19-01-2012, 23:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2012, 23:43 PM ja muutjaks oli Tift.)
Minul on praegu selline variant - ees ja taga kitsamaks tehtud GAZ-51 sillad. Ka veljed. Peal MTZ-82 esirehvid. Kliirens (vahemaa maapinnast diffri alumise ääreni) on päris hea, mõõtnud just täpselt pole, aga suvel seiklesin metsas ja kändude otsa ei jäänud.
Pooltelgi tehakse lühemaks selliselt, et ei ole vaja pärast nuute freesida - nimelt treitakse kaaned maha, lõigatakse telg parajaks samast otsast, kaanele tehakse sisse sobiv avaus ja keevitatakse kaan võllile uuesti otsa. Tähtis on, et kaan saaks telje otsa täpselt.
Kui ei soovi sildu kitsamaks teha, siis hea variant on Multicar-i tagasild. Kui sellele samuti GAZ-i veljed alla aretada, siis on piisavalt kõrge, laius on rehvi keskelt rehvi keskele 1200 mm. Ma mõtlesin siis, et kui tahetakse kokku panna keskliigendiga 4 x 4 varianti.
Pooltelgi tehakse lühemaks selliselt, et ei ole vaja pärast nuute freesida - nimelt treitakse kaaned maha, lõigatakse telg parajaks samast otsast, kaanele tehakse sisse sobiv avaus ja keevitatakse kaan võllile uuesti otsa. Tähtis on, et kaan saaks telje otsa täpselt.
Kui ei soovi sildu kitsamaks teha, siis hea variant on Multicar-i tagasild. Kui sellele samuti GAZ-i veljed alla aretada, siis on piisavalt kõrge, laius on rehvi keskelt rehvi keskele 1200 mm. Ma mõtlesin siis, et kui tahetakse kokku panna keskliigendiga 4 x 4 varianti.