Mikuni karpa düüsid
#1

Vajan infot ühe düüsi olemasolu või selle puudumise kohta.
Lisatud pildil, kõige vasakpoolsem ava, peaks mõne skeemi järgi sisaldama ühte düüsi. Mul on 3 mikuni korpust, ühelt omanikult, kuid üheski seal düüsi pole.
Samas selgus, et keerme osa justkui oleks olemas.
http://www.motorcyclecarbs.com/VM26-VM44...2C1420.cfm
Tegu on detailiga nr.28
Siiani olen järeldanud, et Sportlasel oli peal mikuni vm32-33 (32-193 on parempoolne lahendus).
Kui keegi on kasutamas sarnast karpat, siis kas leidub eelpool mainitud kohas mingit õhudüüsi?
NB! Neti lehel oleval joonise pildil on küll natuke erinevusi, kuid allpool toodud tabel peaks olema ok.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Olen huvitatud IZ Planeta Spordi summutist, raamist.
Vasta
#2

Planeta Spordi Mikuniga pole kokku puutunud, aga muidu vanemate Mikunidega (eriti VM32SC) küll. Õhudüüs peaks neil ikka sees olema, kuigi paljud mootorid töötavad hästi ka ilma õhudüüsita. Kui mälu ei peta (hetkel pole karpat käepärast), siis standardne õhudüüs on VM32-l 2,0. Vaata igaks juhuks korralikult see ava üle, düüs võib seal põhjas olla, istub teine suht sügaval.
Vasta
#3

Kui tühikäigul kõib hästi,siis tühikäigudüüs õige.Kui nõel on lõpuni üleval ja ikka
ei käi,siis tahab suuremat peadüüsi.
Mina isiklikult otsin düüside õiget suurust nii,et rauasae lehest on käiatud kooniline nõel koonusega 2*.Sellega hõõritsen düüsi auku suuremaks.
Enne iga hõõritsemist teen nõela peale märgi.
Kui düüs väike,siis peale igat suurendamist läheb asi paremaks.
Kui asi halvenes,siis sai liiga suur.
Siis joodan augu täis ja hõõritsen eelmisse mõõtu tagasi,milleks peabki nõela peale eelmise mõõdu märkima.
Mõned teevad ka puuridega(0,1mm sammuga)kuid nõelaga lihtsam.
Sellel karburaatoril lihtne teha,kuna ei pea lahti võtma.
Vasta
#4

Ei oma sellise karbaga sport planetat, kuid proovin omi mötteid avaldada, äkki tekib neist möni uit mis abiks.

See voolikukinnitus ots karba küljel siibri körgusel, kas selle otstarve said teada, kui karbas uurdeid uurisid? See vöib olla vooliku kinnitus körval olevale karbale külmkäivituskütte jaoks. Pildil sul siis nagu parempoolne karba. Mul on jupiteril selliselt mikunid omavahel ühenduses, külmkäivitushoob on vaid ühel neist, teine saab lisakütet läbi ühendusvooliku. Kui too on see ava, siis sinna pime ette.

Kas karbal küttenivoo oled kindlalt öigele körgusele saanud? Mul vist vöttis külmkäivitus bensiini ujukikambrist sügavamalt kui peadüüs.

Kas sa ei karda, et see filter sääl bensiinil omavoolu liialt aeglaseks ei tee, see ju möeldud pumbaga bensiinisüsteemi survepoolele?

Kui homme aega saan, siis uurin nati omi karbasid töötoas. Nad pole küll seda mudelit, aga äkki tuleb möni muu idee. Ehk viitsin isegi oma bena peadüüsi möödu vaadata vördluseks, sul peaks siis teoreetiliselt kaks korda suurem olema, sest mul ju karba 175 ccm silindri kohta.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#5

Kui tühikäigust keskmistele ei taha minna pead asja reguleerima segusiibri väljalüikõikega.Mida suurem välalõige seda väiksem hõrendus peadüüsi juures,segu võetakse vähe kaasa.Edasi hakkab tööle nõela kõrgus.Proovi leida väiksema lõikega siibrit.Proovi keerata ka tühikäigu segu võimalikult rikkaks.
Vasta
#6

Veidi juttu PS-i Mikuni kohta: http://www.ijps350.narod.ru/remont.htm

Mikuni düüsitüüpide kohta leiab infot siit (lk 19): http://www.ozebook.com/compendium/techbu...%201-9.pdf
ja siit: http://www.ozebook.com/compendium/t500_files/mikuni.pdf

Kõige lihtsam on "reverse" düüsidega, enamasti saab hakkama vahemikus 97,5 kuni 110.

Mikuni VM tuning manual: http://www.mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf

Vooliku kinnitusotsak karpa küljel on ujukikambri ventilatsioon, mustumise vältimiseks võiks voolikujupi otsa panna (see voolik peaks läbi klambri minema).
Ujukikambri põhja voolik on üksnes drenaaþ vee/sette/vana kütuse väljalaskmiseks.

Iseenesest peaks peaks karpas olnud komponendid omavahel täitsa sobima, samas aga tundub, et segu on kogu vahemiku piires liiga rikas.
Seega esmalt võiks vaadata üle ujuki kõrguse (manualis 22-24mm). Samas mu Suzuki VM32-l on ette nähtud ujuki kõrgus vabalt tagurpidi pööratud karpa puhul (ujuk ei suru nõela kinni, toetub vabalt vedrule) 27,3mm. Kui ei taha hakata komponentidega mängima, siis saab ujuki kõrguse regullimisega segu koostisele kaasa aidata.

Peadüüsi suuruse sobivust saab katsetada peene traadi läbipanekuga, et osa düüsiavast ära katta. Teine variant on plastiliin või seep, millele nõelaga auk sisse torgata.
Äärmiselt oluline on karpa regullimise juures aru saada, kas segu on lahja (mootor löriseb) või rikas (mootor täriseb) ja sellele vastavalt tegutseda.
Vasta
#7

Lähen uurin ka täna oma Mikuni toorikuid. Ehk tuleb mingi tark mõte ka pähe.

Tuleb meelde ka see, et aastaid tagasi maadlesin samamoodi ühe Mikuniga. Lõpuks tuli välja, et nõel ei olnud originaalne.
Vasta
#8

Hei.
Sain ka lõpuks garaazhi.
Leidsin 2 karburaatorit, millel on düüsid 190 ja 45.
Järgmisel nädalal proovin ka peale panna, praegu on mu kõigil kolmel PS-il peal K-62M, mis töötavad laitmatult. Ongi viimasel ajal liiga igav.
Vasta
#9

ma pakun et ujuki kambri dyys on vale m66duga kuna endal on olnud sama mure ja sai vahetatud seesamune dyys ja voila,t66tab.aga v6in ka eksida.m6ni teine dyys v6ib ka kulunud olla v6i lihtsalt vales m66dus ja kindlasti kontrolli kaa tihendid yle see v6ib ka olla yks vidin mis v6ib juhtme kokku ajada.ja veel v6iksid proovida nii et v6tad 6hufiltri 2ra ja proovi siis mis teeb,et v6imalik et ei saa piisavalt 6hku ja v6ibki pooma hakata.
ega jah ei ole kindel et see n6uanne aidata v6ib aga proovida ju v6ib Smile
mul oli jah sama viga aga t2pselt ei m2leta mis aitas aga mul 6nnestus korda saada.
Vasta
#10

Mis nr, peaks olema peadüüs, kui see 26mm mikuni khmmm... võrrile lähebRolleyes Ja kas see väiksem düüs on kindlalt vajalik... et kas töötaks ka ilma selleta?

Hetkel peadüüs 95 või 56, oleneb kumbapidi võttaBig Grin
Vasta
#11

(14-07-2009, 21:57 PM)Kaits74 Kirjutas:  
(14-07-2009, 21:39 PM)oovi1220 Kirjutas:  Mis nr, peaks olema peadüüs, kui see 26mm mikuni khmmm... võrrile lähebRolleyes Ja kas see väiksem düüs on kindlalt vajalik... et kas töötaks ka ilma selleta?

Hetkel peadüüs 95 või 56, oleneb kumbapidi võttaBig Grin
aga vaata viimases postis toodu kataloogi. VM tähisega mikunid algavad leheküljelt 117.
26 mm mikuni on natuke liiga lai mõiste...

Võrdlesin selles kataloogis toodud andmeid mikuni VM32-33 karpale.
Standart komplektiga ei sobi minu karpade juures:
peadüüs 210, peaks olema 200 või siis 190
peadüüsi segunõel (minul tähis 6DP5) võiks olla 6DP17
peasegudüüs seeria 159 (minul tähis O-4) peaks olema Q-6
tühikäigu düüs on hoopis omast klassist nr. 45. kuigi võiks olla siis 35
õhudüüs 2,0
ujukinõel koos pesaga 3.3
segusiiber 3.0

Kui nüüd ka teistel PS omanike Mikunidel sarnased numbrid välja tulevad (eriti segudüüs, segunõel, tühikäigudüüs) siis võib järeldada midagi...

See puuduv õhudüüs reguleerib küttesegu koostist kui segusiibrit avada tühikäigust kuni neljandiku käigu ulatuseni,täpsemalt öeldes töötab koos tühikäigusüsteemiga.Kirjelduse järgi on segu all otsas väga lahja,niiet pead leidma selle õhudüüsi,et segu lahjast normaalseks saada.
Oma Mikunid pärandasin Kristole(sealt kust kleepsud said..),ehk saad veel midagi.Üks Mikunidest oligi suure lõõriga nagu sul.

35 tühikäigudüüs kindlast 350se jaoks lahja.Ka originaal peadüüs oli Spordi jaoks lahja,kippus kolbi sisse põletama.Küünla värvi järgi 3/4 peal sõites ca 5km, kontrolliti, aeti järjest suuremaks,kuni küünal kakaopruun,siis punn pühjas 2km,kontrolliti, aeti suuremaks kuni koorekohvipruun.Aga küttekulu siis 12-13 l/100 km.Hullult loeb väljalase ja väljalaskeakna kõrgus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne