M1A ja K-125M
#1

Päevast härrased!
Kuna eile oli mul pesupäev siis sattusid sambla-eemaldusse ka need kolm jäänust:
[Pilt: 17mai002.jpg]
[Pilt: 17mai004.jpg]
Vajaks lihtsalt oma veiksele arule kinnitust, et piltidel on ühe M1A(viimane põlvkond?) ja kahe K-125M-i jäänused. Ise vähemalt arvaks nagu nii.
Vasta
#2

Kindlasti on Su väites osake tõtt ! Vb isegi kõik kolm osa. Kuidas määrasid selle pooliku asja päritolu ? Ja milline riistakast sel küljes on ? Ise olen ka arvanud, et see vildi ja kunstnahaga sadul oli Minski tehase lugu, kovrovis pandi kummisadulad ja Moskvas ka?
Vasta
#3

Poolikul asjal on küljes riistakast mille avamiseks tuleb vajutada ülaservast välja turritavat keelekest- samane siis selle mitte nii pooliku raamiga, M-ilise küljekarp avaneb kui keerata kahe auguga nupukest karbi välisküljel, ülaservas (noh, peaks avanema- aeg on teinud oma töö). Poolik omas omal ajal ka esimest otsa koos puuduva raamiosaga (õigemini see ei ole puudu- see on lihtsalt ühe teise raami küljesToungue), esiotsa paremal amodrikattel oli ka spidomeetrikronstein küljes. Nii, et need kaks punast raami on samasugused. See millel mälestus esirattast on aga selline imelik kompott. Paagil on kiri Москва ja ma ei ole üldse kindel, et see selle raami küljes tehasest tuli. Pakiraamil kolm piklikku auku ja keskel poritiiva jaoks polti pole. Punastel raamidel on neli auku ja keskel polt tiiva jaoks. Справочник aitas K-125M-i puhul aga M1A-st seal teleskoop variandiga pilti pole. Ratas omal ajal ka kõvasti "tuuningut" näinud- nimelt metsast leidmise hetkel oli olnud küljes külgkorv mis küll praeguseks ajaks on juba teadmata maal. Mina seda näinud ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne