Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
24-05-2009, 10:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2009, 10:26 AM ja muutjaks oli
Erik.)
Millised on võimalikud lahendused, et tõsta trummelpidurite efektiivsust?
a) treida siledaks trummel?
ideaalne pind oleks ... ?
b) lasta klotsikatted vahetada 'pehmemate' vastu?
kes vahetab või kus katte materjali saada võiks?
Postitused: 53
Teemad: 2
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
Reguleerid õigesti. Täpsusta, mis masinaga tegu. Isegi gaz 21 ja gaz 69 pidurid saab kergelt blokeeruma reguleerida.
Postitused: 1,235
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Ma kahtlustan, et teema-algataja uurib siin väikest viisi Jawa 360 esimese trummelpiduri parendamise võimalust. Sellisel juhul ei saa silindreid asendada - muidu aga küll.
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Kui jutt käib vanast Jawast, siis võiks vahetada esmalt pidurikatted kaasaegsete vastu. Tehakse näiteks Pidurimeistris, klots 100 eek. Tulemus on nagu öö ja päev. Kui ikka ei piisa, siis võib vahetada piduriplaadid 634 omade vastu, neil mõlemad vastujooksuklotsid. Järgmine aste oleks paksem esipiduritross ja tagapiduri tõmbevarda peale ümberehitamine.
Postitused: 502
Teemad: 120
Liitus: Jul 2004
Maine:
0
24-05-2009, 20:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2009, 20:44 PM ja muutjaks oli
Erik.)
Mõtlesin jah jawat. Esimene samm siis pidurimeistrisse. Ja siis kui vaja katsetan Argo pakutud variandid läbi. Tänud!
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
25-05-2009, 15:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2009, 15:12 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
Trummelpiduri pihta veel niipalju, et vahetult enne mossega ülevaatusele minekut olen tagapidureid veidi "järele aidanud". Trumlid maha, klotsid-trumlid bensiiniga piinlikult puhtaks. Siis nühin jämeda liivapaberiga klotsi ja trumli pinnad kergelt "viilikirja" ja kokku tagasi. Protseduur ei võta kaua aega, aga tulemus 5+! Vaata et viskab auto piduristendist minema!

Efekt on muidugi väga lühiajaline. Õnneks on lähim ülevaatuse punkt veits alla kilomeetri.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 251
Teemad: 49
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Väike ,,tuunimistrikk,, Opel Rekordi pidamise ajast. Taga olid tal trummelpidurid ja mis salata kehva võtmisega, ÜV läbides kogu aeg probleemid. Appi tuli vana tinutamise juures kasutatav puhastusaine- kampol- vist nimi. Välja näeb nagu merevaik. Vajutad väikese tüki pudiks vastu trumlit ja nühid kogu trumli sisepinna kokku. ÜV tahtis masin rullide pealt minema hüpata. Toime lühiajaline, umbes kolm kuud. Aga omal nahal järgiproovitud lahendus.
Terv.Jaanus
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kunagi sai kah naabri autol kampolit kasutatud ja piduritesti tegi ära kuid silla
kontrollis tõmbas ülevaataja käsipiduri peale ja sealt ei liikunud auto enam kuhugi.
Siit moraal:ära kunagi tõmba sooja trumliga kampoliga määritud käsipidurit peale.
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
03-06-2009, 16:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2009, 16:23 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
Kampol on veits liiga äkiline jah. Vanasti kasutati seda saekaatris rihmade libisemise vältimiseks. Väga efektiivne. Kui libisevat kiilrihma ei õnnestu mingil põhjusel pingutada, siis peoga kampolit vahele ja võtab käuksuga rihmaratta peale kinni.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,108
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
Mina soovitan teha väike abinõu, mille abil saad trumli koos klotsidega panna treipinki. Siis mõõdad ära trumli raadiuse ning paned treitera täpselt samale kaugusele tsentrist. Peale seda lased trumli pingis ringi käima ning treid katet maha ja reguleerid klotse senikaua, kuni saad klotsid terves ulatuses trumli diameetri järgi ümaraks.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 110
Teemad: 39
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Kui trumlid on kulunud ja uusi ei ole käepärast või saada, siis aitab piduriklotside otste pikendamine juurde keevitusega. Kui trumlid on kulunud, siis pidurisilindri kolvid silindris liiguvad silindri välisservade suunas ja hakkavad lekkima. Kui paned uue silindri , et vana on kulunud, kuid mõne aja möödudes jälle lekib.Kui klotse pikendada, siis algne pidurisilinder ei hakka lekkima. Seda nippi kasutati vene ajal remonditöödel ja oma läänest toodud autol olen seda teinud. Tulemus ülevaatusel on selline, et tõstab auto rullide pealt minema käsipidurit testides.