K: Odavalt sõiduki värvimine
#1

Veoauto värv peaks eeldatavasti olema tugevam ja juttude järgi odavam, seega ei tea, miks eelistada tavalist veoka omale?

Igaljuhul oleks vaja võõbata üle üks sõiduk matt musta, halli ja punast värvi.
Soovitav oleks mingi selline värv, mis kestaks natuke, aga samas oleks võimalik värvida vajadusel ka rulliga.
Kas on võimalik, et rulliga värvides üldse normaalne visuaalselt jääks... vähemalt kaugeltki vaadates?

Kust saaks sellist värvi odavalt ja palju üldse värvi liiter maksab?
Palju võiks võiduauto peale värvi minna?

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta
#2

Veoka värv... No alates 300eek liiter peaks olema, vb eksin kah. Rulliga saab küll pandavat tulemust tegelt. Samas kui rulliga juba värvida osta parem pentaprimi, maksab ca 70eeku liiter.
Vasta
#3

Aga kus kohast? Big Grin
Astun suvalisse värvipoodi sisse ja nõuan pentaprini?
Mis see pentaprin endast üldse kujutab, mis ta teistsugune on v mis eripärad vms?

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta
#4

(11-06-2009, 19:47 PM)ullivilli Kirjutas:  Aga kus kohast? Big Grin
Astun suvalisse värvipoodi sisse ja nõuan pentaprini?
Mis see pentaprin endast üldse kujutab, mis ta teistsugune on v mis eripärad vms?
Ära pentaprimi akrüülemaili/alküüdemaili poole üldse vaatagi... Igavene aialipivärv. Kuivab kaua, jääb tükiks ajaks nätskeks ja lakki ei salli üldse.

Parem värv mida olen kuulnud värvimisega tegelenud inimese käest on Glasurit, pidavat hästi katma ja jääma vastupidav.
http://www.glasurit.ee/
Siit peaks saama glasurit värvi, aga ma tean siin Lõuna-Eestis tegeleb sellega http://www.abautotrans.ee/varvikeskus.html
Vasta
#5

Sadolini ühekomponentne autokas äkki. Wink

Niipalju võiks ikka vaeva näha, et kasvõi madalsruve pihustiga peale kanda.

vanamotopisiku ohver
Vasta
#6

No sadoliniga öues värvides saad jöle pikalt sääski, kärbseid ja vareseid ära ajada, sest kuivamisaeg on väga pikk.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#7

(11-06-2009, 21:57 PM)badass Kirjutas:  No sadoliniga öues värvides saad jöle pikalt sääski, kärbseid ja vareseid ära ajada, sest kuivamisaeg on väga pikk.

Enda Volga värvisin Sadoliniga ja kah samuti rulliga.Värvile juurde panin Sadolini enda kõvendit, nii palju,et normaane oleks rulliga värvida ja kui olin ühte plekki/detaili lõpetamas siis seal kust alustasin oli juba kuiv.Ühtegi putukat ei õnnestunud minul küll ära tappa(värvisin väljas).Täitsa kena jäi tulemus,värvisin matt mustaks.Toungue

Tulemus jäi selline
[Pilt: 04523115149fbb.jpg]
Vasta
#8

Jutt käis ühekomponendilisest värvist. Kövendiga sadolini pole au olnud katsuda.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#9

(11-06-2009, 23:34 PM)badass Kirjutas:  Jutt käis ühekomponendilisest värvist. Kövendiga sadolini pole au olnud katsuda.

Usun,et see ühekomponentene kuivab sama kaua kui 2-3 komponentsega ilma kõvendita värvides.Mootoriruumi värvisin siis pidin ennast maa alla kiruma,et kõvendit ei pannud.Väga kaua ootasin kuivamist igatahes.Sad

Ei näe mõtet auto värvimiseks ühekomponentse värvi kasutamiseks või üldse selle kasutamist millegi värvimiseks.
Vasta
#10

Oeh, oma kogemusena võin öelda Ullivillile, et kui ammu ammu tahtsin enda õpilaspõlve 3000.- ostetud audit lihtsalt ühte tooni võõbata, et sõita kõlbaks, sain selliseid poste stiilis, ära alla 10K unistagi. Lõpptulemus läks tõesti kallimaks, kuid sain siiski 5K terve auto.

Lihtsalt inimesed on erinevad, autod on erineva eesmärgiga, nägemus enamvähem tulemusest on igaühel erinev.

Mis ühele tarbe-ese, see teisele kunst jne..

vanamotopisiku ohver
Vasta
#11

Sadolin koos kõvendiga on enam vähem ja kannatab 1-2 öp hiljem ka lakkimist, vähemalt mul on õnnestunud nii. Ilma kõvendita on Sadolin suht nigel, ei kuiva, jääb pehme ja tuhmub "õues" paari aastaga...
Vasta
#12

(11-06-2009, 23:46 PM)Nobody Kirjutas:  Oeh, oma kogemusena võin öelda Ullivillile, et kui ammu ammu tahtsin enda õpilaspõlve 3000.- ostetud audit lihtsalt ühte tooni võõbata, et sõita kõlbaks, sain selliseid poste stiilis, ära alla 10K unistagi. Lõpptulemus läks tõesti kallimaks, kuid sain siiski 5K terve auto.

Lihtsalt inimesed on erinevad, autod on erineva eesmärgiga, nägemus enamvähem tulemusest on igaühel erinev.

Mis ühele tarbe-ese, see teisele kunst jne..

Mina värvisin viimasel aastavahetusel oma Lada üle. Läks 2000EEK,värvid (2l krunt,2l kattevärv) sellest hinnast nii 1700. Kattevärvina kasutasin veoka värvi,maksis pisut üle 300EEK/liiter.
Ja see oli ikka väga odavalt tehtud,roostesurmasid,pahtleid jms. ei kasutanud,värvimiseks kasutasin püstolit ja ruumi kasutamise eest maksma ei pidanud.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#13

see on väga kena,et sa roostesurmasid ja pahtleid ei kasutanud...

aga oleks võinud küll. sest roostene koht ilma roostest puhtaks laskmata ning roostetõrjet kasutamata ning ka üle pahteldamata näeb hiljem välja nagu koht kus on auk sees.aga noh mis vahet sel on.
Vasta
#14

(13-06-2009, 11:03 AM)moosic Kirjutas:  see on väga kena,et sa roostesurmasid ja pahtleid ei kasutanud...

aga oleks võinud küll. sest roostene koht ilma roostest puhtaks laskmata ning roostetõrjet kasutamata ning ka üle pahteldamata näeb hiljem välja nagu koht kus on auk sees.aga noh mis vahet sel on.

Asi oli rahas aga sellises seisukorras poleks aprillis saanud ülevaatusele minna ning aastavahetuse paiku oli tööruum ka mitu head päeva vaba. Õigus ta on,et oleks pidanud kasutama pahtleid ja roostesurmasid aga eelarvega poleks välja tulnud.
Aga sai parem kui enne.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#15

pahtlikarp oleks maksnud 40.- ning roostesurm on mingi mõnikümmend krooni pudel. seega mis tohutuid kulusid sul sellega juurde oleks tulnud??
Vasta
#16

Omal ajal sai bedford lihtsalt niisama rulli ja sadolin 12 värviga üle käidud. Kolme purgi värviga tulin peaaegu välja, neljandast läks õige pisut vaja. Mingeid lahusteid ega kõvatajaid ei kasutand, segasin niisama läbi, kallasin pinalisse ja rullisin. Tulemus hull ei jäänudki, lähemal uurimisel ikka leiab ka neid rulliääre jälgi. Leidnuks mõlemast otsast ümmargusi rull, saanuks paremagi tulemuse. Eks see juttide jäämine on sarnane neegritisside ilmumisega püstoliga värvimisel.
Vasta
#17

(13-06-2009, 11:54 AM)moosic Kirjutas:  pahtlikarp oleks maksnud 40.- ning roostesurm on mingi mõnikümmend krooni pudel. seega mis tohutuid kulusid sul sellega juurde oleks tulnud??

Nojah nii väikse pahtlikarbiga ei tee ziguli juures mitte midagi. 2kg karp millega saaks natuke asja parandada maksab juba 200-. Lõppkokkuvõttes kehtib siiski reegel, et kui tahta odavalt teha, siis väga odavalt ja kasvõi pintsliga ja kui juba tulemust tahta siis teha täiega. Usun, et ei ole keegi nii rikas, et osta odavat asja (loe kogaeg üle teha).
Vasta
#18

(14-06-2009, 17:57 PM)Molotov51 Kirjutas:  Usun, et ei ole keegi nii rikas, et osta odavat asja (loe kogaeg üle teha).

Valesti usud.
Juba siinsamas teemas on oma 10 rikkurit end ritta seadnud...Cool
Vasta
#19

Siikohal tekib küsimus. Auto kui tarbeese või auto kui kunstiteos. Tudengile ja niisama kärutajale on alla 5k maksva auto liikumasaamisest küll ja rohkem.
Cool

Viimane käru, millega sõitsin oli sõbra univ. kerega opel. Lugematuid tonne sai sellega ära viidud betooni ja vanarauda. Liikuma saamiseks piisas odavatest aerosoolvärvidest. Seetõttu ongi foorumis nõnda raske küsida igaühele "seda õiget" sest aiatraktori värvimiseks annavad nõu "poole millise" masina omanikud ja vastupidi.

vanamotopisiku ohver
Vasta
#20

miks ei saa hakkama nii väikese karbiga? mul läks oma terve auto peale pool karpi klaaskiudu ja poolteist karpi peenpahtlit. kui sa hakkad suuremate kilodega seda sinna peale määrima siis kas sa ei oska korralikult pahteldada või on kere nii mäda,et pahteldamine on mõtetu tegevus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne