08-03-2015, 21:24 PM
Tükk aega vaikus olnud ning pole olnud ka midagi uut.
Sellel nädalavahetusel sai ette võetud palju plaanitud palgikäru ehitus. Kuna lepik on 16-ne jaoks hetkel liiga pehme, tuli appi võtta Põka, et näha milleks ta suuteline on.
Võtsin siis põka maale kaasa ning õhtul algas käruehitus.
Sillajupid ning kogu käru sai ehitatud käepärastest materjalidest.
3 tundi hiljem oligi valmis
Esimene koorem
Ja teine
Ja viimane neljas, mis oli kõige raskem.
Võib öelda, et üllatusin põka võimetes, kettidest oli palju abi ning taha tuleb veel ketid osta.
Veab käru, mis hirmus. Korra oli olukord, kus tulin poole velje sügavusest veest läbi, teise käiguga tegi mootor juba töt töt töt ning mõtlesin ,et siia auku ta nüüd jääb aga võta näpust, pööre hakkas mingist momendist tõusma ning välja ta sealt vedas. Sellise veo jaoks on ülekanne paras, lepikus sõitsin teise käiguga ning vajadusel jäi esimene varuks. Käru saab vabal hetkel sama värvikombinatsiooni ning jääb uut ülesannet ootama.
Sellel nädalavahetusel sai ette võetud palju plaanitud palgikäru ehitus. Kuna lepik on 16-ne jaoks hetkel liiga pehme, tuli appi võtta Põka, et näha milleks ta suuteline on.
Võtsin siis põka maale kaasa ning õhtul algas käruehitus.
Sillajupid ning kogu käru sai ehitatud käepärastest materjalidest.
3 tundi hiljem oligi valmis
Esimene koorem
Ja teine
Ja viimane neljas, mis oli kõige raskem.
Võib öelda, et üllatusin põka võimetes, kettidest oli palju abi ning taha tuleb veel ketid osta.
Veab käru, mis hirmus. Korra oli olukord, kus tulin poole velje sügavusest veest läbi, teise käiguga tegi mootor juba töt töt töt ning mõtlesin ,et siia auku ta nüüd jääb aga võta näpust, pööre hakkas mingist momendist tõusma ning välja ta sealt vedas. Sellise veo jaoks on ülekanne paras, lepikus sõitsin teise käiguga ning vajadusel jäi esimene varuks. Käru saab vabal hetkel sama värvikombinatsiooni ning jääb uut ülesannet ootama.