Roheline GAZ-24
#1

Noh , vaatan , et kõik muudkui kirjutavad oma tegemistest . Tundisn , et peaks
kah laiskusest üle saama ja mõne rea kirja panema.
Sai siis sügisel soetatud lisaks üks roheline gaz 24 passi järgi aastaks 78. Kere pelatnäha suht kobe ja kap. rem. ei vaja. Sisu masinal suht kehvas seisus, mesilased olid laepolstri sisse pesa teinud, selle tagajäriel suur auk laes.     Istmed väga määrdunud ja kulunud olemisega.     Esiklaas praguline. Sumps osaliselt vahetaud, kuid tahab veel tegemist. Lisaks on elektrijuhtmestikus kalad sees, osa juhtmeid uusi veetud , osa lapitud. Täistulesid hetkel pole ning tagatuled põlevad normaalselt ainult siis kui põrandalüliti asend gabariitide peal, muidu hõõguvad. Ilmselt kuskil mingid massi probleemid. Pidurid ei toimind ja käsipiduri tross kah pihta pandud.
Esimese asjana sai käsile võetud pidurite tegemine . Alguses olid pidurid peal, mingi hetk sõites kadusid üldse ära. Alustuseks vaatasin üle töösilindrid, olid korras ja isegi liikusid, kindluse mõttes vahetasin mõned klotsid ära. Edasi võtsin laiali peasilindri, selles kõik mansetid tursunud. Ostisn rem komplekti ja tegin korda. Tagasipanekul täitsin eelnevalt peasilindri pidurivedelikuga , et vähem õhku süsteemi satuks (vanemad seltsimehed soovitasid). Asi kokku ja proovima . Esimesel vajutusel läks pedaal põhja, teisel korral jäi poole peale , nagu kännu taha. Selge, konn (rõhu jagaja) ei anna läbi. Kiskusin konna küljest otsad lahti, järgmiseks keerasin kõik silindrite õhutusniplid maha . Panin kompressori tööle ja puhusin süsteemi vanast õlist tühjaks. Tuli suurem hulk klimpe ja solki välja. Konna üritasin laua peal kruustangide vahel lahti keerata, ei andnud järgi, Egas midagi , tegin puhtaks ja panin tagasi. Valasin alustuseks torudesse vedeliku sisse , et vähem õhku pumbata jääks. Siis süsteem kokku ja proovima, krt, tulemus ikka sama. Ohtra oskussõnavara saatel jätsin asja sinnapaika ning suundusin seltsimehe juurde kesklattu esiklaasi järgi.
Tagasitulles oli "konn" mõistuse pähe võtnud ja tööle hakanud. Nüüd pidurid enam-vähem toimivad, vajavad natuke õhutamist.
   

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne