Küsimus moskvich 412 pidurite kohta
#1

Ahhoi!
Esimene kokkupuude siis selle masinaga.
Küsimus esipidurites. Võtsin trumli lahti. Ees on 2 pidurisilindrit. Ühe saab täitsa kenast kätte, aga mis imevigureid tuleb teise lahti saamiseks teha?
St, need kaks polti, mis teda kinni hoiavad, saab kenasti lahti. Aga, üks polt neist ei mahu oma pesast välja. Ette jääb "vot see sama plaat" mille külge trummel, ja hiljem ratas läheb. Kuna pole ennem sellise aparaadiga kokku puutunud, siis ongi selline küsimus, et kuidas see silinder kätte saada? Kas peab "sellesamusegi plaadi" eemaldama? Kuidas käib selle eemaldamine? Tolmukate maha, mutter lahti, laager välja?

Kes nüüd segasest jutust aru saab, siis aitüma.

Tamps

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#2

"Vot seesama plaat" on rattarumm, mis tuleb eemaldada. Ja tagasi pannes laagreid mitte kinni puua, pigem jätta minimaalne lõtk.
Vasta
#3

Jah. Sügisel tehtud sama tööd. Rummu otsast tolmukate eest koputada, mutter lahti, Rumm küljest, edasi pääseb ligi kõigele vajalikule. Laagrit ei pea otseselt välja võtma. Las ta olla seal rummu sees, kui just läbi ei ole. (vb. sain valesti aru tolle laagri kohalt.) Edu!
Vasta
#4

Vot jahh, seda ma teada tahtsingi, et kas peab rummu eemaldama. Aitüma, eks siis nüüd teada...

Tänud.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#5

Ja kuna "resaikling" on moes, siis kaevame oma vana teema üles ja küsime veel:

Kas 412 pidurisilindrid, klotsid ja trumlid ühtivad 2140 omadega?
Oskab keegi laias laastus välja tuua, mis neil masinatel ühist ja mis mitte?

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#6

Pidurisilindri läbimõõt võib olla erinev. Ja kuskil 80 algusest on ees üldse ketaspidurid
Vasta
#7

(15-04-2010, 22:08 PM)Tambets Kirjutas:  Ja kuna "resaikling" on moes, siis kaevame oma vana teema üles ja küsime veel:

Kas 412 pidurisilindrid, klotsid ja trumlid ühtivad 2140 omadega?
Oskab keegi laias laastus välja tuua, mis neil masinatel ühist ja mis mitte?
Tagapidurite erinevus on vaid töösilindrite läbimõõdus, Mosse-412 on see 25mm ja 2140 22mm. Veel on nendel mudelitel piduritorud erinevate läbimõõtudega,412 torud ja niplid on jämedamad,2140 aga peenemad. 2140 torud ja niplid põhimõtteliselt samad kui Lada-2106 omad.
2140 on ees ketaspidurid,412 trummel.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#8

(16-04-2010, 20:06 PM)Edel Kirjutas:  Veel on nendel mudelitel piduritorud erinevate läbimõõtudega,412 torud ja niplid on jämedamad,2140 aga peenemad. 2140 torud ja niplid põhimõtteliselt samad kui Lada-2106 omad.
2140 on ees ketaspidurid,412 trummel.
Omal seisab garaaþis 412(IÞ) millel ees kettad. Piduritorude kohta ütles poemees et pandi nii ja naa, mida kätte saadi. Mõni mosse sai 5mm mõni 6mm piduritorud. Mingit seost aastaarvuga vms ei olnud. Vene värk. Sama lugu siduri survelaagriga. Kas läks alla laager või n.n. "süsi" olenes hetke laoseisust ja varustajast. Minu omal oli ntx süsi, kuigi suht uus väljalase.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#9

(16-04-2010, 22:10 PM)Basilio Kirjutas:  
(16-04-2010, 20:06 PM)Edel Kirjutas:  Veel on nendel mudelitel piduritorud erinevate läbimõõtudega,412 torud ja niplid on jämedamad,2140 aga peenemad. 2140 torud ja niplid põhimõtteliselt samad kui Lada-2106 omad.
2140 on ees ketaspidurid,412 trummel.
Omal seisab garaaþis 412(IÞ) millel ees kettad. Piduritorude kohta ütles poemees et pandi nii ja naa, mida kätte saadi. Mõni mosse sai 5mm mõni 6mm piduritorud. Mingit seost aastaarvuga vms ei olnud. Vene värk. Sama lugu siduri survelaagriga. Kas läks alla laager või n.n. "süsi" olenes hetke laoseisust ja varustajast. Minu omal oli ntx süsi, kuigi suht uus väljalase.
Kui ees kettad siis peaksid olema peenemad torud,niplite keermed panevad piirid. Ka töösilindritel peab vaatama,mis mõõtu toru nipli keere seal sees on.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne