20-02-2014, 11:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2014, 11:23 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Detonatsiooniheli on äratuntav terav kõlks. Seda ei saa segi ajada millegi muuga. Sams, kui kuulnud pole, siis seletada ei saa.
Klapiklõbin on mahedam.
Iseasi, kas kaasiku madalapöördeline alaforsseeritud pada on üleüldse võimeline detoneerima 95 kasutades...
Kas pettis video või tõepoolest oli süüde katkendlik? Videos on näha, et mitte iga takt ei süüdata, vilkumine on ebaühtlane. Kas tõepoolest nii on või oli tegemist defektiga?
Mida näitavad gaasid, eriti HC näit? Ehk süüde on vaid pool ottomootori seadest - teine pool on toide. Eeldusel, et gaasijaotus üleüldse paigas on (nagu juba vihjati).
Palju on silindrite surved?
Süüte paneb tunde järgi päris hästi paika. Niikuinii on see kulunud mootoril pigem natuke siia või sinnapoole, harva täpselt tehaseseades. Aga hea on alustada tehaseseadest ja siis otsida magusaimat osa.
Klapiklõbin on mahedam.
Iseasi, kas kaasiku madalapöördeline alaforsseeritud pada on üleüldse võimeline detoneerima 95 kasutades...
Kas pettis video või tõepoolest oli süüde katkendlik? Videos on näha, et mitte iga takt ei süüdata, vilkumine on ebaühtlane. Kas tõepoolest nii on või oli tegemist defektiga?
Mida näitavad gaasid, eriti HC näit? Ehk süüde on vaid pool ottomootori seadest - teine pool on toide. Eeldusel, et gaasijaotus üleüldse paigas on (nagu juba vihjati).
Palju on silindrite surved?
Süüte paneb tunde järgi päris hästi paika. Niikuinii on see kulunud mootoril pigem natuke siia või sinnapoole, harva täpselt tehaseseades. Aga hea on alustada tehaseseadest ja siis otsida magusaimat osa.