Postitused: 120
Teemad: 39
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Probleem siis selline et ladal genekas ei lae kõrge pöördega, aku on täiesti elujõuline ja kui laadiaga ära laadida korralikult saab mõnda aega läbi aga ampermeetriga sai ära mõõdetud et madalal pöördel nt. 2 tuh laeb veel kuidagiviisi a kõrgemalt ja kui tarbijad ka järgi siis ei lae üldse, oskab keegi head nõu anda mida või kuidas katsetada et milles võiks probleem olla kas on harjad läbi või mõni relee jamab vms.., kusjuures auto enda laadimis tuli kustub ära kui käima läheb ja põlema ei hakka aga aku saab tühjaks kui kõrge pöördega sõita.
"You meet the nicest people in a Honda"
Postitused: 670
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
10
29-06-2009, 19:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2009, 20:01 PM ja muutjaks oli
tcumen.)
Neid harjasid vaadanud oled?
Kas pingeregulaator on gene küljes, või asub eraldi?
Kõige lihtsam moodus kontrollida: tekitada otseühendus +12V ja gene ergutusmähise vahel. Välise regulaatori korral on see väga lihtne: lühistada tuleb Б ja Ш klemmid. Seesmisega põhimõte sama, teostus keerukam.
Kui hakkab laadima, on viga regulaatoris. Kui mitte, siis gene harjad, dioodid ja mähised.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(29-06-2009, 19:43 PM)Shander Kirjutas: ...oskab keegi head nõu anda mida või kuidas katsetada et milles võiks probleem olla...
Vaheta ära generaatori rihm, sest pingsust sa oleks pidanud juba ammu kontrollima.
Postitused: 120
Teemad: 39
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(30-06-2009, 19:54 PM)taruvaras Kirjutas: (29-06-2009, 23:51 PM)motamees Kirjutas: (29-06-2009, 19:43 PM)Shander Kirjutas: ...oskab keegi head nõu anda mida või kuidas katsetada et milles võiks probleem olla...
Vaheta ära generaatori rihm, sest pingsust sa oleks pidanud juba ammu kontrollima.
Vot seda tahtsin mina ka mainida, "haigussümptomid" viitavad just sellele.
Tänud tähelepanu juhtimast a vähemalt omast arust ma nüüd nii loll ka pole
ei rihm korras ja isegi miskise spets pigiga üle käidud, viga on kuskil mujal, täna oli pikk tööpääv ei jõudnud uurida asja varsti uurin ja katsetan.
"You meet the nicest people in a Honda"
Postitused: 748
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
01-07-2009, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2009, 12:46 PM ja muutjaks oli
taruvaras.)
Siiski rihma poole pealt veel niipalju, et þiguli rihm on juba uuena väga peenike. Kui tal küljed, mis veavad mööda rihmaratast, õhemaks kuluvad, siis hakkab rihma kiil kandma rihmaseibi põhjas. Põhjaga kokkupuutes aga ta ei pea veopingele vastu ja hakkab libisema (ei pruugi üldse kaasneda libisevale rihmale iseloomulik vilin). Rihm ise võib ju väliselt vägagi terve veel olla. Seega kontrolli, kui rihma kiil ulatub rihmaseibi põhjani, tuleb kindlasti teha rihmavahetus.
Automootori rihmad ei vaja üldse "mingisugust spets pigi"
Võimalik, et ka ühe dioodi leke, kuid tavaliselt toimub siis väike laadimine ainult kõrgetel pööretel, madalatel ei lae üldse.
Postitused: 120
Teemad: 39
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(01-07-2009, 12:40 PM)taruvaras Kirjutas: Siiski rihma poole pealt veel niipalju, et þiguli rihm on juba uuena väga peenike. Kui tal küljed, mis veavad mööda rihmaratast, õhemaks kuluvad, siis hakkab rihma kiil kandma rihmaseibi põhjas. Põhjaga kokkupuutes aga ta ei pea veopingele vastu ja hakkab libisema (ei pruugi üldse kaasneda libisevale rihmale iseloomulik vilin). Rihm ise võib ju väliselt vägagi terve veel olla. Seega kontrolli, kui rihma kiil ulatub rihmaseibi põhjani, tuleb kindlasti teha rihmavahetus.
Automootori rihmad ei vaja üldse "mingisugust spets pigi"
Võimalik, et ka ühe dioodi leke, kuid tavaliselt toimub siis väike laadimine ainult kõrgetel pööretel, madalatel ei lae üldse.
ok, tänud, nädalavahetusel uurin asja enne lihtsalt pole aega.
"You meet the nicest people in a Honda"
Postitused: 120
Teemad: 39
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
probleem lahenes geneka harjad on kutud vahetan ära siis peaks kõik ok olema.
"You meet the nicest people in a Honda"