14-09-2014, 22:36 PM
Tükk aega pole jõudnud millegi kallal nokitseda.
See nädalavahetus võtsin kätte Põka. Hakkas teine juba päris ära lagunema ning erinevad sõlmed nägid minujaoks päris jubedad välja. Mõeldud tehtud, läheb lahti uue põka ehitus, seekord siis vähe tummisem ning ikka nelja rõnga vedu. Kasutusse läheb vanalt sigulli sild ning teiseks sillaks tuleb 700-se volvo oma, pööramine hakkab toimuma liigendiga, nagu oma väike t-150. Käigukast tuleb esiveolise opeli oma millele loodetavasti õnnestub sisemised veovõllid leida.
Põka käivitus peale 2 kuulist seismist tõmbest ning sõitsin ta majaette.
4 aastat tööd on ikka jälje jätnud, paljud detailid tulevad kas iseenesest või murduvad lihtsa vaevaga küljest.
Sillad
Väheke raami.
Volvo sild sai teisega samasse laiusesse tehtud, oli ikka hulka lihtsam tegemine kui siksi omaga.
Ja valmis ta ongi.
Raami otsad lasin suvalt kokku, et saada aimu pööramisest.
See nädalavahetus võtsin kätte Põka. Hakkas teine juba päris ära lagunema ning erinevad sõlmed nägid minujaoks päris jubedad välja. Mõeldud tehtud, läheb lahti uue põka ehitus, seekord siis vähe tummisem ning ikka nelja rõnga vedu. Kasutusse läheb vanalt sigulli sild ning teiseks sillaks tuleb 700-se volvo oma, pööramine hakkab toimuma liigendiga, nagu oma väike t-150. Käigukast tuleb esiveolise opeli oma millele loodetavasti õnnestub sisemised veovõllid leida.
Põka käivitus peale 2 kuulist seismist tõmbest ning sõitsin ta majaette.
4 aastat tööd on ikka jälje jätnud, paljud detailid tulevad kas iseenesest või murduvad lihtsa vaevaga küljest.
Sillad
Väheke raami.
Volvo sild sai teisega samasse laiusesse tehtud, oli ikka hulka lihtsam tegemine kui siksi omaga.
Ja valmis ta ongi.
Raami otsad lasin suvalt kokku, et saada aimu pööramisest.