Teema on suletud

MB w124 250d 1986a
#1

tervist! sai siis täna varahommikul toodud selline mersu!
w124 kerega ja 2.5L diisel,manuaal kast,5käiku! 1986a väljalase 66kw
el peeglid
el katuseluuk
kärukonks
üv ja kindl on ka tehtud!

plaan siis auto välimust natuke kõpitseda ja sõita.

autol vaja teha: tagumised nivoo amordid on omadega õhtal! vaja siis vahetada need ära koso vedrudega!

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

plaan ka kerele väike iluravi teha!
#2

ega sa seda täielikult restaureerida ei plaani ?
#3

hetkel ei oska ütelda. esimese asjana on vaja amordikad koos vedrudega ära vahetada! tavaliste vastu. no ja iluravi vaja ka teha. auto on ikkagi 23a vana.aga selle auto tahaks kindlasti endale jätta.

NB: kellel on sellise auto juppe pakkuda sisi võib alati PSi kirja saata!


auto tahab ikka tõsist tegemist saada! keevitust/pahtlit/värvimist! küttepaak lekib,värv kobrutab jne!
#4

Selle auto konkreetne mudelitähis on siiski S124 ehk universaal. W124 on sedaan....

Aga oled Sa kindel, et see auto on aastast 1986? Tal on uuema mudeli uksed, mis paneks tema tootmisaasta peale 1989. Siis oli esimene mudeliuuendus. Mida vin-kood ütleb?

Ma paneks uued nivooamordid siiski tagasi. Igati mugav on, kui kogu aeg on auto tagaosa ühel kõrgusel. Mersu foorumis on pakutud otsijatele selliseid amorte ka mõistliku hinnaga. Nende kasuks taas otsustamine võib aidata hiljema auto edasimüügi väärtuse hoidmisele.

A.
S124 250d, 1991

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
#5

(18-05-2009, 07:36 AM)Aspelund Kirjutas:  Selle auto konkreetne mudelitähis on siiski S124 ehk universaal. W124 on sedaan....

Aga oled Sa kindel, et see auto on aastast 1986? Tal on uuema mudeli uksed, mis paneks tema tootmisaasta peale 1989. Siis oli esimene mudeliuuendus. Mida vin-kood ütleb?

Ma paneks uued nivooamordid siiski tagasi. Igati mugav on, kui kogu aeg on auto tagaosa ühel kõrgusel. Mersu foorumis on pakutud otsijatele selliseid amorte ka mõistliku hinnaga. Nende kasuks taas otsustamine võib aidata hiljema auto edasimüügi väärtuse hoidmisele.

A.
S124 250d, 1991


dokkides on aastaks esimene registreerimine 1.01.1986 ja eestisse toodud 21.04.1997
#6

Ja juba on auto müügis? Kiirelt käib Wink

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
#7

(18-05-2009, 13:49 PM)Aspelund Kirjutas:  Ja juba on auto müügis? Kiirelt käib Wink

Ja kui keegi ära ei osta, siis lammutab laiali ja vanarauda.[Pilt: lol.gif]
#8

(18-05-2009, 13:52 PM)Varblane Kirjutas:  
(18-05-2009, 13:49 PM)Aspelund Kirjutas:  Ja juba on auto müügis? Kiirelt käib Wink

Ja kui keegi ära ei osta, siis lammutab laiali ja vanarauda.[Pilt: lol.gif]




keegi ära ostab,müün maha! ära ei osteta,sõidan ise ja teen korda! lihtne ju!
#9

Lihtne poiss.

Aga siiski: kogemusi EVS foorumist .

Ehk on abiks.
#10

sellisele universaal kerele pidi saama alla aretada gaz24 amorte!? kuskilt jäi silma, aga kummad? kas esimesed või tagumised? äkki on kellelgi kogemusi või on ennem teinud/näinud?
#11

Aretada saab kõike. IMO on aasta 2009 ja sellise auto osasid laialt saadaval.
#12

Nagu öeldud, aretada saab kõike, nii Ferrarile Mosse amordid kui ka Sapikale Lambo omad. Küsimus on ainult nähtava töö ja #¤%&-i ning raha küsimus. Aga kui nüüd rääkida sellest, et oleks uusi amorte vaja, siis võtad aga lahti näituseks www.autoosad.ee ja mis me näeme: tavaline esiamort 950.-, tavaline tagaamort 632.-; reguleeritav esiamort 2630.-, reguleeritav tagaamort 1622.-. Kui peast arvestada ei viitsi, siis võtab rehkenduspulk kätte ja saab tulemuseks kogu ringi eest 3164 kuni 8504 krooni. Kolm tuhat krooni pole vist väga palju ohutuse ja olematu vahetamisvaeva eest, kui sinna kõrvale panna Volga amordi võimalik "esmaspäevane kvaliteet" ja aretamisk**p? Ja kui 3k tundub ringi eest ikka kole palju, siis võid end sellega lohutada, et mõnele teisele hobiautole saab selle eest heal juhul ühe amordi Smile
#13

universaalile kahjuks ei ole tavalisi tagaamorte. pakkuda on talle ainult hüdraulilisi mille hind on kuskil 3500tk. aga kindel et viga sul rõhuakudes ei ole - tagaosa jäik ja ei vedruta rohkem kui rehvide peal?

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
#14

(21-05-2009, 12:37 PM)nustu826 Kirjutas:  universaalile kahjuks ei ole tavalisi tagaamorte. pakkuda on talle ainult hüdraulilisi mille hind on kuskil 3500tk. aga kindel et viga sul rõhuakudes ei ole - tagaosa jäik ja ei vedruta rohkem kui rehvide peal?

jah 3500eeki tk! no aga mul on uued volga amordid olemas, tahaks teada kas keegi on ennem niimoodi alla aretand? et mida
ümber tuleb teha? (tundub et seda saab teada ainult katseeksitus meetodil Big Grin)

kindel jah! taguosa ujub ja juhipoolne tagumine nivoo amort lekib!

milleks osta 7000 eeki eest uued amordid ? kui saab alla panna olemas olevad volga amordid ? Big Grin 7k paneks siis jubaparem kerepeale! kui amordid tehtud saan.siis seda autot enam maha ei müü.
#15

Ma aravn, et teema, kus tegeletakse auto vägistamisega (ja Mercedese alla Volga amortide panemine on seda kahtlemata) seostuva teema võiks sulgeda.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
#16

(21-05-2009, 16:32 PM)Aspelund Kirjutas:  Ma aravn, et teema, kus tegeletakse auto vägistamisega (ja Mercedese alla Volga amortide panemine on seda kahtlemata) seostuva teema võiks sulgeda.

A.


jajah
#17

(18-05-2009, 18:15 PM)metalliotsija Kirjutas:  Lihtne poiss.

Aga siiski: kogemusi EVS foorumist .

Ehk on abiks.

Mina jäin selle üle mõtlema praegu, antud lingil tuleb ette hoopis teema ilmselt mitte eriti ausa isiku püüetest volga-lehel midagi korda saataRolleyes kas keegi seletaks...
#18

(21-05-2009, 16:48 PM)gruppen Kirjutas:  
(18-05-2009, 18:15 PM)metalliotsija Kirjutas:  Lihtne poiss.

Aga siiski: kogemusi EVS foorumist .

Ehk on abiks.

Mina jäin selle üle mõtlema praegu, antud lingil tuleb ette hoopis teema ilmselt mitte eriti ausa isiku püüetest volga-lehel midagi korda saataRolleyes kas keegi seletaks...



no mis siin seletada? sai kunagi suurelt asja ette võtta, olid ostjad arvuti juppidele olemas,tellisin ära jne ja polnud enam ühtegi ostjat Big Grin no plekkisin rahad ära ja asjad korras! vähemalt sain targemaks,et igaüks telligu omale ise Big Grin
mersu ise on healjuhul ~10 000 Eeki väärt. pole ju mõtet sinna 7000eeki eest kahte tagumist amorti osta! vb pool aastat sõidan ja siis auto laiali!
ikkagi tuleb midagi muud aretada.
#19

Vaata mersuklubi foorumisse, seal päris mitmed müüvad universaalidele kasutatud osi. ja antud autole ei ole niisama lihtne teisi vedrusid - st. tugevamaid leida. neid ei ole lihtsalt tehtudki. mina aga enda omale tegin tagavedrudele kausid alla kere ja vedru vahele ja jäi ka viisakas. praeguseks muidugi jälle originaal, aga mul vanad vedrukausid üle kui oled huvitatud.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
#20

no jah! vedrudele pandi mingid kummipuksid vahele!
aga no eks ma kaen!

siitsamast foorumist pakuti ak väga hea hinnaga!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne