lada 2106 generaator ei lae kõrge pöördega.
#1

Probleem siis selline et ladal genekas ei lae kõrge pöördega, aku on täiesti elujõuline ja kui laadiaga ära laadida korralikult saab mõnda aega läbi aga ampermeetriga sai ära mõõdetud et madalal pöördel nt. 2 tuh laeb veel kuidagiviisi a kõrgemalt ja kui tarbijad ka järgi siis ei lae üldse, oskab keegi head nõu anda mida või kuidas katsetada et milles võiks probleem olla kas on harjad läbi või mõni relee jamab vms.., kusjuures auto enda laadimis tuli kustub ära kui käima läheb ja põlema ei hakka aga aku saab tühjaks kui kõrge pöördega sõita.

"You meet the nicest people in a Honda"
Vasta
#2

Neid harjasid vaadanud oled?
Kas pingeregulaator on gene küljes, või asub eraldi?
Kõige lihtsam moodus kontrollida: tekitada otseühendus +12V ja gene ergutusmähise vahel. Välise regulaatori korral on see väga lihtne: lühistada tuleb Б ja Ш klemmid. Seesmisega põhimõte sama, teostus keerukam.
Kui hakkab laadima, on viga regulaatoris. Kui mitte, siis gene harjad, dioodid ja mähised.
Vasta
#3

2106 on tehasest tulnud välise regulaatoriga, seega arvata on, et väline on seal ka täna. Regulaatoril on kaks klemmi, 30 ja 67. Üks tuleb süütelukust ja teine läheb generaatorisse, ergutusvool liigub mööda seda. Pista tester akuklemmidele ja siis pane 30 ja 67 kokku, kui nüüd pinge lendab 14 peale ja hakkab veel tõusma, siis on regulaator kutu. Kaua ära neid klemme koos hoia, sest keedab lõpuks aku uhaaksWink.

Regulaatoreid on kolme tüüpi: vana hea kontaktidega (selline pirakas, oma kolmandik tellist), pisike 10X7cm kast (mõnikord on seal peal ka märgulambid) ja päris uued 4X3cm karbid. 06-l asus ta... vist oli juhipoolsel lansekal.

Harjad võivad ka läbi olla. Laadimisvool on lihtsalt nii madal, et pikemal töötamisel koormusega ei saa aku täis.

Geneka korrasolekut saad ka kontrollida ilma, et see autol oleks. Ajad trelliga ringi ja mõõdad siis erinevaid parameetreid. Ära unusta massi generaatorile anda ja ergutusvoolu akult.
Vasta
#4

(29-06-2009, 19:43 PM)Shander Kirjutas:  ...oskab keegi head nõu anda mida või kuidas katsetada et milles võiks probleem olla...
Vaheta ära generaatori rihm, sest pingsust sa oleks pidanud juba ammu kontrollima.
Vasta
#5

(29-06-2009, 22:56 PM)kapa Kirjutas:  2106 on tehasest tulnud välise regulaatoriga,

Vat see väide ei pruugi 100% paika pidada - äial 1983aasta 2106, millel 05 el. skeem, mis tabletiga generaatoriga. Juhtmestikku kindlasti vahetatud pole.
Vasta
#6

Ja see ei ole päris kindel. Venelane tegi ikka autot nii, nagu tuju hetkel oli. 1983 oli tablett, aga hästi hea sõbra valduses on 1999a (tuhande üheksasaja üheksakümne üheksandast aastast) pärinev 2106, millel on ikka vana hea välise regulaatoriga süsteem, samas on tehasest küljes elektriaknad ja muud huvitavad lahendused. Venelane oli ja on ettearvamatu Wink.

Teemasse kah. Rihma pingsuse kontrollimine peaks elementaarne olema geneka probleemide korral. Nüüd hakkan vaatama, et väga võimalik, et rihm antud sümtomitega libisebki Big Grin. Kui ei libise, kontrolli releed. Kui on tabletiga genekas, siis on relee generaatori seljal (pisike karbike).
Vasta
#7

(29-06-2009, 23:51 PM)motamees Kirjutas:  
(29-06-2009, 19:43 PM)Shander Kirjutas:  ...oskab keegi head nõu anda mida või kuidas katsetada et milles võiks probleem olla...
Vaheta ära generaatori rihm, sest pingsust sa oleks pidanud juba ammu kontrollima.
Vot seda tahtsin mina ka mainida, "haigussümptomid" viitavad just sellele.
Vasta
#8

(30-06-2009, 19:54 PM)taruvaras Kirjutas:  
(29-06-2009, 23:51 PM)motamees Kirjutas:  
(29-06-2009, 19:43 PM)Shander Kirjutas:  ...oskab keegi head nõu anda mida või kuidas katsetada et milles võiks probleem olla...
Vaheta ära generaatori rihm, sest pingsust sa oleks pidanud juba ammu kontrollima.
Vot seda tahtsin mina ka mainida, "haigussümptomid" viitavad just sellele.

Tänud tähelepanu juhtimast a vähemalt omast arust ma nüüd nii loll ka pole Big Grin ei rihm korras ja isegi miskise spets pigiga üle käidud, viga on kuskil mujal, täna oli pikk tööpääv ei jõudnud uurida asja varsti uurin ja katsetan.

"You meet the nicest people in a Honda"
Vasta
#9

Siiski rihma poole pealt veel niipalju, et þiguli rihm on juba uuena väga peenike. Kui tal küljed, mis veavad mööda rihmaratast, õhemaks kuluvad, siis hakkab rihma kiil kandma rihmaseibi põhjas. Põhjaga kokkupuutes aga ta ei pea veopingele vastu ja hakkab libisema (ei pruugi üldse kaasneda libisevale rihmale iseloomulik vilin). Rihm ise võib ju väliselt vägagi terve veel olla. Seega kontrolli, kui rihma kiil ulatub rihmaseibi põhjani, tuleb kindlasti teha rihmavahetus.
Automootori rihmad ei vaja üldse "mingisugust spets pigi"

Võimalik, et ka ühe dioodi leke, kuid tavaliselt toimub siis väike laadimine ainult kõrgetel pööretel, madalatel ei lae üldse.
Vasta
#10

(01-07-2009, 12:40 PM)taruvaras Kirjutas:  Siiski rihma poole pealt veel niipalju, et þiguli rihm on juba uuena väga peenike. Kui tal küljed, mis veavad mööda rihmaratast, õhemaks kuluvad, siis hakkab rihma kiil kandma rihmaseibi põhjas. Põhjaga kokkupuutes aga ta ei pea veopingele vastu ja hakkab libisema (ei pruugi üldse kaasneda libisevale rihmale iseloomulik vilin). Rihm ise võib ju väliselt vägagi terve veel olla. Seega kontrolli, kui rihma kiil ulatub rihmaseibi põhjani, tuleb kindlasti teha rihmavahetus.
Automootori rihmad ei vaja üldse "mingisugust spets pigi"

Võimalik, et ka ühe dioodi leke, kuid tavaliselt toimub siis väike laadimine ainult kõrgetel pööretel, madalatel ei lae üldse.

ok, tänud, nädalavahetusel uurin asja enne lihtsalt pole aega.

"You meet the nicest people in a Honda"
Vasta
#11

probleem lahenes geneka harjad on kutud vahetan ära siis peaks kõik ok olema.

"You meet the nicest people in a Honda"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne