Liivaprits
#61

Augud jah toru põhjas,ja rohkem asju mul liivakotis pole kui üks püstolitoru.
Eks teen mõlemad Teie soovitused ära.
Tänud Teile.Smile
Vasta
#62

Millega 0.8 liiva sõeluda?
Vasta
#63

Mina sõelun köögis kasutatavat plastmassist sõela.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#64

Lp. kaaspritsijad.
Küsimus selline, milliseid kaitseprille v maske kasutate pritsimise ajal?
Tavaprillidega autos sees pritsides, kui suur hulk liiva nökku tihtipeale tagasi lendab muutuvad prilli klaasid üsna ruttu matiks ja kasutuskõlbmatuks



Vasta
#65

Mina kasutan keevitusmaski,millele lõikan tavalisest klaasist klaase kui vajaToungue
Vasta
#66

Pildil kujutatud liivavõtja kujutab endast pealt suletud toru, mille külgedel olevate avade kaudu variseb liiv torusse. See toru asetseb liivanõu põhjas. Pritsi mineva toru ots on põhjast mõnevõrra kõrgemal, arvestades liiva loomuliku varisemise nurka on see pidevalt ühtlaselt liivas.    

Tervitab Veteran.
Vasta
#67

Ongi kahtetüüpi pritse. Avatud ja suletud anumaga.
Vasta
#68

Mul on see “natuke kallim”. Koonusesse töötamise ajal ei saa midagi valada ja kork on ka täitsa olemas, lukustub mahuti survestamisega.
Kogu sissevalatav liiv tuleb alati läbi sõela lasta, hoolimata kotil olevast sõelutud liiva reklaamist- olen sealt leidnud suitsukonisid ja piisavalt suuri kive, et ummistus ja koos sellega mahe ajukepp toimuma hakkaks.
Kohe poest ostes tuleb visata minema see liivavoolik koos selle püstoliga, neid jagub kokku niikuinii vast tunnikeseks.
Ise kasutan miskit vene hüdrovoolikut ja seni pole ta järgi andnud. Püstoliks pooletolline kraan koos isetehtud düüsihoidikuga ja kõvasulamdüüs hiinast, 3mm
Surve keerasin kuhugi 8 alla, kompressor vist ei jaksa eriti yle 7 pideval laskmisel hoida

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#69

Ma jään kompressori andmed völgu hetkel, mingi paarisajaliitrise paagiga vanem läänekas on. Kui jääb meelde, vöin homme vaadata. Igatahes muu tegevusega ta hätta ei jää, aga pritsiga lastes töötab enamvähem järjest koguaeg.

Pritsist - jah, eks ta üks tore hiina asi ole, nagu vast enamus selles hinnaklassis asju. Möeldud kodukasutajale, kes kord-paar aastas möne velje puhastab vms. Mul polnud gaasiballooni, otsima ei viitsinud hakata ja kogu kremplit kokku laduma hakates oleks see mulle ajas kallimaks läinud kui ostmine. Alguses oli töesti tegu poolfabrikaadiga, aga praeguseks olen köik vead ära kaotanud vöi neid vältima öppinud, niiet tegu juba tööriista moodi asjaga.
Ma kasutan seda ka umbes päevakaupa iga paari-kolme kuu tagant ja selleks ta kölbab. Lasen köige peenema liivaga ja pöhiliselt hapraid asju, mida ei julge nö "päris" pritsimeeste kätte viia, kes öhukese pleki lihtsalt propelleriks laseks.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#70

(26-01-2020, 21:37 PM)meli666 Kirjutas:  Kuna oli kiiresti vaja üks velg ära puhastada, siis sai selline Geko püss ostetud.


25Kg liivakott läbi lastud ja düüs on juba silmnähtavalt, et mitte öelda kaks korda suuremaks kulunud. Mõtlesin viiliga proovides, et mingi tugevam materjal. Aga pehme nagu alumiinium.

Kott liiva ja liivaprits... kas vähemalt selle ühe velje sai sellise kuluga puhtaks?

https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=29140 siin teemas on ka liivapritsi ehitamise võlusid ja valusid kajastatud, enda kodukootud pritsi sain tööle, väljaarvatud kuulkraani kulumise probleem mida pole suutnud lahendada (ca kaks kotti liiva ja kraan)

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#71

Sain otsimise peale sellise pritsi omanikuks.
                           

Eks ta natuke liiga tööstuslik on. Praeguse düüsiga tahab saada 10000L/min õhku.
               

Aga niipalju tean, et on ka seda pritsi kasutatud 7mm düüsiga. Siinsel pinnal muidugi maksab juba see düüs ise Tööriistamarketi pritsi hinna, aga hiinlased aitavad hädast välja ja 70.- eest liigub karbiiddüüs juba siiapoole.
Valik langes kasutatud pritsi kasuks seetõttu. Et on küll vana asi, aga voolikud jms tehtud ikka töö jaoks ja vägagi viisakas korras. Pritsi täitmine mugav koonuses täitmisava ja automaatsulgeklapi tõttu.
Mask koos sundõhutusega peaks ka veits parem umbsest kaitsemaskist olema.
Eks suve poole testin ära ja annan ka siis juba tööst väikse ülevaate.
Vasta
#72

Ega miskit pole öeldagi eriti. Prits toimima saadud ja töö läheb lennates.
               

Eriti meeldib see ventilatsiooniga mask. Ei mingit liivatolmu ninas, lisaks suruõhk hoiab klaasi ilusti selge.
Pritsimisvoolik ca 50m pikk. See uss on ülemäära pikk, laevakere ei puhasta. Ei raatsinud lühemaks ka teha.
Vene kompressor iseenesest hea, aga diislit läheb tunnis 10 ja peale. Seega sai kruvi vaadatud.
         

Oskab keegi öelda, mis klapp see pritsi küljes on? Ühelpool voolikuga kaks liidet ühendatud, teiselpool maski ventilatsiooni väljund. Kas lihtsalt miskine rõhuregulaator või saab sellega distantsilt ka kuidagi pritsi õhku sulgeda?
               
Vasta
#73

See klapp peaks olema küll õhu juhtimiseks. Kui õigesti mäletan, siis tuli sealt klapist gaasikeevituse paarisvoolik düüsi juurde, vooliku otsas oli kolmik, kolmiku ühes otsas oli kraan. Kui kraan lahti teha, siis klapil rõhk langes ja pani õhu kinni. Proovi kiirliite ülemine pool lahti lasta, siis peaks õhu sulgema.
Vasta
#74

(19-05-2020, 22:00 PM)Brrr Kirjutas:  See klapp peaks olema küll õhu juhtimiseks. Kui õigesti mäletan, siis tuli sealt klapist gaasikeevituse paarisvoolik düüsi juurde, vooliku otsas oli kolmik, kolmiku ühes otsas oli kraan. Kui kraan lahti teha, siis klapil rõhk langes ja pani õhu kinni. Proovi kiirliite ülemine pool lahti lasta, siis peaks õhu sulgema.

Ok, tänan. Proovin. Ilmselt siis keegi ennem miskit vahelt välja visanud. Ma praegu ära ei hammusta läbi, et paarisvoolik küll düüsi juurde. Aga miks see kolmik seal vajalik on koos õhukraaniga? Kas lihtsalt edasi tagasi vooliku sulgemisest ei piisa. Ehk siis samamoodi nagu praegune see lühike jupike, aga kraan lihtsalt vahele.
Praegu oli halb tegutseda ka, tuli tulla lõpetamiseks mahuti juurde. Düüsi otsast aga seniaeg liiv jookseb ja ei ole kerge ka selle voolikuga liikumine. Õhu liikumine on arvestatav.
Uuematel pritsidel on vist liiva sulgemis klapp ka lisaks õhu omale. Kui õhu kinni saab, siis seda kaudu ikka liiva jookseb siibri kaudu voolikusse, kuna mahutil ju jääksurve sees.
Ostsin Clemco düüsi. On teine päris hea. See otsa ehitus annab tagasipõrke kaitse.
         

Düüsiga oli kaasas ka üks tabel. Hea vaadata, mis avaga palju õhku vajab teatud surve juures.
Ütleks, et vastab tõele. Siiski lõpp asi oleneb sellest, palju liiva ka siibrist peale lasta. Liiv ju täidab ka düüsi ava pritsimise ajal.
   
Vasta
#75

Kraanist läheb ühtlasi ülemise kambri rõhk maha. Aga see tabel on küll hea, pean vaatama, mis mõõtu düüs mul on.
Vasta
#76

(19-05-2020, 22:00 PM)Brrr Kirjutas:  Proovi kiirliite ülemine pool lahti lasta, siis peaks õhu sulgema.

Jah, täitsa toimib. Tuleb see gaasivoolikute süsteem kasutusele võtta. Elektrikaabel oleks lihtsam, käepärasem koos lülitiga düüsi küljes. Õhu magnetklapp ka olemas. Aga eeldab elektri olemasolu süsteem.
Kui distantsilt juhitav õhuklapp olemas, siis milleks see manuaalne on?
   
Vasta
#77

Oskab keegi öelda, kas liivapritsiga saab ka soodat lasta või jääb asi miskise iseärasuse taha?
Kust üldse Tartu kandis võiks soodat osta? Toidupoe hindadega jääb ilmselt vaeseks. Ja mis soodaga puitu töödeldakse, söögisooda?
Vaja puituksi puhastada, mööblit jne.
Vasta
#78

Tööriistamarketist

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#79

Tööriistamarketi hindadega jääb samamoodi vaeseks. Tartu kandis ei oska kahjuks ka soovitada kust võiks saada. Tln's oleks üks 15kg kott pakkuda soovi korral.
Pritsi jaoks on nn spets sooda mis on keemiliselt küll söögisooda, kuid sinna on voolavuse jaoks midagi lisatud ning graanul ka teine. St ta voolab nagu kuiv liiv.
Poest söögisooda ei voola ja ummistub - st pakendist on ta juba tükkis.
Vasta
#80

Mis see mõistlik hind on? Ostas pakub talutarve 25 kg kotti 38 euriga + transa.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne