puch võrri kohta paar küsimust
#1

tere.kas puch võrril on ka präegu mingi väärtus või?seisab kuuri all üks 50kuubikune puch võrr, täpset marki ei tea ja pilti kah ei saa teha kuna kaamera läks just kaktiSad välimus enam vähem normaalne mõnest kohast on värv maas . http://2.bp.blogspot.com/_sGiqo9OBQsE/SC..._w_dog.jpg enam vähem siuke näeb vällja aind värv on valge ja neid ilu raudu pole kah ja seda pakki raami.
kas on mõttet müüa ja kui siis mis hinnaga ?
Vasta
#2

mõned pildid kah siis http://album.ee/album/290115/50189741
Vasta
#3

Minu poolt selline tark vastus, et igal asjal on väärtus. Pole tegu mingi vana ja vist ka mite eriti heas koras asjaga, aga selliste aparaatide huvilistele vb pakub huvi, kuna ega sellist austria toodang´ut siin eriti ei ole, või siis lihtsalt mõnele praktiliseks sõidukiks. Aga eeldaks ilmselt selle ala huvilist, siiski, mopeedi ala huvilist.
Mingit kiiret rikastumist ei ole võimalik ilmselt selle aparaadi abil saavutada.
Vasta
#4

et haruldane ja väärtususlik pole.nüd aga küsimuskuidas tuunida et ikka minekut oleks ja veits ketsi kah laseks kui vaja präegu on küll väga lahja minekuga ja mida tal veel peaks
vahetama
Vasta
#5

(12-08-2009, 23:42 PM)üks võrri mees Kirjutas:  kuidas tuunida et ikka minekut oleks

Korralikult hooldada ja reguleerida. Piirkulunud detailid vahetada, kui selliseid on. Nagu iga teise sõiduki korral alates jalgrattast kuni S-klassi Mersuni, Maybachini ja kosmoselaevani Smile

(12-08-2009, 23:42 PM)üks võrri mees Kirjutas:  ... präegu on küll väga lahja minekuga...

Selliseid sõidukid ongi, muide, toodetud selliseks rahulikuks kulgemiseks 20-35 km/h.

Ning lõpuks oleks parim viis lugupeetud kaasfoorumlaste austamiseks kasutada foorumis korraliku eesti keelt...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

mis juppid tal kõige rohkem kulunud võivad olla kolvi rõngad peaks ka ära vahetama või?ma olen netsit videosid vaadand mis selle võrriga tehtud on ja lõpp tulemus on et läheb paremini edasi kui mõni odav roller.
Vasta
#7

no keegi ei teagi miskit tarka selle võrri kohta öelda või?
Vasta
#8

Mida sa sest sitast ikka tuunid. Sa lõhud ära, seda peab oskama teha! Sellega ei ole niiet nüüd lähed kuuri ja võtad relaka ja qvalda ja 120km/h sees . Ja kui sa tahadki sellest 100km/h kätte saada siis mai usu, et see sul välja tuleb. Seal on vaja teisi karpasi jnejne. Ma ei viitsi siin seletada. Tee korda ja sõida. See ei ole veel kõige hullem. Mu tuttava tuttuus mingi Aprilia 50nene supermoto ei liikund alguses lihtsalt üle 30ne. Tee korda ja ehk saad mingi 50 km/h välja.
See ka veel, et see "puchvõrr" ei ole nii levinud. Keegi ei tea ka sellest midagi. Niiet keegi oska sulle nt öelda kui palju sa kaant võid lihvida, et surveastet juurde saada.
Vasta
#9

vaata ma pole mingi rull nokk ,et arvan et see 100 km/h vällja veab ma lihtsalt lootsin siit kasulikku nõu saada, aga vist midagi asjalikku siit ei tule täpselt nagu igas teises foorumis kus kõik arvavad et on profid ja siis kui keegi algaja tuleb küsima siis on kõik õhku täis ,et mis sa tuled siia enda lollide küsimustega.kui kellegil miskit tarka pole öelda siis parem olgu vait.
seda võrri tahan ma lihtsalt korda teha et vahel sõita.
Vasta
#10

Soome tuttaval oli ka selline puch võrr mootor jooksis kokku .Mootori juppidega oli tal mingi hull jama ei saand neid kuskilt , pani sinna mingi soome tunturi mootori peale nüüd pidi ok olema ...see muidugi soome vajant seal neid tunturi mootoreid igaühel kuuri all vedelemas.
Vasta
#11

(12-08-2009, 23:42 PM)üks võrri mees Kirjutas:  ...
aga küsimuskuidas tuunida et ikka minekut oleks ... veits ketsi kah laseks... präegu on küll väga lahja minekuga ja mida tal veel peaks vahetama...

üks võrri mees Kirjutas:vaata ma pole mingi rull nokk ... seda võrri tahan ma lihtsalt korda teha et vahel sõita.

Esiteks, tundub küll teistmoodi.
Enamik siin foorumis ennast proffideks ei nimeta. Muidugi, on ka proffe - kuidas võtta.

Enamik lihtsalt teab siin midagi tehnikast. Kui mootor töötab probleemideta, siis järelikult on kõik korras. Kui on mingid probleemid või ei käivitugi, siis on loogiliselt midagi korrast ära. Siis vaata kõigepealt, mis võiks valesti olla - näiteks süütesüsteemis, igasugu ajastused vb valed, õhupuhasti täis, kütust ei tule peale... jne. Esimese asjana ära mootorit lahti kakkuma hakka.
Kui väliselt on kõik korras, võta mootor lahti. Liikuvad osad kontrolli üle. Teed omast arust kõik korda, paned kokku, ja kui käima läheb, siis palju õnne.

üks võrri mees Kirjutas:kui kellegil miskit tarka pole öelda siis parem olgu vait.

Öeldi ju, et tee korda ja sõida, tuunida pole mõtet. Mida Sa siis veel tahad, et keegi hakkaks seletama, kuidas sellele reaktiivmootorit peale aretada??

Kirjutusoskusest ma rääkima ei hakka.
Vasta
#12

Oled küll rulnokk, kui su postitusi ja ketsilaskmissuhtumist vaadata... aga vastan Su küsimustele ikka. Mingit silindri kodus portijat sust kindlast ei ole ja tuleb kasutada bolt-on detaile.
Antud masina puhul on tegu just täiesti sobiva rullnokamasinaga millel on peal üks suhteliselt lihtsasti järgiaidatav mootor millele on igasuguseid järgiaitamisjuppe ja igasuguseid varuosasid suhteliselt palju ja suhteliselt mõistlike hindadega saada (näiteks 15-20 erineva tuuningastmega ja erineva tootja silindrikitte jne). Seda loomulikult mitte Eestist kohapealt. Ka ei ole 100kmh sellest mootorist kätte saada mittemingi eriline probleem... aga reaalselt, kui masinat tahad ka rohkem sõitmiseks kasutada, mitte, et tegu on ühekordse vinge tuunimisprojektiga, millega kas dragracet või võidusõitu sõita, siis soovitaks keskmise klassi järgiaitamise juurde jääda, millega saavutad kiiruse ~75kmh, aga selle eest ka kestab tunduvalt kauem.

Ainult silinder/kolb komlekti ostes (sõltuvalt tootjast ja tuuningklassist hinnad 800-3500 vahel) lased ka kuskilt midagi muud ikka varsti laiali ja olemasolevate muude komponentidega ei saa sa asja tõenäoliselt korralikult koostööle kah.

Odavaim keskklassi lahendus, millega saab ka sõita ja mis enamvähem peaks ka kestma oleks 15mm Bing+ sellele sobiv sisselaskekollektor, 44mm läbimõõduga big-bore silinder/kolb komplekt + uus muudetud kujuga silindripea, Bullet väljalase, uus reedvalve korralike karbonlehtedega, Rito väntvõll + sõrme nõellaager, väntvõlli laagrid SKF 6203 c3 ja 6203 nr, uued spetsiaalsimmerid + karteritihendid + silindritihendid + karpatihendid + väljalasketihend

kokku kulud umbes 4000.-

Kui see lahjaks jääb, siis 43,5mm polini silndr/kolb+ tihend+reedvalve+kollektor maksavad 2500-3000.-, highend väljalasked kuskil 3500-4500.-, 18-21mmmm korralik karpa ~1500.- jne.

edit:
Unustasin vastamast su küsimusele, et palju Su masin väärt on.
Piltide järgi raske hinnata, mis seal sees toimunud on, aga välise olukorra järgi prognoosides on selle masina väärtus maksimaalselt 1000-1500.- ja siis kah otsid tõenäoliselt tükkaega ostjat.

edit2:
Eeltoodud kuludele lisanduvad kohe otsa järgmised umbaes sama suurusklassi kulutused, sest peale mootori järgiaitamist ei pääse sa seda sõidukit ka kasutada tahtes mittekuidagi ilma uusi korralikke amorte ostmata. Lisaks uued ja värske seguga rehvid ja tõenäoliselt ka korralik pidurite upgrade.
Vasta
#13

no ketsi laskmise all ei mõttle ma seda et ma kogu aeg kumm vilisedes sõidaks,et minekut oleks veits rohkem et ei peaks pool teed jalaga hoogu juurde lükkama et saaks hoo sisse.
4000kr selle võrri alla kül ei hakka mattma lihtsalt et saaks ta korralikult tööle et oleks kindel et läheb tööle .
kas kellegil selle võrri elektri skeemi on ?
Vasta
#14

(15-08-2009, 21:20 PM)üks võrri mees Kirjutas:  vaata ma pole mingi rull nokk ,et arvan et see 100 km/h vällja veab ma lihtsalt lootsin siit kasulikku nõu saada, aga vist midagi asjalikku siit ei tule täpselt nagu igas teises foorumis kus kõik arvavad et on profid ja siis kui keegi algaja tuleb küsima siis on kõik õhku täis ,et mis sa tuled siia enda lollide küsimustega.kui kellegil miskit tarka pole öelda siis parem olgu vait.
seda võrri tahan ma lihtsalt korda teha et vahel sõita.

Keegi ei pea ennast profiks. Me räägime nagu asi on. Nüüd sa räägid et tahad korda teha ja vahel sõita. Ennem rääkisid tuunimisest. Ennem mõtle siis ütle. Ma nüüd ei hakka siin ennast kiitma, aga see mis ma sulle ütlesin on piisavalt tark jutt. Kui sa nüüd hakkadki "tuunima" siis sa ma arvan hiljem kahetsed tee ääres ja punnaka mootor koos, et sa ei kuulanud meid.
Vasta
#15

tuunimise all ei mõelnud et teen kõik seal ümmber vaid seda et läheks kohe käima ja minek oleks natuke kiirem
Vasta
#16

(16-08-2009, 12:58 PM)üks võrri mees Kirjutas:  tuunimise all ei mõelnud et teen kõik seal ümmber vaid seda et läheks kohe käima ja minek oleks natuke kiirem

Selleks ei ole vaja tuunida, et punnakas käima läheks. Rääkisime ju, et tee korda.
Vasta
#17

Tõenäoliselt on su masina puhul tegu saksast pärit ja 25kmh tunnis liikuma valmistatud versiooniga. Need vanakooli masinad ei ole mitteükski tavaliselt piiratud vaid ongi spetsiaalselt valmistatud kohe sellistest komponentidest, mis tagavad umbes sellise liikumiskiiruse. Kui mootor on ideaalses korras ja reguleeringus, siis nende mopeedide tippkiirus ongi kuskil 25-30kmh. Sinu piltidel tundub peal olevat juba teine suhteliselt väsinud olekuga väljalase. Healjuhul võib see lisada masinale +5-10kmh... aga kui kõik muud komponendid on jäänud algseteks, võib see vastupidi ka mootori tööd hoopis halvendada. Tihti kaob ära ka mootori vedamine pöörete alumises osas ja jäädki jalaga hoogu lükkama, et liikuma saada. See, milline su masin on seestpidiselt ja mis komponentidest reaalselt koosnev, ei suuda ükski selgeltnägijavõimeid mitte omav isik sulle millegi järgi väita.
See "natukene kiiremaks" eeldabki seda, et enamus mootori osasid tuleb uute ja korralike vastu vahetada. Kui on juba mootor ka kulnud, eeldab nagunii kogu nende eluks vajalike komponentide vahetamist uute vastu. See, kui varuosadena kasutada aftermarket tuuningosade vähemkuulsate nimedega tootjate detaile on tihti isegi odavam, kui mootorit remontida uute originaalvaruosadega.

Seda, et Sa mingitki asjaliku nõuannet kuskilt saaksid eeldaks aga natukene Sinu endapoolset viisakamat ja asjalikumat suhtumist.
"mida deha et mu v6rr kiiremini s6idax" ja "säde ja bensiin on aga käima ei lähe ja ei luba ka" on siin foorumis natukene liiga tavalised ja igapäevased teemad, et kellegi tähelepanu äratada või et keegi natukenegi mõtlema viitisiks hakata. Siit "vanarauap****de" foorumist sa nagunii miskit infot ei saa vaid jäädakse Sind nagunii kividega loopima, kui sa just ei hakka roostes rasketehnikast, bussidest või jalgratastest teemasid tegema. Põhiliselt tulevad vaid targutused kõiketeadjatelt.

Ainus võimalus on sul kõigepealt mõned võõrkeeled vähemalt elementaartasemel ära õppida ja selel masina kohapealt natukene ringi vaadata inglis- ja saksakeelsetes foorumites.
Vasta
#18

kui 30km/h ongi tipp kiirus siis läheb see võrr kas raua hunniku kuuri alla seisma või müüki.1500 kr siis maxhind tal vist
Vasta
#19

(16-08-2009, 15:17 PM)üks võrri mees Kirjutas:  kui 30km/h ongi tipp kiirus siis läheb see võrr kas raua hunniku kuuri alla seisma või müüki.1500 kr siis maxhind tal vist

Antud mopeed ongi mõeldud Lääne-Euroopa linnaliiklusesse, kus 30km/h on täiesti piisav . Momendil on see mopeed lihtsalt valedesse kätesse sattunud.
Vasta
#20

Enamus euroopa riikides on mopeedid jagatud kahte erinevasse kategooriasse - 25kmh ja 45kmh mopeedid.
45kmh mopeedid vajavad juhtimiseks lube ja on liikluses kasutamisel võrdsed mootorrattaga.
25kmh mopeedid on võrdsustatud põhimõtteliselt jalgrattaga, ei vaja lube, on kas maskuvabad või tunduvalt väiksema maksuga, võib kasutada jalgrattateedel jne.
Selle pärast need ongi suhteliselt palju kasutuses.
Ka sellest sinu mopeedist on olemas nii 25kmh kui ka 45kmh toodetud versioonid, nagu ka enamuses teistest mopeedidest. Pakkusin, et sul on 25kmh versioon selle järgi, et need on lihtsalt tunduvalt levinumad.

Mis siin ikka halada - näiteks Rootsis on mopeediaegade algusest saadik olnud müügis ainult spetsiaalsed sellele turule toodetud 30kmh ja 1hp versioonid!
45kmh euroversioonid on tulnud alles viimastel aastatel ja need eeldavad registreerimist, lube jne.

Soomes on mopeedile lubatud ainult ~1,5hp (kui ikka õieti mäletan) ja olenemata tehase istekohtade arvust on lubatud sõita vaid ühekohalisena.

Paljudes riikides on kohustuslik, et mopeed peab olema pedaalajamiga, paljudes riikides nõue, et mopeed ei tohi omada manuaalselt juhitavat sidurit ega käigukasti jne jne jne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne