Uunikute Tähesõit 2009 järelkaja, fotod, videod ja muljed.
#21

Lisaks siis mõned pildid
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery_...id=1300422
Vasta
#22

Kuna minul oli SKP s kaasas ideaalne matemaatik siis võin öelda, et esimese SKP läbisd kõik enamvähem ..... Teises panite kõik hullu . Need kes olid 30 minutit maas arvasid, et neil on aega küll . kes olid 25 minutit ees arvasid, et on räigelt ajast maas .

Ainukesed kes liini hoidsid oli Roheline Taunus ja Disko Olds . Ja Lisaks veel videole salvestatud LE rikkujad . SKP 2 oli meelega teiselepoole teed paigutatud . . .
Vasta
#23

(29-06-2009, 22:15 PM)andrus99 Kirjutas:  Ja kui vaadata korraldajate poolt antud etappide läbimise aegu, siis juhin tähelepanu etapile II, kus läbimise ideaalajaks on antud 49 min, mis koosneb läbimise ajast 40 min ja lisaajast 4 min...?
Siin on selge liitmisviga (ilmselt on liidetud valed read, keskmine kiirus ja lisaaeg) ja see 5 min viga jooskeb kuni võistluse lõpuni välja ja mõjutab kõikide tiimide tulemust, osadel ühtepidi ja osadel teistpidi.

Arvuta kuidas tahad midagi on siin mäda.....

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#24

Kõva üritus oli, kiitus korraldajatele, osavõtjatele. Hea, et kaherattalisi oli rohkem kui üks... vähe lõbusam. Ja JJVarjupaik oli igati kohane laagrikoht.
Edu kõigile!

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta
#25

Tänud ka meie ekipaaþi poolt korraldajatele. Sõidu algusest peale üritas tehnika meil kõik kihva keerata. Seetõttu oli lõpptulemus meile seda üllatavam Smile Kahjuks ei onud meil perekondlikel põhjustel aega jääda autasustamist ootama aga ehk teine kord.
Paistab, et meie kirstunaelaks sai Kehala katse kus kaotasime ka Kubani naiskonnale Toungue Tegelikkuses ei saanud ka meie aru aja fikseerimise loogikast. Kui Kehalasse sisse tulime, siis "lõime aja kinni" aga siis ootasime sabas oma stardijärjekorda. Sealt ka see lisa 10 minutit, mis lõpuni kaasa jooksis. Järgmine kord jälle targemad. Huvitav oleks siiski teada meie puhast LK-2 aega, kuna katse algus ja lõpp said ka korrektselt fikseeritud.
Vasta
#26

Tänan minagi korraldajaid. Päev pakkust mõnusat ajaviidet.

Minu jaoks oli üllatav see, et terve päev oli üks ajaarvestus. Tähesõidul olin küll esimest korda, kuid Talverallidel on vähemalt varasematel aastatel arvestatud karistusminuteid iga etapi eest eraldi. St et püüan iga etapi läbida võimalikult täpselt, kuid eelmise etapi karistuspunkte järgmisele kaasa ei võta. Seetõttu ei osanud ma kahtlustadagi seda, et kui 24 minutit varem lõunalt lahkun, siis saan iga järgmise etapi eest samavõrra karistuspunkte.

Mäletan ka üht dialoogi lõunasöögi järjekorras, kus üks kohtunikest ühele osavõtjatest küsimuse peale, kas lõunapaus on täpselt 60 minutit ja peab täpselt välja sõitma, vastas, et aeg läheb käima siis, kui pulgaga aeg fikseeritakse.

Tagantjärgi tarkusena arvutasin oma eksimuse tõttu kaotatud punktid kokku ning sain tegelikuks trahvipunktide summaks 198. Umbes sellise tulemuse arvutasin endale ka ise välja. Sarnast anomaaliat, kus päeva teisel poolel järjestikustel etappidel on võistlejad saanud täpselt samasugused või väga sarnased karistuspunktid, märkasin ka teistel. Vaatasin uuesti kaasaantud materjali läbi ning ei lugenud sealt ka tagantjärgi targana välja, et terve päeva jookseb üks summeeritud aeg.

Eks see ole viimaseks jäänu kibe pettumus, mis järgmistel kordadel tuleb korvata suurema tähelepanelikkusega.

Hoolimata eeltoodust siiski suur tänu korraldajatele.
Vasta
#27

mina olen oma 9. kohaga küll rahul, kuigi kripeldama jääb viimane AKP, ise oleksin veidi hiljem aja kinni pannud aga läksin kaasa kaasvõistlejate agitatsiooniga, et olen hoopis ropult hiljaks jäänud. Aga noh, usaldiasin ainult autot, ehk sõitsin mitte töötava spido ja odomeetrita, ning kellaks kasutasin originaal volvo analoog kella
Vasta
#28

Ma küll tulistan nüüd pimedusse ja väga huupi aga kuulates iga aasta neid aegade ja punktide üle kurtmist siis tuli idee, et kas on üldse mõtet aega võtta ja neid punkte arvestada millest hiljem mitte mingit kasu ei ole ja kokku tuleb nagunii selline tohuvabohu millega on rahul ainult võitjad?
Pakuksin välja idee, et kõik sõidavad kaardi järgi etteantud marsruuti pidi mis võiks olla parajalt pikk ja parajalt raske...jõuaks rahulikult ringi ka vaadata.Eesmärgiks oleks võimalikult täpselt marsruut läbida. Ise kujutasin ette, et kui peaks päev läbi midagi arvestama ja liitma-lahutama siis oleks paras närv sees küllSmileJa pärast jahuks kaks nädalat foorumis veel takkajärgi, et kuhu mu 2 punkti kadusid jne...jne.
Eraldi võiks ehk olla lisakatsete arvestused mis käivad aja peale.
Muidugi peab olema õhtuks mingi pingerida...aga seda pigem siis stiilis, et kellel on kõige vanem või kõige ilusam aga mitte silm punnis siin kadunud sekundeid taga ajada.
Vasta
#29

ei no mingi vigur peab ikka olema, head kohta on küll hea saada aga ega sitta kohta ka vägapalju halvem pole saada, kui niisama ilu peale sõita siis kaob osa hasarti ära, eriti neil kel väga ilusad liikurid pole ning kaardilugeja on ka amet.
PS ma seekord avastasin ennest vahepeal Kuusalu lasteaia "jõmmu" (võimidagi) territooriumilt
Vasta
#30

sooviks lada tüdrukute käest pilte
Vasta
#31

(30-06-2009, 00:13 AM)vilukas Kirjutas:  
(29-06-2009, 22:15 PM)andrus99 Kirjutas:  Ja kui vaadata korraldajate poolt antud etappide läbimise aegu, siis juhin tähelepanu etapile II, kus läbimise ideaalajaks on antud 49 min, mis koosneb läbimise ajast 40 min ja lisaajast 4 min...?
Siin on selge liitmisviga (ilmselt on liidetud valed read, keskmine kiirus ja lisaaeg) ja see 5 min viga jooskeb kuni võistluse lõpuni välja ja mõjutab kõikide tiimide tulemust, osadel ühtepidi ja osadel teistpidi.

Arvuta kuidas tahad midagi on siin mäda.....

No aga ongi nii.
Vaadetes ideaalaegasid tulemuste tabelis, on AKP1-AKP2 vahe 49 minutit (nt võistkond nr 28 - ideaalajad vastavalt 12:00:00 ja 12:49:00).

Kui aga hakata arvutama, siis:
1. A=14
2. kiirus = 3*14+3 = 45
3. Teise etapi pikkus on 30 km (klapib - 21,5+8,5=30)
4. Etapi sõiduaeg on seega 30/45*60 = 40 minutit
5. Lisaks sõitmisele oli ette nähtud paus, ehk lisaaeg 4 minutit - 40+4=44, mitte 49

Et võitis, kes võitis, aga võiks huvi pärast panna üles ka sellise tabeli, kus teise etapi ideaalaeg (ja sealt edasi ka järgmised ideaalajad, mis hetkel nihkes) oleksid õigesti arvestatud. Smile
Vasta
#32

Tervitused ja Tänud ka meie võistkonna poolt korraldajatele,toredatele kaasvõistlejatele ja kõigile,tänu kellele sai see tore üritus toimuma.Supper.
Pildid kunagi hiljem.
Tänud.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#33

Lada-naised panevad kohe Hiiumaa Mosse-meestele pildid teele, rahu, ainult rahu Rolleyes
Vasta
#34

Autolehe kajastus Uunikute Tähesõidust on meie tiimile päris huvitav vaadata. Sellise kajastusega võib jääda vale mulje sellest sõidust. (Seda arvan mina)
Vasta
#35

Lõpuks saime ka pildid üles. Miskipärast lõi järjekorra segamini, ei tunne seda album.ee asja. Aga noh - siin nad on!

http://album.ee/inv/rEeGMv

Muige võtab kohe näole...
Lada naistetiim
Vasta
#36

Suurimad tänud korraldajatele ja tervitused ning parimad soovid kaasvõistlejatele. Osalesime taolisel võistlusel esimest korda ja saime suurepärase elamuse. Tulevikus plaanime alati kohal olla...Smile
Kui veidi norida, siis on arusaamatu, kuidas tekkis see 5min. vahe alates AKP2-st. Enda arvates soitsime väga täpselt, aga see 5 min. trahvi tiksus kuni lõpuni välja. Oleks kena, kui korraldajad kommenteeriksid seda...
Oleme nõus kasutaja acks arvamusega, et lõpptulemust pole vaja muuta. Aga teoreetilise tabeli võiks ju avaldada, saaks kodus naiselegi näidata...Big Grin Meie arvutuste järgi oleksime seal umbes 10 kohta eespool...Smile
Aga kokkuvõttes ikkagi ainult kiidusõnad kooraldajatele ja kohtumiseni järgmistel üritustel...Smile
Vasta
#37

See müstiline 5 min. oli näpukas. Vabandame!
Kui uut tabelit tahate , siis peate Mati "ära rääkima". Andmed on temal.

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#38

Kui tulevikus veel mõni uunikumide sõit peaks korraldatama, võiks selle lahti lasta selle laulu saatel - http://www.youtube.com/watch?v=DlaP80nR694 (Grammophon, 1932, Fred Marley orkester ja Leo Monosson, alias Leo Frank).

Lugu peaks olema vabaks kasutamiseks, kuna fonogrammitootjate õigused kehtivad 50 aastat, see on aga plaadistatud 77 aastat tagasi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#39

Minu ja Delta (ja arvan et ka Holger Enoki) poolt siis tänud korraldajatele, et nad viitsisid meid ära oodata nii Viitnal, Kahalas, Väike-Maarjas kui ka Järva-Jaanis , mis sest et jõutsime oma ideaalajast 2,5 tundi hiljem kohale. Mul väga hea meel, et saime oma kiiremad ringid ikka ära teha Smile. Lisakatsed mu lemmikud Smile
Kütusekulu oli ka seekord päris meeldiv 5 liitrit kogu trassipaele.

ootama talverallit---- Kalle Iljas
Vasta
#40

(02-07-2009, 14:26 PM)margusk70 Kirjutas:  See müstiline 5 min. oli näpukas. Vabandame!
Kui uut tabelit tahate , siis peate Mati "ära rääkima". Andmed on temal.

Mati ole meheks ja tee uus tabel, pliiizz...

Usun, et paljud osavõtjad tahaks teada oma tegelikku tulemust, kasvõi sportlikust huvist. Olime ju kõik ikka hingega võidu sõitmas Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne