Voshod jätab tee peale
#1

Siin eelmisel korral oli mul käigukasti probleemid ... sain üle, aga pika matka ei tasu ette võtta - jääb seisma.

Haiguse sümptomid siis järgmised
  1. võtab palju kütet
  2. sõidab esimese hooga umb. 40-50 km siis seiskub
  3. seiskumine toimub paukumise e. vahelejätmiste saatel
  4. sooja mootoriga ei käivitu vändast
  5. kui on jahtunud siis seiskub jälle paarikümne kildi pärast
  6. jõudu pole ... eriti kahekesi sõites - üksi töötab enam-vähem
Ise mõtlen, et äkki on seiskumine võib olla tingitud kondeka kuumenemisest ... ülejäänu on ju täiesti tavaline peensusteta kontaktsüüde, mis seal saaks niimoodi vahelduva eduga töötada?

Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...


[Pilt: linux.gif]
Vasta
#2

Nooo ... kellelgi pole ideid?

Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...


[Pilt: linux.gif]
Vasta
#3

Esimese asjana on arvatavasti küttesegu liiga rikas - lase nõela allapoole.
Riknev süütepool võib kuumenedes töötamise lõpetada ning jahtudes uuesti töödata.
Vasta
#4

Ei mäleta milline on Voshodi karburaatori kinnitus silindrile, aga umbes sarnaseid probleeme olen kogenud tsiklil, millel karburaatori ja silindri vaheline tihend oli väga õhuke- võttis kütuse karpas keema ja suri turtsumiste saatel välja. Aga jah, süütepooli ja kondeka võiks esmajärjekorras sõbra rattalt ümber visata ja vaadata, kas asi paraneb.
EDIT: kontrolli ka sädet vahetult pärast väljasuremist ning samas vaata milline küünal välja näeb- kuiv või märg.
Vasta
#5

Huvitav, et ikkagi nii palju saab ära sõita. Kui saaks ainult mõne km, siis oleks asi selgem. Tundub justkui oleks küttesegu liiga rikas. Nõel mõjub põhliselt vaid keskmisele koormusele, kui on vaja segu lahjemaks igal koormusel, siis on vaja ujukiruumis kütuse nivood alandada. Oleneb milline karburaator on, uuematel peab ujukinõela lükkavat "kõrva" painutama.
Vasta
#6

Kui küünalt vaadata siis ei tundu just reaalne, et segu vale on. Küünal on kena pruun. Või on see minu mingi vale arusaam?

Minu karbuss on kahe nõelaga - so. klapi nõel+dosaatori nõel nii et ma saan pisut pealeannet ka ilma karbussi lahti lappamata muuta.

Aga see on huvitav, et süütepool võib ka nii teha. Mõtlesin, et süütepool on ju tavaline mähis, kust ei tule elekter läbi kui traat katki on.

Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...


[Pilt: linux.gif]
Vasta
#7

(07-05-2009, 11:54 AM)kessu Kirjutas:  Aga see on huvitav, et süütepool võib ka nii teha. Mõtlesin, et süütepool on ju tavaline mähis, kust ei tule elekter läbi kui traat katki on.
Mähisel võivad tekkida lühiskeerud. Iga asi paisub soojenedes kuigivõrd ja jahtudes tõmbab kokku, n.ö. "mängib". Vahel juhtub nii et soojast peast on lühis sees, külmast peast mitte.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#8

Kui peale väljasuremist on säde alles ja seguga tundub ka kõik korras olema, siis võiksid väntvõlli laagreid ja simmereid kontrollida. Kui simmer või laager läbi, siis võtab sealt vahelt õhku, eriti süütesüsteemi poolne ots.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne