k-750 kuumeneb
#1

tre
Probleem siis selles,et k-750 kuumeneb üle ainult parempoolne silinder.Kuigi mootori töö on ühtlane ja korralik.Just sai vahetatud ka rõngad.käima läheb ilusti ja töötab korralikult(silindrid,kolvid ka korras).aga peale sõitu läheb parempoolne silinder väga kuumaks.Olen proovinud ka karbusse vahetada,kuid tulemusteta.
Vasta
#2

Kungi ammu küsisin siin foorumis sama asja (vaata sealt ka). Aga ega ma sellest veast pole siiamaani lahti saanud. Minu omal kuumeneb aga rohkem vasakpoolne. Mõned ütlevad selle peale, et nii peabki olema! Kuna külkorv soodustavat jahutust, nimelt suunab külkorvi külg rohkem õhku silindri peale.
Aga see selleks.
Mida võiksid vaadata:
1. Kas on sarnased küünlad
2. Kas segunõelad on samadel kõrgustel
3. Kontrolli süütesüsteem üle.
+ varem räägitud kolbide eri kulumisastmed.
Praegu ei tule rohkem meelde.
Kui midagi välja selgitad anna märku, huvitab ennastki.
Vasta
#3

küünlad on uued ostetud
karbussid on teise tsikli pealt võetud ja sellel probleeme polnud.segunõelad ühekõrgusel
siklile pandud uus juhtmestik,nii et süüteprobleem ei tohiks olla.
kolvi ja silindrite kulumisaste oli väga väike ja ühesugune.
korvi praegu küljes ei ole,jahutus probleem ei tohiks olla.aga temperatuuride vahe silindritel on ikka väga suur.
siiamaani pole veel probleemist aru saanud.
Vasta
#4

Mis seisukorras klapid on? Ja tihend silindripea all?
Vasta
#5

Klapid ja klapipesad sai korralikult puhastatud.väljanägemise poolest olid nagu uued:aga see tihend
korras ta nagu oli....aga selle kohta ei oska midagi öelda
uut ma igaljuhul ei pannud.
Vasta
#6

nendel opposiitidel ei panda silindreid küll nii sünkrooni, et segunõelad ühekõrgusele. kumbki ikka eraldi, sest karbussid on väga erinevad, mis sest, et ühte marki ja samalt siklilt. kui nii juhtub, et on ka nõelad eraldi kõrgustel, ei ole ka midagi hullu, peaasi, et segud sarnased on.
Vasta
#7

aga kuidas segu sarnaseks saada?
Vasta
#8

mu dnepril oli sama asi- parempoolne pütt läks kuumaks. ei aidanud karburaatori reguleerimine ega muu. mõni ütles et parempoolse püti kuumaks minek ongi neile iseloomulik. vahetasin mitu karburaatorit enne kui tööle hakkas.
Vasta
#9

mul oli dnepriga ka taoline jama ükspool läks nii kuumaks et mõne hetkega lasi leegika tulipunaseks ja sellest jamast sain alles siis lahti kui panin uue autom. eelikuga nuka sisse kuna eelmist olid keemikud keevitanud ja ju see pisut valesti oli kokku istunud ja dnepri puhul on see autom. eelsüüte vihtide korralik ja täpne liikumine ka väga tähtis.
Vasta
#10

kas nendel opposiitidel õlitusega ei või selline asi olla, et üks pütt saab rohkem kui teine. loogiliselt võttes peaks ju olema, et väntvõlli pöörlemisel viskab ühte rohkem :eureka
Vasta
#11

Klaabu jutt õige. Ühe õlitus ongi parem kui teisel, kuna väntvõll pritsib õli sisse. Seetõttu on vähem õli saaval silindril lisaõlituskanalid, mis kulgevad mootori plokist silindrisse. Oht võib tekkida, kui teadmatusest pannakse uus papist tihend silindri ja ploki vahele, tegemata õlituskanalite auke. Siis kannatavadki määrdeomadused, hakkab rohkem kuumenema. Peale kap.remonti on nii hea mootor kokku lasta.
See jutt oli K-750 mootori kohta.
Vasta
#12

Klaabul õigus nõelad ei pea üldse ühel kõrgusel olema. Õlitusest ei saa üks leegitoru punaseks minna see ikka küttesegust ja süütest. Süüdet Dnepri mootoril ei saa erinevalt panna. Tal ju üks süütepool ja mõlemas silindris korraga säde. Kui on vale siis mõlemad. K750-l on väike võimalus sädeme erisuseks.
Põhiviga siis erinevus reguleeringus.
Ennem tühikäik paika. Kuuled nina vasta tagumist ratast häälte erinevust ja siis jälle regull. Nina sellepärast rattas et siis kuuled kummagi kõrvaga erinevat sumbutit.
Nüüd siis võrdne vedu.
Selleks tuleb sõita 4 käiguga umbes 40 km/h ja siis Väga õrnalt kiirendada. Samas ajad pea selga ja kuuled (ilma kiivrita) sumbutist hääli. Teise kõrvaga teist sumbutit. Parem on kui summarite vaheline toru on kinni pandud. Mul lähevad mõlemad pütid ühte sumbutisse. Regullimise ajaks päästsin lahti. Ja nii õrnalt gaasi andes kuuledki kumb veab õrnal kiirendusel. Sellel mis ei vea keerad gaasitrossi kõri pikemaks. Senikaua regullid kuni nad täpselt koos vedama hakkavad.
Hiljem vaja veel küünlaid vaadata. Küünla järgi näeb kuidas silindrid töötavad.
Vasta
#13

Olin oma 750-ga ka hädas peale rõngaste ja kolbide vahetust kuumenes parem pool.Esimese sõiduga umbes 20 km sain asja kokku.Õnneks väikesel kiirusel külavaheteel jahtus maha ja sõitsin koju uurima.
Panin silindri peale ribide vahele nati tavotti ja selle sisse kraadiklaasi huvitav et temeratuur erines umbes 2 korda paari minutiga tuhikäigul koormusetta siis kukkusin reguleerima karpat.See on tõesti paras ettevõtmine eriti siis kui nad on originaalis omavahel ühendatud.Võtsin ühel piibu maha,panin küigu sisse ja vaatasin spido näitu.Siis üritasin teist pütti saada sama näiduga reguleerides trossi pikkusi.Järgmise korraga keerasin nati gaasi ja kordasin sama tegevust segukruvi keerates.Oh imet see kippus mõjuma ka teisele silindrile aga lõpuks õnnestus.Vahepeal tuleb muidugi õlut juua ja lasta mootoril jahtuda.
Temperatuuri igatahes sain paika!
Järgmiseks kiskusin silindri maha et vaadata mis kolviga juhtus-ei olnud hullu midagi 4 mõnusat kriipsu peal.Uut kolbi enam ka ei tahtnud ostma minna ja võtsin jämeda viili ning viilisin need kohad veits maha kuni rõngasteni ja siis liivapaberiga siledaks.Siis kaalule ja grammid paika.
Siiamaani (2 aastat Tallinn-Viljandi sõitu niipalju kui torust tuleb) pole probleeme olnud.Sellel mootoril on vist probleem kolvi paisumisega sest nad jooksevad kokku täpselt sarnastest kohtadest.
Mõnusat töökat talve.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne