luazikud
#1

sai siis soetatud kaks luazi.algas aga kõik sellest,et igal võimalusel ,mis tekkind ,olen kihutanud hiiumaale puhkama,algul sai kopikaga seda vahet sõidetud,hiljem audiga,aga kuna parimad kohad ja vaatamisväärsused(unustusse vajunud sõjaväe osad jms.) asuvad sellistes kohtades,kuhu tavaautoga on suht keeruline pääseda ja jalgsi ka ei viitsi igakord paari km lonkida.luazi otsimist alustasin juba pea kolm aastat tagasi,kuid ükski omanik kelle jutul käisin ei olnud nõus seda isendit ära müüma,tuttav juhatas ühe sadamakapteni juurde ,et tal pidi mitu dziipi olema,läksin sinna ja see hakkas naerma,ning pakkus vanemat pajerot ,aga luazi ta ära ei anna,kuna pajeroga kannatab ainult teedel sõita ja paadikäru vedama ta ei kõlba,äri jäi ära.panin kohalikku lehte kuulutuse ,pea pool aastat oli vaikus ja nüüd alles helistas üks ,kellel selline masin olemas ja lihtsalt seisab mitu aastat juba,vend põrutas siis kohe hiiumaale bisnessit ajama,ning tuli välja,et tollel tüübil on teine veel peaaegu korras luazik egas pikalt ei mõeldud vedas need mõlemad slepis ühest saare otsast teise otsa ära ,uskumatu küll aga kokku kahe luazi eest küsiti ei rohkem ega vähem,kui 2000 eeki.päev pusimist ja üks(end. piirivalve)hakkas häält tegema,vajalikud tööd tehti ära ja kihutati siis randa katsetama ja seal selgus,miks see isend kalurite seas nii hinnatud masin on.nii palju siis praegust ahh ja,mõlemad on sapiku mootoriga ,kuigi kuulsin et uuematel olla tehase poolt vazi mootorid peale pandud,tea kas annab ise ka selline vahetus ära teha,kuna kardan et suvel vaikselt mütates võib äkki liiga kuumaks minna.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#2

Vaz-i mootorit annab kohe kindlasti ka ise peale aretada. Saku Lätte võistlusel ju ühel oli ja töötas vägagi edukalt. Kas see ka keegi meie hulgast ei olnud??
Vasta
#3

Vazi mootori installiks läheb umbes nädala jagu vabu õhtuid, kui käed küljes.

Väike miinus asja juures on see, et vazi kone on oluliselt raskem kui zazil ja nina kipub maasse jooksma.
selleks, et radikas ära mahuks, pead nina 10-15cm pikemaks venitama.

Ära sa siis ainult 1600 st pane, venitab kere pooleks, lada oma pidi isegi surmavalt mõjuma jõuülekandele. (loe pooltelgedele)


Vasta
#4

küsimus siit;kui tehase poolt on pandud vazi kone,mida seal kapoti all siis muudetud on,kuidas ta käimari otsas asetseb,kas vaheplaat mingi,kas poolteljed on samad jne.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#5

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: masinist
küsimus siit;kui tehase poolt on pandud vazi kone,mida seal kapoti all siis muudetud on,kuidas ta käimari otsas asetseb,kas vaheplaat mingi,kas poolteljed on samad jne.
Mul on karvane tunne, et ammendava vastuse saamikseks oleks sul mõtekam 4x4.ee või 4x4offroad.ee foorumisse sama teema püstitda. (viimasesse oli omanik eile värskes VAZ mootoriga Luazi pildid üles pannud)

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#6

Üks endine kolleeg ehitas mingi 10 aastat tagasi endale seändse aparaadi. siiani kulgeb sellega. Kui küsin et palju remontinud ja leiutanud oled, siis järgneb hetk piinlikku vaikust ja morn: no ikka olen :???

Kui huvi suur, siis võin kontakti uurida mingi pikema aja jooksul.


Vasta
#7

Kui ma ei eksi, siis tehasest tulid nad kolme mootoriga: sapikas, Tauria ja 08. Klassika mootoritega pole mu teade neid tehasest tulnud.

Ma ise vaataks pigem mõne Datsuni/Nissani mootori poole. Esiteks on nad umbes samas mõõdus kui originaal, teiseks on nad paremate võimsusnäitajatega. Omaette küsimus on muidugi, kuhu ja kuidas panna radikas.

Siit foorumist paulll peaks ühe sellise isendi kohta midagi teadma.

Asp
Vasta
#8

niisiis ma oskan ka natuke sellel teema puhul nõu anda VAZi mootori paigaldamise kohta esitex raskuse wahe pole küll märgatav sest vazi mootor on ainult mingi max 20 kg raskem ja see ei anna tunda ja luazi saab kerge waevaga tõsta wedrudest wäga lihtne! pikemax pole ka waja esi otsa tehe kuna ta näex päris nõme wälja peale seda radika panin mina peremale poole äärd wist oli honda civicu oma ja kuna ma suurema osa ajast sõidan metsas jäi üx vähex ja panin teise weel kasti ja poole telgede kohapealt nii palju et mina pole weel ühestki jagu saanud ainult käigukastist ja külg ülekandest kui midagi weel huvitab siis helista wõi kirjuta 05291797
Vasta
#9

Tere, küsin nüüd sellist asja, et kas sellise http://www.carrating.org/car.php?2550
honda civicu mootori annab luazi peale panna, või on see liiga võimas - keeruline?

Fiat 127 0.9l
Vasta
#10

Mõõtmete poolest annab kindlasti Fiat 127, 900cm3 mootor peale panna. Nimelt on see (R4) mootor lühem ,kui sapika V4. Kas sellel mootoril ka Luazi jaoks rammu jagub ei oska kommenteerida. Muhule neid igaljuhul paigaldatakse.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#11

Aga fiati mootorit pole kuskilt võtta (autol on aga seda läheb sinna vaja Toungue.).. kas civicu oma ei läheks peale?

Fiat 127 0.9l
Vasta
#12

No tegelikult lähevad sinna paljud mootrid peale, iseasi, kui palju vaeva keegi viitsib näha, on pandud honda mootoreid ja ka mitsu mootoreid, aga usun, et parim oleks ikka selline mootor, mis ei vaja väga piinamist ja jõuaks ka madalal pöördel vedada.
Reeglina väiksed japsid liiguvad vaid kõrgetel pööretel normaalselt.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#13

Läänes aretati LuAZidele minu teada ka Fiati, Peugeoti ja Lombardini diisleid peale.
Vasta
#14

Aga millist mootorit soovitate siis? Millel jõudu aga ei lõhuks luaz-i originaal veermiku osasi..? Soovitatavalt ikka bensumootor..

Fiat 127 0.9l
Vasta
#15

Kas siis Disel ei sobi vöi? Aga, kui töesti tahad bensukat, siis vöid vaatata ka sellis mootorit
http://www.austin-rover.co.uk/index.htm?...eriesf.htm rohkem infot selle mootori remondist ja juppidest vöi koguni kogust mootorist, siis siit.
www.miniklubi.com

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne