#1

Probleem selles et jätab vahele ja ei lähe pöördesse.Vahetatud kolb,rõngad süütepoolne simmerling.komression on hea ja lisa õhku ei võta.karburaator on ka korras (teise võrri peal töötas hästi) Omal juhe täitsa koos Toungue
Vasta
#2

Viga võib olla süütes, aga samas ka karburaatoris. Sest minu teada ei käi kõikidel mootoritel segukruvid täpselt sama palju sisse ja välja. Mõtlen selle all seda, et erinevatel mootoritel on see erinevas asendis.

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#3

Olen ladamehe sõber ja võrr praegu minu juures.
süüde on õige 3mm enne ÜSS ja säde ilus lilla.
karburaator on enda võrri pealt ja töötab hästi
ei aita ka segukruvi keeramine
Äkki on veel ideid mis võib viga olla Toungue
Vasta
#4

(06-06-2009, 20:16 PM)lauren Kirjutas:  Olen ladamehe sõber ja võrr praegu minu juures.
süüde on õige 3mm enne ÜSS ja säde ilus lilla.
karburaator on enda võrri pealt ja töötab hästi
ei aita ka segukruvi keeramine
Äkki on veel ideid mis võib viga olla Toungue

Küünalt võid proovida vahetada! omast käest tean, paned küünla silindri peale ajad ringi säde ilus kõik, keerad küünla kinni ja poleks nagu sädetki. Pidi olema nii, et survega kaob seal küünlal säde ära.
Vasta
#5

Ei tahaks olla tujurikkuja, kuid vaata siduri poolne vändapuks üle. Tolle liigse kulumise tõttu ei pruugi võrr pöördesse minna.
Vasta
#6
Question 

vända puks on korras.enam ei luba ka mitte kopp on juba ees Sad kuidas on võimalik et kõik on uus ja töötab aga käima ei lähe
Vasta
#7

Puhastage ära ka settepott ja õhupuhasti.. mõnikord on nendes vigurites viga sees.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#8

Mia kahtlustaks kondensaatorit.
Vasta
#9

(06-06-2009, 20:16 PM)lauren Kirjutas:  Olen ladamehe sõber ja võrr praegu minu juures.
süüde on õige 3mm enne ÜSS ja säde ilus lilla.
karburaator on enda võrri pealt ja töötab hästi
ei aita ka segukruvi keeramine
Äkki on veel ideid mis võib viga olla Toungue

3mm enne ÜSS-i aga kui suur konktaktivahe on?
Kui sa ei tea palju olema peab siis konktaktivahe võiks kuskil 0,3 - 0,4mm olla.
See, et kui sa korra paned 3mm enne ÜSS-i see ei tähenda et sul kohe süüde õige onBig Grin
nüüd mine garaazi/kuuri ja pane 3mm enne ÜSS-i ja konktakti vahe kuskil 0,3 - 0,4 mm ja siis on süüde õigeBig Grin
Vasta
#10

Mul oli selle viimasega endalgi vahepeal pikka aega jamamist. Panin ka 3mm enne ÜSS -i oma arust süüte õigeks ( kontaktid avanesid mõtlesin, et nüüd korras ) kuid jätsin kontaktide vahe oma 4-5mm ja ei teinud ühtegi turtsu ega pauku Big Grin
Pärast panin ka 0.5mm ja käib siiamaani nagu kellavärk.. oleks nüüd minekut ka sellel siis oleks kõik hea Toungue

Fiat 127 0.9l
Vasta
#11

karburaatori ja filtri tegin puhtaks.Kondekas on korras.panin kontakti vahe nihkkaliibriga 0,4mm aga ei luba ka isegi mitte
Vasta
#12

(08-06-2009, 16:04 PM)lauren Kirjutas:  karburaatori ja filtri tegin puhtaks.Kondekas on korras.panin kontakti vahe nihkkaliibriga 0,4mm aga ei luba ka isegi mitte

Vaata kas saab bena peala ja kui küünlaid jagub siis proovi erinevaid küünlaid ka. Vaata üle, äkki kuskilt mootor ka lekib vms.
Aga mis õli sa panid bena sisse? Mul oli sama jama kui ma panin valet õli + liiga palju. Paagitäie kohta võiks kuskil korgi täis panna.
Vasta
#13

kütet saab peale tõmbab pikema väntamise peale täis. mootor ei leki. Erinevaid küünlaid olen proovinuid. õli panen valvoline 2t. 30-40 ml 1 liitrile
Vasta
#14

(08-06-2009, 16:53 PM)lauren Kirjutas:  kütet saab peale tõmbab pikema väntamise peale täis. mootor ei leki. Erinevaid küünlaid olen proovinuid. õli panen valvoline 2t. 30-40 ml 1 liitrile

30 - 40ml on liiga palju. Paagitäiele pane korgitäis ainult. Seetõttu ta sul käima ei läähegi ja tõmbab täis, et ta ei jõua seda õli ära põletada.
Vasta
#15

Käima peaks ta ikka minema, mina panin eile ka paaki 3,38 liitrit ning kallasin sinna pisut üle 100 ml õli.. tõõtab ikka nagu kellavärk. Big Grin Ja no.. paagitäiele korgitäis on ikka tõesti vähe.. siis kurdate, et mootor jookseb kinni.

Usun, et tegelikult on miskit kerget viga, mille peale keegi tulla ei oska.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#16

(08-06-2009, 17:48 PM)sidur Kirjutas:  30 - 40ml on liiga palju. Paagitäiele pane korgitäis ainult. Seetõttu ta sul käima ei läähegi ja tõmbab täis, et ta ei jõua seda õli ära põletada.
Ja muiudgi! Pane kindlasti umbes 5(oli võrril umbes nii) liitrisele paagile 1 korgitäis 2t õli ja vaatame mitu paagitäit sa maha saad sõita ühtede kolvirõngaste ja silindri/kolviga.

Mul üks sõber ka kunagi ammu teadis, et mopeedile(V-50 mootor) käib täispaagi bensiini kohta 1 korgitäis þiguli õli. Õnneks tutvusin ennem ka teiste allikatega kui asjatundja järgi talitama hakkasin.

30-40 ml 2t õli on liitri kohta täiesti normaalne u. 1:35. Isegi pudelite peal soovitatakse kõige vähem 1:50 teha.
Vasta
#17

korgitäis on vähe kindlasti 30.40ml on paras. Võrri ise sain käima aga jõudu mitte üks raas pole segukruvi keeramine ei tee ka mitte mõhkugiSad vahele tahab ka jätta.Millegi pärast oli algul enda võrriga sama lugu et jättis vahele ja säde s*** ja kui traktori magneeto peale panin oli kõik normaalne.orginaali jätsin ainult tulede jaoks
Vasta
#18

Proovi siiski teist süütepoolt.. mul jäi ühel 13'nel üks süütepool paari tunniga nii hädiseks, et omal jõul enam asi ei liikunud, pidi jalaga veidi hoogu andma koguaeg ning üle 10 km/h ei läinud.

EDIT: Läks meelest, et D6'el on sisene süütepool.. Big Grin Proovi siis mähist äkki vahetada.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne