ZAZi jõud ?
#1

Kas zaz 968M suudab oma 40 hobusega tirida käru massiga ~500kg kuni 1000kg ? (vastavalt täiskoorem 3x1m toorest palki või poollast kruusa).

Hetkel on olukord sapikuga üpris õnnetu (põhi ja uksed puuduvad. tagatelje kinnitused vajavad lappimist - rooste on kõik hävitanud) ning maale korralikku töömasinat vaja. Vaja teada kas tasub üldse vaeva näha või kohe emexi ukse taha viia.
Vasta
#2

Isiklikult arvan, et sapakaga on kahtlane 500-1000kg kärukoormaid vedada, ehk tõmbab ära ka, aga vist hakkab kuumenema ka vihaselt. Ehk keegi teine oskab midagi rääkida. Kui odavat ja jõulist vedukit tahta, siis Volga ruulib.
Vasta
#3

kui teha odavat vedukit siis tasuks proovida sapakale mosse mootorit, pidi koos siduriga istuma täpselt kasti otsa ja mootori padjad pidid ka samas kohas olema (ei mingit üle kuumenemist).
ainuke jama on et ratastele momenti üle kandvad kardaanid pidavat kergelt purunema. Kui sellest jagu saada siis peaks odav, võimas ikkagi 75hj, kiire ja uskumatu läbimisvõimega.
sile põhi mootor vedava silla peal ja kui panna taha toppelt rattad úiis sõda kasvõi rabas.
aga sapakas tore elukas kuigi probleemideks saab olema jah- jahutus ning kardaanid.

mina isiklikult soovitaks mosse mootoriga varianti!
:eureka:eureka
Vasta
#4

kuhu need mootori padjad peaks kinnituma? (mosse omad)

OldSchool Rulez...Smile
Vasta
#5


:rull
no, :keersilm ma arvan, et ikka sinna kuhu sapaka mootori padjad peaks kinnituma
Kuid võin ka eksida. igastahes pidi tuttavate jutu järgi mosse mootori installimine sapaka kone asemele võtma aega kõigest mõne tunni
ps!
radikas tuleb kinnitada oma leidlikuse ja äranägemise järgi - ei mahu kuidagi mootoriruumi ära.
Ettevatust !
startimisel sellise mootoriga on sõit dragsteriga- esimesed 50m nina taevapoole ja kumm põleb kohe leegiga:mad::bounceCool
Tutavad 90ndate alguses mingi tehnikumi avatuduste päevil ehitasid endale sellise eluka võtsid kooli aedniku pirukalt mootori ja peenestasid seda sapaka küljes pea päeva, siis andis sapaka kardaanid/ristid sabaja mootor pandi tagasi pirukale.
aga soud oli hirmsalt !
\"normaalselt\" sai sõita peale seda kui ette pagasnikusse pandi kartulikoti täis liiva:eureka

Traktorina pole peale veovõllide mingit probleemi, kuid kõik sapakad mis on ehitatud siksi ja mosse mootoriga rallitamiseks on lõpetanud bambuses kuna keegi pole piduritegamidagi teind:???
Vasta
#6

See Moskvitši mootori jutt lõhnab pullikaka järele. Näita üks masin, millel see mootor peal, siis räägime edasi.

Muide..sapika mootori ja moskvitši mootori kinnitused erinevad üksteisest samapalju kui pepu pealaest.

Minu mälu järgi ei soovitata aga sapikaga mingit käru tirida. Ta mootor ei ole selleks lihtsalt ette nähtud. Pealekauba, Su kirjeldatud kere tundub sobivat pigem Emexisse kui autoks. Paremaid isendeid peaks kindlasti saada olema.

Käru vedamiseks otsi endal aga kas Ziguli (soovitavalt 1500/1600) või siis Moskvitš 2140. Neid peaks mõistliku hinnaga saada olema (nii 5k).

Asp
Vasta
#7

no see mosse+sapakas asjaga võin ka puuse panna (tõsi ta on - ise näind pole) kuid ise tean kolme täiesti eri piirkondades olnud sapakat mosse või sigulli mootoriga
kõik puruks sõidetud
võibolla on kinnitus tõesti erinev pole sapakat nii korralikult uurind kuid seda ma usun et kast istub täpselt mosse mootori otsa.

aga 5kilokne mosse on väga tegija ning eeliseks sigla ees on suurem kliirens ja maastiku suutlikus.

sapakat soovitaks siis kui soov EHITADA MIDAGI ERILISTToungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne