jeep wagoneer tahaks nõu-mõistus otsas
#1

sai soetatud endale jeep wagoneer 4,2 bens.seisnud üle aasta enne seisma jäämis oli matsu pill aga nüüd ei tee häältki.säde olemas bens ka,kui pedaali vajutad siis kiirenduspump ka nagu annab bensu peale aga käima ei lähe.käivitades vahepeal nagu pooks(tahaks mõni silinder töödata).süüde ka paigas nagu peab.milles võib viga olla ?

http://album.ee/node/20066929/50134851
Vasta
#2

Kui käivitades lööb nagu kinni, siis on ikka süüde liiga varajane. Proovi natuke hilisemaks keerata, aga enne tee märk peale, et kuidas oli.
Vasta
#3

süüdet krutitud....ei midagi.juhtmed ka õigesti peal
Vasta
#4

Kas ikka värske bensiin jõuab mootorisse. Mis ta topkaga teeb?

Terv. Veteran.
Vasta
#5

bens täitsa värske ja jõuab ka karbussi.topkaga ka ei tee midagi.proovisime ka eetrit (sprei) sellega lasi ainult korra kõva litaka sumpsist.lasin ka süstlaga silindritesse bensu.ka ei midagi.minu jaoks on juba asi müstikaks muutunud.kas võib olla et ei ava klappe mingil põhjusel ?
ei uputa küünlaid üle....
Vasta
#6

Klapid võivad olla lahtiasendisse kinni jäänud-kontrolli kompressiooni. Kui see on olemas, siis süütesüsteem- kas ikka õige säde õigesse silindrisse ...küünlaid ka võiks vahetada. Ja kindlasti, kas süütemoment õige on. Ja üks võllaroog ütles, et starterit andes tuleb hüüda, et ka naabrid kuuleksid: käi-vit-u!, käi-vit-u, siis pidi minema.

Edu! Veteran.
Vasta
#7

kas rihma või ketiga mootor? ja kas rihm/kett ikka terve. olnud kunagi sama juhus, et ühe silindriga nagu lubas aeg-ajalt ja tuli välja et rihm oli katki

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#8

See peaks ketiga mootor olema. Aga proovi igaks juhuks teiste küünaldega.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#9

"enne seismajäämist matsupill" - kas see on usaldusväärne info? Kui mitte, siis variandid, mis ikka süüte/kappide poole vaatavad:
1) vales asendis "rihmarattad" (või "ketirattad" - need, millel rihma/keti märgid). Kehtib ilmselt ainult OHC moto puhul. Nt paljudel Opeli motodel annab väntvõlli-seibi 6 (või 8?) eri asendisse panna...
2) otse väntvõllilt pööratava jagaja puhul jagaja 180kraadi vale asend nuka suhtes: väntvõll pöörleb ju nukkvõllist 2x kiiremini - jagaja kahest asendist üks on vale. 412 moto paukus siis nii sisse- kui väljalaskesse ning võttis esiti kukalt sügama: 1.sil on siis ju süütehetkel ÜSS-s - aga klapifaas on vale Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#10

juhhuuuuu....töötab.hetkel veel muidugi pooled silindrid reservis aga küll need ka tööle saab.vajas vaid tõmbamist mööda küla (100 m) ja hakkaski tööle
äkki siinsetest foorumlastest teab kellel on lammutatud mõni ameeriklane kus on peal 4,2 258 cu amc l6 mootor.tahaks saada karbussi mis on ühe lõõriga-nimelt on uaz-i karpa peale pandud.tahakas ikka õiget saada Toungue
Vasta
#11

on ka vead selgunud miks 2 silindrit ei tööta.ühel silindril küünlajuhe läbi ja teisel oli tõukur varras küljest ära tulnud :S
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne