Iz Jupiter 4 laadimist pole.
#1

Äkki oskab keegi asjalikku nõu anda. Ratas Iz Jupiter 4. Kui käima lööd, laadimistuli kustub, kuid laeb hästi vähe. Aku tühjeneb kiiresti, eriti, kui tuledega sõidad. Releeregul. on elektrooniline, elektroonik ütles et 99 prossu on korras. Geneka pealt laadimisvoolud nagu tulevad, gaasi andes kusagil 14V. Kuid aku peale ei jõua. Süütepoolid ka voole ära ei röövi. Äkki on siiski asi dünamos ehk mõni mähis läbi. Kellel sama tüüpi ratas, võiks emaili teel ühendust võtta. Andke nõu, kus viga.
Vasta
#2

Kui genekas ikka annab õige voolu, siis vägisi ajab kahtlustama releed. Samuti tuleb kõik kinnitused üle vaadata: oksüdeerumine tekitab ka palju jama.
Vasta
#3

Releeregulaator on elektrooniline? T6esti v6i? Ei usu nagu...

Mul oli sarnane kamm, et kontroll-lamp näitas, et laadimine nigu toimux, tegelikult s6itis ratas ikka aku voolu pealt. Releeregulaatori vahetus igatahes aitas.

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#4

jupp 4 oli esimene sellest seeriast, millel relee elektrooniline. küsimus: kas sul on selline variant, kus pingerelee ja dioodiplokk eraldi või juba selline, kus mõlemad koos on (esimene tüüp on vanem). esimene variant on küll vanem, aga pingereleed on lihtsam asendada, võta zhiguli oma ja kõik. aga kui töötamise ajal 14 v on (korralikel pööretel lööb genekas ikka 17 volti välja), siis tundub pingereleega ka asi korras olevat. mina jootsin enda omal kõik klambriühendused kinni, sest pika vooluahela peale oli ikka rets voolukadu. ehk on sul mõned juhtmeotsad lihtsalt kokku keeratud ja isoleeri mässitud? kontrolli kasvõi testriga üle, nii saad teada, kus on takistus.
Vasta
#5

Need dioodiplokk ja pingeregulaator on nagu ühes karbis, kuid põhimõtteliselt eraldi, ainult mingid klemmid on mõlemast läbi joodetud. Kõik klemmühendused said välja vahetatud tänapäevaste vastu, kokku ei hakanud igaks juhuks jootma. Tõesti võtab ennastki kukalt kratsima, kui mõõta tsiklil neid voolusid. Mõõtes aku pealt ja süütelukku tulevailt otstelt on erinevus kusagil 0,5 V. Korra juba kahtlesin, kas üldse füüsikaseadused selle ratta puhul kehtivad.
Praegu sõidan ilma tuledeta. Siis vist mingi laadimine toimub, aku püsib üle 12 V. Õnneks Kuressaare väike koht, siin mente eriti ei liigu.
Vasta
#6

ise ka kuressaarest, nüüd tallinnas. usu mind, ka siin on mendid tuledeta siklitele maiad... süütelukus on muide väga suured voolukaod. ka see tuleks lahti võtta ja klemmid ära puhastada. mõnel izh-il läheb süütelukk lausa kuumaks (see tähendab voolukadu).
Vasta
#7

Tõsijutt, need kaks aastat, mis load on olnud pole veel kordagi ühegi pollariga sõnagi vahetanud. Aga nende voolukadude kohta rääkisite tõtt. Vedasin otsejuhtme akult süütelukku ja võit kusagil 0,3 V. Lukku pole raatsinud lahti kiskuda,see täitsa lahtivõtmata asi veel . Ehk annate nõu, kas tasub osta Jupiter 3 külgkorviga. Põlevast garaazist välja tiritud ratas. Esimesed suunatulede klaasid on sulanud ja vist osa elektrijuhtmestikku ka. Omanik tahab 1300 arvan, et paar sotti kaupleb alla. Vene dok , 18000 sõitnud. Nüüdseks 10 aastat seisnud. Omaniku väitel mootoril jõudu sitax. Nats roostes.
Vasta
#8

rooste on fekaal, aga paratamatu sellisel rattal. 18000 tahtis juba pool läbisõidust tagasi kolvirõngaste vahetust saada, superhead minekut ei saa olla, kui see tegemata on. aga kui hästi hooldatud, siis võib veel asja saada. 1000 krooniga ei mõtleks ka, võtaks kohe ära, sest varuosadeks on asja ka küll.
to metsh: kõik on suhteline, mul õnnestus kehe nädalaga kaks korda oma dokumente õigustada...
sulamisel on tavaliselt aga tõsine põhjus, uuri enne järgi.

ja süütelukk püüa ka korda saada.
Vasta
#9

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: klaabu
18000 tahtis juba pool läbisõidust tagasi kolvirõngaste vahetust saada, superhead minekut ei saa olla, kui see tegemata on.

Õige jutt. Rahuliku sõiduga soovitav küll u. enne 10K läbisõitu rõngad vähemasti vahetada. Ise vahetasin 5K pealt, silindrid olid korras. Pidevalt sai kiirendatud ka...

1000EEK on hea hind küll vast... osigi saaks kui sõitma ei hakka.
Vasta
#10

Tänud. Lähen veel seda Jupiter 3 vaatama. Asi selles, et tegelikult on endal ka üks Jupp 3 kodus. Vanaisa oma 33 000 sõitnud, mootor on täitsa otsas, leegitorude kinnituskeermeid lihtsalt enam ei ole, jajõudu ka napib. Kahe Jupp 3-me peale lapib võibolla korraliku asja kokku. Krt, kui ma selle Jupp3 ära ostax oleks see mul juba 5-s tsikkel. Probleem see, et garaaz jääb kitsaks.Wink
Vasta
#11

tahad ütlen mis viga mul sama ront sama viga oli ka ma tean täpselt mida tegema pead kirjuta ma ütlen
Vasta
#12

kasuta otsingut ennemgi juttu olnud sellest Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne