Kas on IZ - 350
#1

Kas on tegemist IZ -350? See plekitükk kuhu oli kirjutatud mootoratta mark ja raami number on ära kulunud või kulutatud.
[Pilt: 05.jpg]

Veel pilte: http://web.zone.ee/iz-350/

Igatahes oleks vaja kuskilt saada puuduvad mootori jupid (silindrikaas, küljekaaned, generaator,süütemäng ja käimalöömisvänt) või komplektne ja töökorras mootor.
Vasta
#2

...aga esmapilgul nii 75 % osas.
Võõrad osad on esilatern (K-750) ja summutid (ilmselt 56 omad). Silma riivab ka suunatulede kombinatsioon (võiks eemaldada). Aga see kõik on lihtsalt ületatav probleem, neid originaalosi liigub veel piisavalt. Näed natuke vaeva ja saad toreda ratta! Dokumendid tunduvad ka olevat!
Jõudu, Puhh
Vasta
#3

Unic-Moto lehel oleval 350-l on teistsugune õhufilter. Sinu pildil olev on samasugune kui minu 49-l. Võhikuna ei tea kas neid omal ajal ristkasutati ka.
Ja tagumise sadulapuki ja poolraami vahelt on 2 tugipulka puudu. Mul 49-raamilt paar üle. Kui need peaks sobima - saad endale.
Vasta
#4

Need pulgad on mul olemas. Kuna ma sain selle eluka juppidena, siis ei osanud neid pulki kuhugi sobitada.
Vasta
#5

Hee, pole veel ühelgi Iz-il klappe olnud!!!
Vasta
#6

IZ 350-l ei ole seda suurt tüüpi 49
õhupuhastajat olnud. Ikka kõigil oli see
pisike lehtrikujuline asi.

Üsna defitsiitsed värgid 350 juures on:
- süütemäng (see nn \"must kast\", kuhu käib
süütevõti, kus on relee, süütepool jne);
- algne eboniidist korpusega signaal (49-l
olin juba plekist);
- tagatuli, täpsemalt öeldes tagatule
(pleksi)klaas, mis oli püsttriibutusega; väga
tihti pandi selle asemele uuem tilgakujuline
tuli, mille klaas toimis juba ka helkurina.

Olen neid juppe ikka veidi aega otsinud enne
kui leidsin, algne signaal on praegugi puudu.

Fotolt ei selgu kahjuks, kas need jubinad on
sel rattal küljes või ei.

Edu restaureerimisel!


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

mis jutt, et izh-idel pole kunagi klappe olnud? enne sakslaste kopeerimist tulid izhevskist peaasjalikult neljataktilised siklid.:yes
Vasta
#8

No ok, Iz-350-l (millest siin jutt ja mille osi tahetakse) pole küll kunagi klappe olnud!
Vasta
#9

Vabandan väga, et ma kahetaktilisele klappe tahtsin saada.

Kuid teisi juppe oleks ikkagi vaja.
Vasta
#10

Oota ära sügisene Kurtna laat. Viimased 10
aastat on seal 350 juppe ikka üsna palju
olnud, viimastel aastatel defitsiitsemaid
tükke (vt mu eelmine vastus) küll üsna vähem.

Aga veel peaks leidma.

KB ja Soov ja www.unicmoto.ee ost/müük ka
vast abiks.

Veelkord edu restaureerimisel,

Valdo

IZ 350 omanik juba alates 1997. aastast

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

Tunneks huvi et millal täpsemalt see Kurtna laat on? Peaks isegi sammud sinnapoole paika seadma või midagi..
Vasta
#12

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: muhkel
Tunneks huvi et millal täpsemalt see Kurtna laat on? Peaks isegi sammud sinnapoole paika seadma või midagi..

5. oktoobril
Vasta
#13

kas keegi seletaks täpsemalt kus see kurtna asub. delfi kaardiotsin andis 5 erinevat kurtnaküla erinevates kohtades
Vasta
#14

saku kaudu kiisale ja seal näitab juba kurtna poole silt. kurtnast edasi on ka veel veidi nikerdamist, aga autode vool ja korraldajate sildid viivad kohale.
Vasta
#15

Siin peaks olema kaart ja puha, see on unic-moto kodukalt
kaart
Vasta
#16

valdo, 5 aastat tagasi Kirjutas:Üsna defitsiitsed värgid 350 juures on:
[...]
- algne eboniidist korpusega signaal (49-l
olin juba plekist);
[...]
... algne signaal on praegugi puudu.

Lõpuks viis järjekindel 11 (loe: ÜHETEISTKÜMNE) aasta pikkune otsimine otsimine sihile - tänu kaasfoorumlasele w200 olen nüüd eboniitkorpusega signaali C-35 õnnelik omanik, mis oli viimane oluline puuduv detail minu IÞ-350 algkomplektsusest.

SUUR TÄNU talle!

Ja samast juhtumist moraal ja õpetus (noortele) vanatehnikataastajatele - olge valmis olema kannatlikud ning mõnda spetsiifilist detaili otsima taga aastaid - lõpuks kroonib Teid ikka edu!

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#17

valdo Kirjutas:...olen nüüd eboniitkorpusega signaali C-35 õnnelik omanik, mis oli viimane oluline puuduv detail minu IÞ-350 algkomplektsusest.

Ehk teed mõned pildid sellest signaalist.
Ma pole oma silmaga sellist detaili vist näinudki.
Vasta
#18

allah Kirjutas:
valdo Kirjutas:...olen nüüd eboniitkorpusega signaali C-35 õnnelik omanik, mis oli viimane oluline puuduv detail minu IÞ-350 algkomplektsusest.

Ehk teed mõned pildid sellest signaalist.
Ma pole oma silmaga sellist detaili vist näinudki.

Teen, kui detaili ligi taas millalgi satun...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#19

Leidsin ka ühe üleni eboniidist signaali,aga on 12 volti.Kui kellegil huvi?
Vasta
#20

kui jutt juba sujuvalt eboniit vm iganes plastist signaalidele läks, siis minul on kuulutada tähtis sõnum maailmaleCool, et Tðehhi laadal oli kahel müüjal ka analoogsed signaaliräbalad müügis, sarnase tegumoega aga justkui tiba väiksema läbimõõduga ning kiri ees küljel, et austria päritoluga. Ilmselt jällegi nõukogude rahva toodangu pealt maha viksitud mudel!Toungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne