21-02-2002, 00:09 AM
Vanad kurbsilmad
21-02-2002, 21:10 PM
Nojah, mul on ka ainult väike kokkupuude, firmas on poolteist aastat olnud üks- E290 turbodiesel. Ise ma igapäevaselt sellega ei sõida, aga vahel tuleb ette.
Auto on sitaks mõnus sõita muidugi, vaikne, auke ka ei tunne, eriti maanteel tuleb spidot jälgida- ei taju üldse kiirust, 130ga vuhised nagu mu vana S-iga 90ga.
Veidi ärritab mind manuaalkast, see pole auto, millel peaks käsitsi käike vahetama ja sidurit sõtkuma, aga plusse teenib see-eest kliimaseade- meite omal on kül selline manuaalne- keerad kettaid ja värke, aga pole hullu- asi toimib vaikselt ja tõhusalt.
Katki pole ka selle pooleteise aastaga suurt midagi läinud, sõidetud ca 50k, aga noh- ehitatud on ta muidugi nii, et iga pisemagi hädaga on mõistlikum teenindusse minna- põles näiteks üks esimene park läbi- no tra- ei saa muidu kätte, kui tuleb kogu õhufiltrikorpus ära kiskuda (me ei viitsind muidugi).
No ma ei oska rohkem suurt öelda- hea auto sõita (meenub artikkel Autolehest- uut E-klassi näpiti- kandev mõte ajakirjanikul oli, et mersu on eesmärgiks seadnud luua auto, mida juhib täielik kobakäpp, esimest korda rooli sattunu ja seejuures peab auto aitama juhil ohtudest läbi närida, tal tervena kohale jõuda. Arvatavasti on nad nii juba kaua aega mõelnud).
Kuna minu arust auto suurt ei lagune kah (meenuvad hirmutavad lood Reinu Vitost), siis ainus mure on ostmisel välja käidav klots.
Ah- olgu see turbodiisel nii ökonoomne kui tahes, minu süda jääb ikka bensukatele, arvan, et ka 2.8 teda küllalt mõnusalt edasi veab.
edit: tra kui pikk jutt tuli
Auto on sitaks mõnus sõita muidugi, vaikne, auke ka ei tunne, eriti maanteel tuleb spidot jälgida- ei taju üldse kiirust, 130ga vuhised nagu mu vana S-iga 90ga.
Veidi ärritab mind manuaalkast, see pole auto, millel peaks käsitsi käike vahetama ja sidurit sõtkuma, aga plusse teenib see-eest kliimaseade- meite omal on kül selline manuaalne- keerad kettaid ja värke, aga pole hullu- asi toimib vaikselt ja tõhusalt.
Katki pole ka selle pooleteise aastaga suurt midagi läinud, sõidetud ca 50k, aga noh- ehitatud on ta muidugi nii, et iga pisemagi hädaga on mõistlikum teenindusse minna- põles näiteks üks esimene park läbi- no tra- ei saa muidu kätte, kui tuleb kogu õhufiltrikorpus ära kiskuda (me ei viitsind muidugi).
No ma ei oska rohkem suurt öelda- hea auto sõita (meenub artikkel Autolehest- uut E-klassi näpiti- kandev mõte ajakirjanikul oli, et mersu on eesmärgiks seadnud luua auto, mida juhib täielik kobakäpp, esimest korda rooli sattunu ja seejuures peab auto aitama juhil ohtudest läbi närida, tal tervena kohale jõuda. Arvatavasti on nad nii juba kaua aega mõelnud).
Kuna minu arust auto suurt ei lagune kah (meenuvad hirmutavad lood Reinu Vitost), siis ainus mure on ostmisel välja käidav klots.
Ah- olgu see turbodiisel nii ökonoomne kui tahes, minu süda jääb ikka bensukatele, arvan, et ka 2.8 teda küllalt mõnusalt edasi veab.
edit: tra kui pikk jutt tuli
21-02-2002, 21:18 PM
Hea auto ainult fucking libedalt ära varastatakse nagu ka Audi A6 jms.
Aga kui ainult varastamise peale mõelda, ei saagi midagi suurt osta.
Head autod. Isiklikult S meeldib rohkem.
EDIT: Mese mootor on klass omaette, kui isegi vana mootor lahti võtta, läigivad jupid nagi uued. Materjalid on head - suur läbisõit pole probleem
Aga kui ainult varastamise peale mõelda, ei saagi midagi suurt osta.
Head autod. Isiklikult S meeldib rohkem.
EDIT: Mese mootor on klass omaette, kui isegi vana mootor lahti võtta, läigivad jupid nagi uued. Materjalid on head - suur läbisõit pole probleem
03-03-2002, 20:17 PM
veel- olen kuulnud, et kui osta, siis paari viimase aasta mudeleid, st enne uue mudeli tulekut.
Iva nagu selles, et kuna üht põlvkonda tehakse miski 6-7-8 aastat, siis iga aasta täiendatakse teda ja kõrvaldatakse ilmnenud puudusi. Mudel läheneb täiusikkusele nö.
W210 puhul tasuks seega eriliselt piiluda 2000-2001 isendeid, kuna uus põlv varsti ka Eestis on.
Tegelt käib see muidugi w124 kohta ka- 94-95 aasta omad eristuvad selgelt ka hinna poolest.
Iva nagu selles, et kuna üht põlvkonda tehakse miski 6-7-8 aastat, siis iga aasta täiendatakse teda ja kõrvaldatakse ilmnenud puudusi. Mudel läheneb täiusikkusele nö.
W210 puhul tasuks seega eriliselt piiluda 2000-2001 isendeid, kuna uus põlv varsti ka Eestis on.
Tegelt käib see muidugi w124 kohta ka- 94-95 aasta omad eristuvad selgelt ka hinna poolest.
21-04-2002, 18:16 PM
29-05-2002, 14:28 PM
jutt on ilus ja auto on väga kiire aga....
jube inetuks on tehtud. IMO.
voi mis?
jube inetuks on tehtud. IMO.
voi mis?
29-05-2002, 19:26 PM
Mida silmas pead?
Tagaspoila? Rattad? karbilaiendused (või kuidas iganes neid nimetatakse)?
Minuarust selline mõnusalt tagasihoidlikult kuri.
Tagaspoila? Rattad? karbilaiendused (või kuidas iganes neid nimetatakse)?
Minuarust selline mõnusalt tagasihoidlikult kuri.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne