Uunikute Tähesõit 2009 järelkaja, fotod, videod ja muljed.
#1

Teeme otsa lahti.

Tähesõidu pildid

Kõigil kel veel pilte, pange aga üles.

[Pilt: kehala4.jpg]

Aia Racing
Vasta
#2

Suured tänud korraldajatele ägeda sõidu ladusa korraldamise eest! Normaalne!
Rullnokad
Vasta
#3

Ma ei muljetaks.. ma vabandaks et blondiinid kohale ei jõudnud..! Põhjus järgmine.. me targad mehed otustasid et hästi vahva olex kaks päeva enne sõitu autot hakkata tegema..! ja nii ta siis läks.. auto katki ja ei liigu..! nuux..!Sad

Meil On Kummi Vahetus Kuu, Mitte Rehvi Vahetus Kuu Toungue
Vasta
#4

Väga tore päev oli, aitäh korraldajatele. Väga äge oli ka see, et seekord nägime kiiretel ringidel ikka ehtsat kihutamist, lisaks "vapratele vanakestele", kes samuti auga katsed läbisid.
Vasta
#5

nii, tore, käidud
edu korraldaja onudele
Vasta
#6

Tänud osavõtjatele, sponsoritele, kohtunike tiimile, Tuvele, kes meid ära kannatas ja abistas, bändile, toitlustajatele, Aivarile, kes õhtut hästi ohjas ja kõigile teistele, kes meid abistasid ning õnnitlused võitjatele!

Korraldajad

Pildid: http://nagi.ee/photos/margusk70/sets/209527/

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#7

Tänud korraldajatele toreda ürituse eest !!!

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#8

Leidsin sellise galerii.

Pildid Autolehes

Aia Racing
Vasta
#9

Ahoi!

Tänud korraldajatele, tegemist oli taas väga vahva üritusega ja sai tutvutud sai uute lahedate inimestega (siinkohal tervitused Hiiumaale:-)).

Omaltpoolt kaks kommentaari: SKP-sid oli selgelt liiga vähe, aga need teevad tegelikult sõidu palju huvitavamaks; eriti arvestades, et lahedaid kõrvalepõikeid oli päris palju ning kuuldavasti mitmed "viilisid" seal;-)

Teiseks kiiruskatsete puhul võiks ikkagi veeeeeel selgemaks teha süsteemi, et kui AKP aeg kinni läheb, siis seega kiiruskatse aeg algab. Tundub, et enamik ei saanud sellest aru ja ise ka kuulasime mitu minutit korraldajate selgitusi ja juhtnööre, selle asemel, et kohe rajale söösta:-)

Aga muidu oli ralli äge ja üks suve põhiüritusi :-):-)

Tervitades,
Suvised Eesti naised
Vasta
#10

Kõige pealt õnnitleks uhket võitjat kes oli selle auga ära teeninud.

Kiidaks ka korraldajaid kes ikka jaksavad ning suudavad seda vahvat üritust käimas hoida .
Kuid samas toetaks seda muret ,et lisakatsed ON natuke segased.
Lisakatsed võiks kõik olla eraldi alguse ja lõpuga nii nagu viimane lisakatse. See teeks asja arusaadavamaks ja ohutumaks.

Jõudu ja jaksu korraldajatele asja ajamises ja arendamises.
Vasta
#11

Hiidlased kah eluga kodus tagasi. Täname kõiki osavõtjaid ja kaaskannatajaid ja muidugi korraldajaid. Eriline tänu muidugi veel Muuseumipapale pühapäevase extreemi eest.
Tegime mõned pildid kah: http://pilt.delfi.ee/my_album/131855/
Vasta
#12

Jupike SKP 1

http://www.youtube.com/watch?v=OTlEChVvPas
Vasta
#13

Tänud ka meie tiimi poolt korraldajatele, jäime üritusega väga rahule.

Aga küsimus veel, et kas korraldajate poolt avaldatakse ka lõplik võistluse resultaat, edetabel? Ja kas oleks võimalik avaldada õiged vastused rajalegendi küsimustele? Sooviks natuke analüüsida, kus siis miski viga võis sisse lipsata arvutustesse.
Vasta
#14

Väga tore üritus, ise juba tööl, aga hing hõljub veel Järva-Jaani ja võistlustrassi kohal. Diskotiim tervitab-tänab kõiki korraldajaid-kaassõitjaid kogu südamest! Tõsine üllatus oli meie teine koht - auto spidomeeter näitab miile ja pealekauba ei tööta ka Big Grin, sõitsime pigem kella järgi...
Uute kohtumisteni!

gaz 21 rrrrrSmile
Vasta
#15

Meie tiim tänab ka korraldajaid ja kaasvõistlejaid!
Alguses vaatasime, et liiga lihtne seekord aga võimaldas siiski piisavalt arvutusi ja muid tegevusiSmile

Taunus XL 1974
Vasta
#16

Tänud korraldajatele , väga tore nädalavahetus oli. Mõned pildid tulevad äkki homseks .
Vasta
#17

Nagu ikka 5+ üritus, lisakatsete ajavõtmise korraldamises võiks ju vinguda, aga vot mitte ei tee seda, sest FUN ju oli ja see ongi põhilineSmile Samuti tervitused kõigile kaasvõitlejatele, kes toredale päevale kaasa aitasid.

Meie tiimil sujus kõik ootuspäraselt vä viimasel lisakatsel, kus juba esimese ringi veerandil sabo hinge heitis, kuna bensiin sai otsa...ha ha ha tibide värk nohSmile tglt andis otsad hoopis bensunäidik ja nüüd on meil alati vähemalt pool paaki teoreetiliselt olemas...

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta
#18

Tere!

Kubani Oblasti algkooli 1.A klassi õpilased (muideks kõik kiituskirjaga lõpetanud ja otse autahvlilt) tänavad meeldejääva klassiekskursiooni eest! Teeme kraapsu korraldajatele ja kniksu rallitajatele! Oleks meil kaelarätid, siis lefitaksime teile nendega Big Grin

Ahjaa, kuna meeleolu siin nii hardaks juba läks, siis avaldan väikese saladuse: Kuban Mahtuniversaali Naiskonna suurimaks unistuseks on kasvõi üks kord elus stardiväravatest läbi mahtuda... Big Grin

Olge tublid ja kohtume kindlasti veel. Kena suve kah Smile

Direktorite poolt tehtud video, aitäh! Smile http://www.youtube.com/watch?v=b3pH9ZBeQvE

head,
Evelind

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta
#19

Tulemused tulevad täna hilisõhtuks lehele:www.unic.ee.
Seniks mõned videod Torust:http://toru.ee/videos/margusk70/popular

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#20

Ei tahaks küll takkajärgi kobiseda tulemuste kallal aga ei saa ka kobisemata jätta Smile Ärge pange pahaks.

Kuna minu armas naine on ametilt raamatupidaja ja talle meeldib kui kõik numbrid on ilusti ja korras, siis ei mahtunud talle pähe, kuidas küll oli võimalik meie tiimi selline tulemus, kui olime kõigile küsimustele õigesti vastanud ja samas ka omaarust kõikidesse kontrollpunktidesse täpselt jõudnud.

Ja kui vaadata korraldajate poolt antud etappide läbimise aegu, siis juhin tähelepanu etapile II, kus läbimise ideaalajaks on antud 49 min, mis koosneb läbimise ajast 40 min ja lisaajast 4 min...?
Siin on selge liitmisviga (ilmselt on liidetud valed read, keskmine kiirus ja lisaaeg) ja see 5 min viga jooskeb kuni võistluse lõpuni välja ja mõjutab kõikide tiimide tulemust, osadel ühtepidi ja osadel teistpidi.

Lisaks veel et ajavõtusüsteemi kell ei olnud ilmselgelt sünkroonis stardikellaga. Seda on ka näha osade akp-de läbimise aegadest, igas punktis paar sekundit liiga vara.

Aga mis seal ikka, sõidu eesmärk oli FUN ja vähemasti endal on süda rahul, et esimese sellise võistluse puhul väga ämbrisse ei astunud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne