varuosade müük internetis
#1

Kui soovite erinevaid auto varuosi osta või müüa, siis üks võimalus on http://www.varuosa24.ee

Tegemist on uue spetsiaalselt varuosade müügiks loodud portaaliga. Seal saab võrrelda erinevate osade hindu (täna enamuses Ladu24 pakkumised), aga ka ise kuulutada.

Otsing erineb veidi seni eri kohtades nähtust. Määrates aasta, on järgnevad
valikud juba sellest sõltuvad. Samuti on juba olemas enamlevinud remondikalkulatsioonid nii kere- kui sillatöödeks.

Kuulutamine on eraisikutele tasuta. Eriti hea peaks olema nüüd müüa autot varuosadeks, kus on olemas osade loetelu ja määrata jääb vaid hind.

Olen ise ka selle portaali loomisega seotud natukene ja paluksin tagasisidet just vanatehnika seisukohast. Praegu peaks andmebaasides olema kaetud enamvähem kogu peale sõda toodetud Vene sõiduautode osa. Edasi huvitab, mis suunas (margid, mudelid, tootjad jms) edasi tegutseda.

Seega avaldage julgelt arvamust!
Vasta
#2

asjal on jumet aga nt 54' aasta moskvich 400 juppideks pakub seati esituld, päris huvitav. Lisaks peab muidugi mainima, et 54 aastast tehti juba 401-420. Kindlasti hakkab asi toimima ja edaspidi võib sealt leida palju põnevat.

Tervitades

Jaak

krjaak1@gmail.com

C4 ja 401-420
Vasta
#3

ühinen arvamusega, et ehituselt paistab hää sait olema, aga sisuga on liialt kiirustatud. VW Typ1 aka põrnika (varuosasaidil miskipärast saksakeelse nimega - "Käfer") enam kui poolesajandilise tootmisperioodi kajastamine ühe "mudeliaastana" raiskab lihtsalt nii müüja kui ostja aega ning ilmselt pole ma ainuke, kes sellist asja nähes kohe brauseriakna kinni paneb: üheltpoolt oma aja säästmiseks, teiseltpoolt kuna see ei tekita just usaldust müüja kompetentsi vastu...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

(23-07-2009, 17:22 PM)krjaak Kirjutas:  asjal on jumet aga nt 54' aasta moskvich 400 juppideks pakub seati esituld, päris huvitav. Lisaks peab muidugi mainima, et 54 aastast tehti juba 401-420. Kindlasti hakkab asi toimima ja edaspidi võib sealt leida palju põnevat.

(24-07-2009, 09:28 AM)13piisab Kirjutas:  ühinen arvamusega, et ehituselt paistab hää sait olema, aga sisuga on liialt kiirustatud. VW Typ1 aka põrnika (varuosasaidil miskipärast saksakeelse nimega - "Käfer") enam kui poolesajandilise tootmisperioodi kajastamine ühe "mudeliaastana" raiskab lihtsalt nii müüja kui ostja aega ning ilmselt pole ma ainuke, kes sellist asja nähes kohe brauseriakna kinni paneb: üheltpoolt oma aja säästmiseks, teiseltpoolt kuna see ei tekita just usaldust müüja kompetentsi vastu...

Siin on taga mitme inimese üle poole aasta töö. Selle Seati esitule lugu saab augustis tarkvarauuendusega jonksu. Teame veel mitmeid asju, mida jooksavlt edasi arendame, aga ootame ka kasutajate tagasisisidet, mille alusel juba täpsemini prioriteete seada.

Nii mosse 401 kui Käferi kui ka sadade teiste autode puhul kerkis üles versiooni küsimus. Kuhu tõmmata piir kahe eri mudeli vahel.

Oleksime saanud vabalt täpsemad olla ja autod veel täpsemalt mudelipõlvkondadeks lüüa. Aga... Kui keegi müüb 20 a vanemat põrnikat osadeks, siis on tõenäoline, et oluline osa juppe on kas otse või väikese modifitseerimisega ikkagi sobitatavad. Kui need oleks eraldi mudelid, siis otsija seda ei näeks. Või õigemini peaks eraldi otsingud tegema.

Kaalumine täpsuse, detailsuse, kasutusmugavuse ja pakkumiste arvu vahel pani selle paika just nii, nagu hetkel näha. Üldistades, mida vanem auto, seda rohkem modifikatsioone kokku on pandud. Kuna selliseid autosid (ja nende juppe) liigub lihtsalt nii vähe ja ehku peale sobivat pakkuda on parem, kui üldse mitte pakkuda. Kui tekib arvestatav valik ja seeläbi kirjusus, siis saame alati detailsust kasvatada.
Vasta
#5

(31-07-2009, 17:12 PM)krisko Kirjutas:  Oleksime saanud vabalt täpsemad olla ja autod veel täpsemalt mudelipõlvkondadeks lüüa. Aga... Kui keegi müüb 20 a vanemat põrnikat osadeks, siis on tõenäoline, et oluline osa juppe on kas otse või väikese modifitseerimisega ikkagi sobitatavad. Kui need oleks eraldi mudelid, siis otsija seda ei näeks. Või õigemini peaks eraldi otsingud tegema.

Võib-olla ma mäletan valesti, kuid kunagi kuskil kirjutas põrnikate kohta, et esimesel ja viimasel põrnikal oli ühine jupp ainult pakiruumitihend. Kõik muud jupid olid aja jooksul rohkemal-vähemal määral muutunud...
Vasta
#6

(23-07-2009, 10:07 AM)svenson Kirjutas:  Praegu peaks andmebaasides olema kaetud enamvähem kogu peale sõda toodetud Vene sõiduautode osa.

Tubli töö. Aga puudu andmebaasi valikute hulgast IZ ja LUAZ, ning samuti 1989 aasta Moskvitsh annab valikuks ainult mudeli 2141...
Igal juhul jõudu ja jaksu. Olete väga suure ja ülimahuka projekti ette võtnud. Edu selle teostamisel!
Vasta
#7

nn nishikaupade puhul asjade mitte "eri riiulitele" panekus on tõesti uba - kui rääkida eraisikust, siis nn tavakodanik ei tea tihtilugu ise kah, mis aastakäiguga mõni (vanema kulguri) pudin täpselt kokku läheb. Kirjake "originaalosad" on kah väga asjakohane - isegi põrnikale on üüratu hunnik tuuningukama - mis siis veel popimatest-noortepärasematest kulguritest rääkida Smile

see "asjad ühes kastis"-jutt on ok aga täpselt nii kaua, kui ladu24.ee oma pakutavat kraami ilma nn täiendinfot lisamata sisse toksima ei asu: ladu24.ee lehel on juppide kohta tegelikult asjalik info olemas ja õiget asja on võimalik leida, aga ilma aastaarvuta muutuvad samade asjade pakkumised varuosa24.ee lehel sümboolseks.
kui nüüd müsjöö varuosa24.ee veel kõik pakutavad jupid ilma mingilgi määral aastakäigule ja moto suurusele viitamata sisse toksima peaks, oleks tegemist nonsenss kuubiga - kogu varuoosa24.ee alamjaotus oleks täiesti mittekasutatava infoga üle ujutatud (kõiki asju ca 3..5 eri varianti, millest sobilik vaid 1) ja eraisikute kuulutuste leidmine on suht ebatõenäoline.

jõudu,
Teet

PS! nn tehniliselt poolt tahaks nn otsingutulemuse põhjal kuvatavas jupinimekirjas jupini jõudmiseks klikkida varuosa nime, mitte müüja kasutajanime Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#8

(31-07-2009, 22:56 PM)grynno Kirjutas:  
(23-07-2009, 10:07 AM)svenson Kirjutas:  Praegu peaks andmebaasides olema kaetud enamvähem kogu peale sõda toodetud Vene sõiduautode osa.

Tubli töö. Aga puudu andmebaasi valikute hulgast IZ ja LUAZ, ning samuti 1989 aasta Moskvitsh annab valikuks ainult mudeli 2141...
Igal juhul jõudu ja jaksu. Olete väga suure ja ülimahuka projekti ette võtnud. Edu selle teostamisel!

Plaanis teha mõned muudatused nii, et Mossedest (sinna alla läheb ka IZ) oleks esindatud:
2140 1976-1988
2141 1986-1998
400 1947-1956
402, 407, 410, 423 1956-1963
408, 412, 427, 434 1964-1997
Olen nõutu "pirukate" ja pikapitega. Käivad need 412 alla või siiski liiga erinevad?

LuAZ saab nii:
967 1961-1975
969 1967-1992

Arvamused?
(03-08-2009, 11:48 AM)13piisab Kirjutas:  nn nishikaupade puhul asjade mitte "eri riiulitele" panekus on tõesti uba - kui rääkida eraisikust, siis nn tavakodanik ei tea tihtilugu ise kah, mis aastakäiguga mõni (vanema kulguri) pudin täpselt kokku läheb. Kirjake "originaalosad" on kah väga asjakohane - isegi põrnikale on üüratu hunnik tuuningukama - mis siis veel popimatest-noortepärasematest kulguritest rääkida Smile

Tänan Smile

(03-08-2009, 11:48 AM)13piisab Kirjutas:  see "asjad ühes kastis"-jutt on ok aga täpselt nii kaua, kui ladu24.ee oma pakutavat kraami ilma nn täiendinfot lisamata sisse toksima ei asu: ladu24.ee lehel on juppide kohta tegelikult asjalik info olemas ja õiget asja on võimalik leida, aga ilma aastaarvuta muutuvad samade asjade pakkumised varuosa24.ee lehel sümboolseks.
kui nüüd müsjöö varuosa24.ee veel kõik pakutavad jupid ilma mingilgi määral aastakäigule ja moto suurusele viitamata sisse toksima peaks, oleks tegemist nonsenss kuubiga - kogu varuoosa24.ee alamjaotus oleks täiesti mittekasutatava infoga üle ujutatud (kõiki asju ca 3..5 eri varianti, millest sobilik vaid 1) ja eraisikute kuulutuste leidmine on suht ebatõenäoline.

Õige märkus. See töö käib ja peaks augustiga korda saama.

(03-08-2009, 11:48 AM)13piisab Kirjutas:  PS! nn tehniliselt poolt tahaks nn otsingutulemuse põhjal kuvatavas jupinimekirjas jupini jõudmiseks klikkida varuosa nime, mitte müüja kasutajanime Wink

Sellel on see põhjus, et kui osa on sama, aga müüjaid rohkem (vt 1993 Audi 80 esimest suunatuld), on nii sobiv.
Vasta
#9

Mind häirib see et pean kindlasti panema mis aasta autole varuosa otsin,võiks olla et panen näiteks margiks Gaz ja saan vaadata mis varuosi üldse gaz-idele pakkuda on.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#10

(03-08-2009, 20:08 PM)hundu615 Kirjutas:  Mind häirib see et pean kindlasti panema mis aasta autole varuosa otsin,võiks olla et panen näiteks margiks Gaz ja saan vaadata mis varuosi üldse gaz-idele pakkuda on.

Eeldasime, et sul on konkreetne auto, millele midagi otsid või mille turul lihtsalt silma peal hoiad. Seega on kohustuslikud aasta, mark ja mudel. Ülejäänud väljad on vabatahtlikud ja sa saad oma mudeli piires vaadata, mida kõike sellele pakutakse.

Samuti tuleneb see hinnavõrdluse põhimõttest, kus ka osa on määratud ja selle piires on näha erinevad pakkumised (hind, asukoht, tarneaeg jne).

Tagasiside põhjal muudame peatselt veidi otsingut ja rõhutame tärniga kohustuslikke välju.
Vasta
#11

Hea algatus, aga otsingust gaz gaz 12 zim 1950 annab peotäe nokia rehve ja a' la seat cordoba esituli. Nii ikka ei lähe!

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#12

(04-08-2009, 09:04 AM)eberhard Kirjutas:  Hea algatus, aga otsingust gaz gaz 12 zim 1950 annab peotäe nokia rehve ja a' la seat cordoba esituli. Nii ikka ei lähe!

Ja, selline mure on üles kerkinud.

Lühidalt võttes on küsimus selles, et üldised ja konkreetse auto varuosad on segamini. Samuti, et osa konkreetse auto varuosi on sisestatud üldistena.

Seame sisestamisele selgemad piirangud ja eristame konkreetse auto osad ja üldised varuosad. Lahendus on töös ja (kui ootamatud tõrkeid ei teki) saab valmis ja üles augusti jooksul.
Vasta
#13

(03-08-2009, 16:33 PM)krisko Kirjutas:  Plaanis teha mõned muudatused nii, et Mossedest (sinna alla läheb ka IZ) oleks esindatud:
2140 1976-1988
2141 1986-1998
400 1947-1956
402, 407, 410, 423 1956-1963
408, 412, 427, 434 1964-1997
Olen nõutu "pirukate" ja pikapitega. Käivad need 412 alla või siiski liiga erinevad?

Palun veelkord nõu selles mosse pirukate ja pikapide osas. Ma paneks kokku sellised mudelid:
408, 412, 427, 434, 2125, 2715 1964-1997
Sinna alla käiksid veel kõik nende almversioonid.

Põhjendus on see, et mootor ja käiguosa peaks olema valdavalt sama (ilmselt erinevused rohkem kinni aastas, kui modifikatsioonis), samuti peaks klappima kere esiosa lõpetades juhi ustega.

Aga nii 412 kui 2140 omamine minevikus ei tee mind veel eksperdiks kogu valiku osas ja seega palun teadjate kinnitust või ümber lükkamist.
Tänan hea nõu eest ette!
Vasta
#14

(06-08-2009, 16:12 PM)krisko Kirjutas:  Palun veelkord nõu selles mosse pirukate ja pikapide osas. Ma paneks kokku sellised mudelid:
408, 412, 427, 434, 2125, 2715 1964-1997
Sinna alla käiksid veel kõik nende almversioonid.

Põhjendus on see, et mootor ja käiguosa peaks olema valdavalt sama (ilmselt erinevused rohkem kinni aastas, kui modifikatsioonis), samuti peaks klappima kere esiosa lõpetades juhi ustega.

Aga nii 412 kui 2140 omamine minevikus ei tee mind veel eksperdiks kogu valiku osas ja seega palun teadjate kinnitust või ümber lükkamist.
Tänan hea nõu eest ette!
Minul tuli mõttesse selline asi, et kuna käiguosa on ju 412 ja 2140-l põhjusmõtteliselt identne (412 varased versioonid ei lähe ehk arvesse), siis võiks tulla näiteks mark "Moskvitð", mudel "412/2140" ning alamrubriigid stiilis "mootoriosad", "veermikuosad", "keredetailid (412)", "keredetailid (2140)" jne

Ma lihtsalt mõtlesin, et pakun välja, äkki on hea mõte. Kui ei ole, siis ei pea sellele üldse edaspidi tähelepanu pöörama Smile
Vasta
#15

(07-08-2009, 12:37 PM)41Degree Kirjutas:  
(06-08-2009, 16:12 PM)krisko Kirjutas:  Palun veelkord nõu selles mosse pirukate ja pikapide osas. Ma paneks kokku sellised mudelid:
408, 412, 427, 434, 2125, 2715 1964-1997
Sinna alla käiksid veel kõik nende almversioonid.

Põhjendus on see, et mootor ja käiguosa peaks olema valdavalt sama (ilmselt erinevused rohkem kinni aastas, kui modifikatsioonis), samuti peaks klappima kere esiosa lõpetades juhi ustega.

Aga nii 412 kui 2140 omamine minevikus ei tee mind veel eksperdiks kogu valiku osas ja seega palun teadjate kinnitust või ümber lükkamist.
Tänan hea nõu eest ette!
Minul tuli mõttesse selline asi, et kuna käiguosa on ju 412 ja 2140-l põhjusmõtteliselt identne (412 varased versioonid ei lähe ehk arvesse), siis võiks tulla näiteks mark "Moskvitð", mudel "412/2140" ning alamrubriigid stiilis "mootoriosad", "veermikuosad", "keredetailid (412)", "keredetailid (2140)" jne

Ma lihtsalt mõtlesin, et pakun välja, äkki on hea mõte. Kui ei ole, siis ei pea sellele üldse edaspidi tähelepanu pöörama Smile

Varuosade jaotus on kõikidel autodel Alfast VWni sama, seda eraldi muuta ei saa. Või noh, kõike saab, aga see oleks vähemalt poole aasta töö Smile

Kisub ikkagi sinnapoole, et võtan tehaste järgi. Et siis kaks mudeliperekonda:
Moskva tehase 2140,
IZi tehase 412 koos kõikide keretüüpidega kuni kaubikuteni välja.

Mind veitsa häirib, et see IZi rivi on nii mudelite arvult kui ajaliselt väga suur (408, 412, 427, 434, 2125, 2715 1964-1997), aga ma ei oska seda kuskilt ka kuidagi mõistlikult jagada.

Et Mossespetsid väga kisa ei tee, peaks vist olema loogiline. Smile
Vasta
#16

Rehvi-veljeotsing võiks olla mudelipõhisest varuosaotsingust eraldi. Kui erinevate margifoorumite ärirubriike vaadata, siis moodustavad need üsna elava liikumisega kaubagrupi.
Vasta
#17

imede ime.
1986 caddilac fleetwoodi tagapiduri jupid olid ka pakkumises.
Vasta
#18

(11-08-2009, 10:25 AM)krisko Kirjutas:  Et Mossespetsid väga kisa ei tee, peaks vist olema loogiline. Smile
ei loe ma end küll spetsiks, aga kuna spetside "kisa" tuleb ehk natu oodata, tekitan ise häält Smile
pigem mu meelest:
1) nõus 41Degreega: 412 ja 2140 sobivad kokku - neil on sama tehnika (esisilla piduriosa pole suur erinevus)
1a) siis on veel "eraldiseisva motoga" 408 - mille annab aga ehk vajadusel 412-ga siiski kokku pista (?)
2) lisaks on nn "alma-mossed" (M400, M401), mis on Opel Kadetid
3) ...ning 403 modifikatsioonidega

kui vaadata vaid uuemaid ja jaotused pole probleem, passiks vast eraldada 1 & 1a.

sarnast jaotust propageerib ka wikipedia Smile
http://en.wikipedia.org/wiki/Moskvich

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#19

No minu arvates oleks ikkagi Mossede liigitamine kõige lihtsam ja loogilisem ikkagi nö. tootjatehase järgi. Puhtalt selle pärast, et ilmselt neid erinevatele mudelitele sobivaid erinevaid (spetsiifilisi) varuosasid ei tule müüki meeletus koguses.
Ja otsing võiks ikkagi võimaldada otsida ainult sõiduki margi järgi. Muidugi oleks see mõtekas ainult teatud sõidukite puhul, näiteks siis nõukogude autode puhul. Muidugi juhul kui see oleks lihtsalt teostatav ja ei nõuaks poole aasta pikkust tööd.

P.S. Ei ole "mossespets"
Vasta
#20

(11-08-2009, 16:29 PM)13piisab Kirjutas:  
(11-08-2009, 10:25 AM)krisko Kirjutas:  Et Mossespetsid väga kisa ei tee, peaks vist olema loogiline. Smile
ei loe ma end küll spetsiks, aga kuna spetside "kisa" tuleb ehk natu oodata, tekitan ise häält Smile
pigem mu meelest:
1) nõus 41Degreega: 412 ja 2140 sobivad kokku - neil on sama tehnika (esisilla piduriosa pole suur erinevus)
1a) siis on veel "eraldiseisva motoga" 408 - mille annab aga ehk vajadusel 412-ga siiski kokku pista (?)
2) lisaks on nn "alma-mossed" (M400, M401), mis on Opel Kadetid
3) ...ning 403 modifikatsioonidega

kui vaadata vaid uuemaid ja jaotused pole probleem, passiks vast eraldada 1 & 1a.

sarnast jaotust propageerib ka wikipedia Smile
http://en.wikipedia.org/wiki/Moskvich

Wikist olen alati kahtluse korral järele vaadanud. Seal on enamikel juhtudel päris palju infot, kuigi teinekord tuleb suurema pildi kokku panekuks tutkida nii inglise, saksa kui vene keelset. Kusjuures olen märganud, et poola keeles on ka päris palju asjaliku infot Smile

Need vanemad mudelid ongi eraldi, täielik rivi on selline:
2140 1976-1988
2141 1986-1998
400 1947-1956
402, 407, 410, 423 1956-1963
408, 412, 427, 434, 2125, 2715 1964-1997
Grynno, kuna 98% viimasest rivist pärineb IZist, siis on see ka sisuliselt tehasepõhine.

Tänan igatahes soovitajaid, kes aitasid täpsustada. Mõne teise margiga veel töö käib, augustis lähevad siis kõik uuendused korraga üles.
(11-08-2009, 14:01 PM)bom Kirjutas:  Rehvi-veljeotsing võiks olla mudelipõhisest varuosaotsingust eraldi. Kui erinevate margifoorumite ärirubriike vaadata, siis moodustavad need üsna elava liikumisega kaubagrupi.

Oleme sellele mõelnud. Lähima kolme kuu arendusplaanis see sees ei ole, aga edaspidi tuleb ilmselt ära teha. Praegu saab velgi ja rehve samuti otsida, lihtsalt tuleb enne oma auto andmed (aasta, mark, mudel) ka valida.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne