BMW R35 varuosade kohta küsimus
#1

Niisiis tahaks teada kas R35 kolvil olid originaalis pronksist kolvirõngad? Vaja teada, kuna sain endale kastitäie R35 varuosasid( silinder, kolb, väntvõll, nukkvõll, klapp ja mingid kaaned kh veel).
Iseloomustav pilt kah( mõnusalt ajastusodi all, homme plaanis konserveerimismöginaga kõik varuosad üle käia):
[Pilt: 24nlfes.jpg]
Ette tänades,
Kaido aka Ralli2ss.
Vasta
#2

Pronks rõngaid ei ole minu silmad kunagi näinud,arvan et need on litsalt palt kollakad.
Vasta
#3

(23-03-2009, 10:31 AM)Armex Kirjutas:  Pronks rõngaid ei ole minu silmad kunagi näinud,arvan et need on litsalt palt kollakad.

Ma olen umbes 90% kindel, et on pronksist.
Vasta
#4

Vb on kullastRolleyes, nii 10% tõenäosusega? Võta magnet, ja proovi, kas magnet rõnga külge kipub, siis arvesta uuesti!
Vasta
#5

(23-03-2009, 21:21 PM)kass Kirjutas:  Vb on kullastRolleyes, nii 10% tõenäosusega? Võta magnet, ja proovi, kas magnet rõnga külge kipub, siis arvesta uuesti!


Priit, Sa oskad ikka öelda Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

(23-03-2009, 22:30 PM)valdo Kirjutas:  
(23-03-2009, 21:21 PM)kass Kirjutas:  Vb on kullastRolleyes, nii 10% tõenäosusega? Võta magnet, ja proovi, kas magnet rõnga külge kipub, siis arvesta uuesti!


Priit, Sa oskad ikka öelda Wink
Oleks ainult kullast...Big Grin Täna sai lapiga üle käidud, magnetiga jebitud, et keegi enam midaig öelda ei saaks, tulemus- pronksist kolvirõngad.Cool

Vasta
#7

Pagana kahjuSad! Aga äkki on magnet ka pronksist? Uuesti arvestama pead ikkagi, peast pakuks, et kusagil 99,9% nüüd tõenäosusToungue
Igatahes tegu haruldase asjaga. Ega kuhugi ei ole väikeste tähtedega kirjutatud - "nendega sa , Ivan, kaugele ei sõida !" ?Smile
Vasta
#8

Ei andnud mulle rahu, et see teema minu jaoks nii kurvalt lõppesSmile ! Vaatasin ühte raamatusse, siis teise ja kolmandasse, ikka jutt, et rõngad tehakse kõrgekvaliteedilisest hallmalmist jne. Eriti pikalt jutustatud Arvo Talviste "Automootorites" rõngastest.
Aga Ivandi 1928 aasta "Autotehnikas" kirjas niimoodi :"Arvesse võttes kolvirõngaste raskeid töötingimusi kõrges temperatuuris peab nad valmistama materjalist, mis kõrges temperatuuris ei kaota oma vetruvust (elastsust), s. o. ei "sure ära". Sellele tingimusele vastab malm ja sellepärast on kõik kolvirõngad valmstatud malmist (tarvitatakse ka PRONKSI)Rolleyes, kuid ühtlasi võetakse selleks otstarbeks malm, mis on silindriseintest pehmem, et ära hoida silindriseinte kulumist.

vot siis, kõik on valmistatud malmist aga tarvitatakse ka pronksiSmile, elukestev õpe, nagu öeldakse! Ja tänapäeval tehakse ka vist mingitsorti terasest juba rõngaid, ning küllap ka mingitest veel peenematest materjalidest.
Vasta
#9

Vahest on berülliumpronks?
Vasta
#10

(29-03-2009, 19:40 PM)veiks Kirjutas:  Vahest on berülliumpronks?
Ei oska öelda...Toungue Aga no sooviks teada kas tegemist originaalrõngastega?
[Pilt: DSC01141.JPG]
Vasta
#11

