10-08-2010, 18:56 PM
Eks hoia siis meid masina hingeeluga kursis ja paar asja veel:
*Ennem täisgaasiga töötamist võta esimesed 2-3 minutit rahulikult. Kolb ju kuumeneb ja paisub kiiremini kui silinder,mis on eriti tähtis uue(tiheda) mootori puhul.
*Kui teed kütust siis ära tee korraga 200L vaid ju nii palju kui suudad paari nädala jooksul põletada. Loksuta korralikult kanistrit ennem paaki valamist.
Ajapikku õli "kaob" ära bensiini seest ning siis lased juba kuivalt. Huvitava faktina mõnikord on kütust siiski värviline(enamustel 2takti õlidel on värvaine sees) kuid jumala õlivaba.
*Ennem täisgaasiga töötamist võta esimesed 2-3 minutit rahulikult. Kolb ju kuumeneb ja paisub kiiremini kui silinder,mis on eriti tähtis uue(tiheda) mootori puhul.
*Kui teed kütust siis ära tee korraga 200L vaid ju nii palju kui suudad paari nädala jooksul põletada. Loksuta korralikult kanistrit ennem paaki valamist.
Ajapikku õli "kaob" ära bensiini seest ning siis lased juba kuivalt. Huvitava faktina mõnikord on kütust siiski värviline(enamustel 2takti õlidel on värvaine sees) kuid jumala õlivaba.