13-05-2017, 03:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2017, 03:36 AM ja muutjaks oli karvik.)
Ja just "korralik aku" .
ZAP oleks ilmselt kauem kestnud, kui oleks vaeva näinud temaga. See, et see aku hellik on , ei kahtle. Hind neil ka ju vastav.
Starteriaku kestab ka minu tuuliku järel juba aastaid(Volvo kirjadega). On ju tänapäeva autodel pidevalt pisitarbijaid järel ja kui need akud seda ei kannataks, siis ei kestaks nad auto peal kah.
Üks puss aku oli üsna uus kui sain(auto jäeti seisma ja sain sealt pealt aku omale) ja mõne kuu pärast ühendasin süsteemist välja, sest tegi selleks ajaks pigem kahju kui kasu. Pinget üle 10.8V sees ei hoidnud. Laadimisel voolu ei tahtnud. 0.2A juures oli pinge juba 14V ja peale.
Tavaline suvaline starteri aku on keskmiselt 10 täis tsükliga surnud.
Või vähemalt vanemad akud olid sellised. Kui aku enam starterit vedada ei jõua, siis ei ole ta veel täiseti tühi ja see ei ole täis tsüklina arvesse minev tühjendamine.
ZAP oleks ilmselt kauem kestnud, kui oleks vaeva näinud temaga. See, et see aku hellik on , ei kahtle. Hind neil ka ju vastav.
Starteriaku kestab ka minu tuuliku järel juba aastaid(Volvo kirjadega). On ju tänapäeva autodel pidevalt pisitarbijaid järel ja kui need akud seda ei kannataks, siis ei kestaks nad auto peal kah.
Üks puss aku oli üsna uus kui sain(auto jäeti seisma ja sain sealt pealt aku omale) ja mõne kuu pärast ühendasin süsteemist välja, sest tegi selleks ajaks pigem kahju kui kasu. Pinget üle 10.8V sees ei hoidnud. Laadimisel voolu ei tahtnud. 0.2A juures oli pinge juba 14V ja peale.
Tavaline suvaline starteri aku on keskmiselt 10 täis tsükliga surnud.
Või vähemalt vanemad akud olid sellised. Kui aku enam starterit vedada ei jõua, siis ei ole ta veel täiseti tühi ja see ei ole täis tsüklina arvesse minev tühjendamine.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.