Kui juba sai siin hakatud sorkima ja oma tarkust eksponeerimaToungue...
Berüllium või mitte, kes seda teab, eks ta teoorias peaks mingi vetruvam/elastsem pronks olema...
Originaal või mitte ? Kui kellelgi oleks kodus kaminanurgal sellised R-35 rõngad, küllap ta siis oleks juba seda tagasihoidlikult siin märkinud, kui kellelgi oleks mingid teised pronksrõngad silmaalt läbi käinud, ka siis oleks ta ehk siin sellest teada andnud. Teine variant on, et sellisest materjalist rõngad on nii tavalised, et keegi ei vaevu seda kommenteerimagi. Aga seda ei usu. Muidugi pole kõik kolvirõngastega kokkupuutunud inimesed seda teemat siin lugenud ka.
Nende konkreetsete rõngaste originaalsuse kohalt oled ilmselt ise hetkel kõige pädevam ekspert. Pilt on minu hinnangul kuidagi udune...Vaata ise rõngaid kriitilise pilguga, eriti muidugi õlirõngast, kas on kodune käsitöö või veatu masinatööstuse toodang. kolviga sama lugu, kui kolb on kodutöö, siis on rõngad ka tõenäoliselt, kui ei, siis....?
Vasta
#12

(30-03-2009, 16:23 PM)kass Kirjutas:  Kui juba sai siin hakatud sorkima ja oma tarkust eksponeerimaToungue...
Berüllium või mitte, kes seda teab, eks ta teoorias peaks mingi vetruvam/elastsem pronks olema...
Originaal või mitte ? Kui kellelgi oleks kodus kaminanurgal sellised R-35 rõngad, küllap ta siis oleks juba seda tagasihoidlikult siin märkinud, kui kellelgi oleks mingid teised pronksrõngad silmaalt läbi käinud, ka siis oleks ta ehk siin sellest teada andnud. Teine variant on, et sellisest materjalist rõngad on nii tavalised, et keegi ei vaevu seda kommenteerimagi. Aga seda ei usu. Muidugi pole kõik kolvirõngastega kokkupuutunud inimesed seda teemat siin lugenud ka.
Nende konkreetsete rõngaste originaalsuse kohalt oled ilmselt ise hetkel kõige pädevam ekspert. Pilt on minu hinnangul kuidagi udune...Vaata ise rõngaid kriitilise pilguga, eriti muidugi õlirõngast, kas on kodune käsitöö või veatu masinatööstuse toodang. kolviga sama lugu, kui kolb on kodutöö, siis on rõngad ka tõenäoliselt, kui ei, siis....?
Vabandan, pole jõudnud vastata, sest üks päev ei saanud sisse logida ja peale seda läks juba meelest. Kindlalt tegemist masinatööstuse toodanguga, kolvil ilusti kirjad kh peal, rõngad kah veatud.
Vasta
#13

Tere,

Need kohe kindlalt ei ole originaal rõngad, ilmselt keegi on need ise treinud sinna. Kuna varuosa raamatus kaa õhukesed rõngad.
(Mul 2 kolbi vedel garaazis, 1 kolvil kaa oma loomingut tehtud, teine 100% originaal)

Originaalis õhukeses kolvi rõngad, paks on ainult õlirõngas.

Sellel kolvil väärtus puudub, kuna saksast saab tutt-uue kolvi koos rõngaste, kolvi sõrme ja stopperitega 100 EURi eest.

Lasen oma silindri läbipuurida,hoonida ja uus kolb sisse.
Vasta
#14

(17-05-2009, 20:15 PM)ivx675 Kirjutas:  Sellel kolvil väärtus puudub
Puududa võib TARBIMISväärtus, ajalooline väärtus on kindlasti olemas - isegi, kui ei ole originaalne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne