16-02-2015, 00:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2015, 01:16 AM ja muutjaks oli karvik.)
Veidi uurimist sarnase mootori kasutuse kohta. http://www.thebackshed.com/forum/forum_p...PN=0&TPN=1
Suur säde on induktsioon vooludest pärit ja kaarleegi laadne toode.
Kurat ikka sai isu targutada võitu ja eks peab leppima.
Nende labadega võib tekkida käivitusel probleem. TSR on neil märgitud 7 ja see tähendab, et käivitusjõud väike. Kui aga minema saavad, siis annavad head pööret. Pakuks laadima hakkavaks pöördeks kusagile 260p/min kanti. Selline pööre siis seepärast, et on kerge varuga, et suurema tuule juures liigkoormuse tõttu labad varingusse ei satuks.
Käivitust saab parendada laba seadenurga suurendamisega. Mis küll vähendab TSR-i, aga annab väikese tuulega parema käivituse. Esialgu võiks isegi sedasi katsetada, et laba tipp jääks kusagil 4 kraadi(TSR7 on u. 1kraad). Siis peaks olema TSR kusagil 5 ja laadimahakkamise pöörded kusagil 200p/min.
Parim lahendus oleks muidugi muutuva labanurgaga tiivik, mis võimaldaks TSR-i koguaeg optimaalse hoida ja tootlikus tõuseks märgatavalt.
Veel on võimalus kasutada MPPT-d, aga sellise suuruse juures oleks selle tasuvus küsitav ja käivitus probleemi see ei lahenda.
Ehk leiad aega anda infot mootori takistuse ja volti pöörde kohta.
Edu!
Suur säde on induktsioon vooludest pärit ja kaarleegi laadne toode.
Kurat ikka sai isu targutada võitu ja eks peab leppima.
Nende labadega võib tekkida käivitusel probleem. TSR on neil märgitud 7 ja see tähendab, et käivitusjõud väike. Kui aga minema saavad, siis annavad head pööret. Pakuks laadima hakkavaks pöördeks kusagile 260p/min kanti. Selline pööre siis seepärast, et on kerge varuga, et suurema tuule juures liigkoormuse tõttu labad varingusse ei satuks.
Käivitust saab parendada laba seadenurga suurendamisega. Mis küll vähendab TSR-i, aga annab väikese tuulega parema käivituse. Esialgu võiks isegi sedasi katsetada, et laba tipp jääks kusagil 4 kraadi(TSR7 on u. 1kraad). Siis peaks olema TSR kusagil 5 ja laadimahakkamise pöörded kusagil 200p/min.
Parim lahendus oleks muidugi muutuva labanurgaga tiivik, mis võimaldaks TSR-i koguaeg optimaalse hoida ja tootlikus tõuseks märgatavalt.
Veel on võimalus kasutada MPPT-d, aga sellise suuruse juures oleks selle tasuvus küsitav ja käivitus probleemi see ei lahenda.
Ehk leiad aega anda infot mootori takistuse ja volti pöörde kohta.
Edu!
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.