Väike vene päritolu autotõstuk vajab abi.
#1

Jõudu,mehed !
Mul tööjuures liigub selline väike autotõstuk mis veel NLiidu ajast pärit.
Toodetud Armeenias "Чаренцаванский завод автопогрузчиков" v.l.a.1988.Tõstejõud 1 tonn.Edasiviiv jõud Moskvitch 412-ne mootor.
Täpne mudelinimetus on 40912-01.
Kuid ükspäev otsustas esimene vasak ratas ise omale sõidusuunda valima hakata.
[Pilt: 093%20tostuk.jpg]
Paharet ise siin,8" suur ja muidugi lahtiloksunud velg rikkus ära ka ratta-
rummu.
[Pilt: 091%20velje.jpg]
Nüüd lähekski Teie abi vaja.Kui sul juhtub tööjuures analoogne tõstuk
kasutult seisma(kas mahakantud või ei ole veel metallikokkuostu jõudnud)
ja seal oleks võimalik mõistliku tasu eest demonteerida velg ja ratta-
rumm siis ole hea,anna mulle teada.
Ühendust saab kas privaatsõnumiga,e-mailiga:jv.@hot.ee või kõnetraadilt
58 104 299.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#2

Veljega ei ole muret, saab kas täiesti uue südamiku teha või augud kinni keevitada ja uued lõigata. Aga rummuga saab raske olema. Teades, et nõukogude liidus olid kõik asjad unifitseeritud, siis tasub asja sedapidi uurida.

Ise töötasin 3 aastat 90-te alul sama aparaadiga, nostalgiapauk missugune. Pidurid ei toiminud, pidurdasime reversiga. Kallutussilindrid ei pidanud, käsi pidi iga sekundi järel kangi rabama.


Vasta
#3

Uuri Balkancari tõstukite osade ühildumise kohta.
Vasta
#4

Mul seisab kodus üks Balkancari akutõstuk. Tundub väga sarnane olema. Äkki joonistad vähe täpsemad mõõdud.
Vasta
#5

Püüan siis mõned mõõdud Sulle kirjutada.
Rummu üldpikkus koos piduritrummliga on 180 mm.Sellest 95 mm moodu-
stab trummel,25 mm poldivöö ehk tähik.
Rummu sisemise laagri sise läbimõõt on 50 mm.
Välimise laagri sise läbimõõt 45 mm.
Piduritrummli välisdiameeter on 210 mm ja sisediameeter 180 mm.
Pooltelje kinnituseks on 8 tikkpolti keermega M10x1.
Velje kinnituseks on 5 tikkpolti keermega M12x1,25.
Velje poldivalem on 5x70 ja sisediameeter on 110 mm.
Mõne foto tegin ka:http://arvi100.planet.ee/rumm/

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#6

Ma ei tea kas sellest tolku on, aga võib-olla oskab kuulutuse ülespanija sind aidata.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Vasta
#7

Muide, Tartus on ka Balkancari remondikoht ja Tallinas vist ka esindus, uuri ka sealt...
Vasta
#8

Härrased, tähelepanu...
See aparaat on Balcancarist sama kaugelt mööda, kui siga käost.
Kui selle masina kõrval seista, siis ehk mõistate ise. See masin on väike! ainuüksi velje mõõt on 8". Kui Balcancari väiksemate mudelitega võrrelda, siis need algavad tõstejõuga 2,5tn-st.
Karta on, et kui juppe ei leia, siis peate leidma osavate kätega meistri, kes suudab asjad taastada.


Vasta
#9

huvitav kust pärineb info et tõstejõud 2.5 tonnist.
Sai siin eelmise aasta suvi otsa sõidetud 1,25 t tõstejõuga balkancariga ringi

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#10

On isegi 630kg tõstejõuga olemas:http://www.balkancar.ee/products-est.html
Vasta
#11

Vaadates velge tundub asi sellega lihtne olevat: velg koosneb ilmselt kahest taldrikpoolest, mis siis 5 poldiga kokku tõmmatud. Need 5 polti tuleks ümber tõsta vigastesse aukudesse, vabanevad terved jääksid ratta kinnitamiseks rummu külge. Spilkad ehk rattapoldid tuleks uued treida. Kas rattamutri mõõt ei ühti mitte Mosse või Volga omaga? Ja kas UAZ-il kasutatakse analoogset spilkasüsteemi ehk saaks sealt midagi kasutada?
Vasta
#12

Vabandust et nii kaua läks, olin kodust ära. Minu omal on tagaratas 8''. Äärmisel juhul saaks velje, ei muud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne