegi lihtne.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne