Pidureid pole:D
#1

Asi algas juba eelmise aasta sügisel : autol hakkasid pidurid järjest vähem võtma , kuni lõpuks kadusid täitsa ära. Siis auto natukene seisis ja siis üks autodest natuke rohkem teadev vanaonu proovis pidureid korda teha , küll vahetati pidurivõimud ja voolikud ja kõik asjad ka ära , aga mitte miski ei aidanud , prooviti õhutada kaBig Grin ise olen 15 ega jaga autodest suht midagi , et ehk keegi teadvam inimene oskab aidata , või tuleb auto asjatundja kätte viia???

Autoks siis Ford Sierra "89
Vasta
#2

(11-08-2009, 21:12 PM)ladarider007 Kirjutas:  Asi algas juba eelmise aasta sügisel : autol hakkasid pidurid järjest vähem võtma , kuni lõpuks kadusid täitsa ära. Siis auto natukene seisis ja siis üks autodest natuke rohkem teadev vanaonu proovis pidureid korda teha , küll vahetati pidurivõimud ja voolikud ja kõik asjad ka ära , aga mitte miski ei aidanud , prooviti õhutada kaBig Grin ise olen 15 ega jaga autodest suht midagi , et ehk keegi teadvam inimene oskab aidata , või tuleb auto asjatundja kätte viia???

Autoks siis Ford Sierra "89

Õhuta veel.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#3

(11-08-2009, 21:12 PM)ladarider007 Kirjutas:  autol hakkasid pidurid järjest vähem võtma , kuni lõpuks kadusid täitsa ära.
Klotsid kulusid ära? Big Grin
Vasta
#4

Õli sai ikka uus? Võibolla on pidurisilindrid kinni?

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#5

Ohh... sellise olematu kirjelduse põhjal ei oska küll öelda, mis viga võib olla. Pole ju teada lisa-sümptomeid, kas ollus kaob ära või mitte, kas pedaal vetrub vajutamisel või liigub kergelt põhja vms.

Ehk siis viga võib olla kõikjal, alates riknenud peasilindrist, vedelikulekkest, ärakadunud vedelikust, ummistuud torudest jms.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

Kõigepealt seleta meile ära mis mõttes hakkasid järjest vähem võtma? kas pidid rohkem jõudu rakendama seismajäämiseks või hakkas pedaal sügavamalt võtma - põhjapoolt siis.

aga muidu:

1. kas taga klotsidel katet on ja kas on ikka piisavalt trumli ligidal.
2. kas ei ole tagumiste töösilindrite lekkeid
3. kas torud/voolikud ikka õli sees hoiavad, st ei leki
4. kas tagumised töösilindrid ja ka esimesed liiguvad kõik

sierra on nii lihtne auto, et selle remondiga saab vast igaüks hakkama

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#7

(12-08-2009, 12:10 PM)nustu826 Kirjutas:  Kõigepealt seleta meile ära mis mõttes hakkasid järjest vähem võtma? kas pidid rohkem jõudu rakendama seismajäämiseks või hakkas pedaal sügavamalt võtma - põhjapoolt siis.

aga muidu:

1. kas taga klotsidel katet on ja kas on ikka piisavalt trumli ligidal.
2. kas ei ole tagumiste töösilindrite lekkeid
3. kas torud/voolikud ikka õli sees hoiavad, st ei leki
4. kas tagumised töösilindrid ja ka esimesed liiguvad kõik

sierra on nii lihtne auto, et selle remondiga saab vast igaüks hakkama

Hakkasid sügavalt võtma ikka , vaatan siis kõik su 4 varianti üle ja kui midagi viltu , siis proovib korda teha , aga aitäh abi eest.
Vasta
#8

Eeldan, et see on tagumiste trummelpiduritega, seal käib klotside vahele torukujuline jublakas, mille mõlemas otsas on hark, keskosas aga hambuline rattakene, mille vastu peaks toetama (hmm, plekitükkRolleyes, kuidas seda küll nimetada?). See torukujuline asi käib pooleks ja selle sees on keere, sellega reguleeritaksegi klotside kaugust trumlist. Puhasta see ära ja pane vabalt liikuma. Reeglina see kahjuks toimima ei hakkagi enam. Suht raske on selle toimimispõhimõtet seletada niimoodi, uuri seda lähemalt, siis saad aru, mida ma mõtlen.
Vasta
#9

(17-08-2009, 02:23 AM)jackpuuk Kirjutas:  Eeldan, et see on tagumiste trummelpiduritega, seal käib klotside vahele torukujuline jublakas, mille mõlemas otsas on hark, keskosas aga hambuline rattakene, mille vastu peaks toetama (hmm, plekitükkRolleyes, kuidas seda küll nimetada?). See torukujuline asi käib pooleks ja selle sees on keere, sellega reguleeritaksegi klotside kaugust trumlist. Puhasta see ära ja pane vabalt liikuma. Reeglina see kahjuks toimima ei hakkagi enam. Suht raske on selle toimimispõhimõtet seletada niimoodi, uuri seda lähemalt, siis saad aru, mida ma mõtlen.

sierral siiski hammassektor mis hakkab üle viskama. see aga enamaltjaolt avaldab mõju käsipidurile mitte aga piduripedaalile.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#10

aga kui see pidurite ära kadumine nii naljakas asi on(nagu pealkirjast võib lugeda) siis milleks üldse neid vaja, nali saab läbi...



Vasta
#11

(17-08-2009, 12:20 PM)Jossu Kirjutas:  aga kui see pidurite ära kadumine nii naljakas asi on(nagu pealkirjast võib lugeda) siis milleks üldse neid vaja, nali saab läbi...
Kuni midagi ees ei ole on ju nalja kui palju.
Vasta
#12

Lihtsalt mõte. Kas esiklotsid on olemas ja ega esimesed kettad pole "lõpuni kulunud"?

Kuuenda põlve Ford Escordist oskan rääkida lugu, kus "piduripedaalile tuli sein ette". Lihtsalt piduripedaal seisis paigal ja enam sügavamale ei liikunud, ning seega ka pidurdusjõud ei suurenenud (siiamaani mäletan seda tunnet, kui ees järsult pidurdanud masina taguots jube kiiresti lähenes.. enam ei taha seda tunnet kogeda Sad)

Põhjuseks oli esimeste ketaste minimaalse paksuseni kulumine (silmaga vaadates oli paksust veel küll ja küll) ning ehitusliku iseärasuse tõttu ei läinud escordi klotsid enam teatud kulumisastmest "koomale" (support poos nad kinni) ehk pedaali võis vajutada, klotsid ei liikunud.
Sai ka proovitud nii õhutamist kui ka õli vahetust, kuid lõpuks (kui nihik sai appi võetud) aitas ketaste vahetus ja ekstreemolukorrad enam ei kordunud Smile
Vasta
#13

Nustu, reguleerib see ikka tagapiduri klotside kaugust, mõjub KA käsipidurile, ei mõju sõidupidurile juhul, kui tagumised silindrid üldse ei tööta.
Vasta
#14

(20-08-2009, 23:00 PM)jackpuuk Kirjutas:  Nustu, reguleerib see ikka tagapiduri klotside kaugust, mõjub KA käsipidurile, ei mõju sõidupidurile juhul, kui tagumised silindrid üldse ei tööta.

pigem mõtlesin seda, et üle viskab ta ainult käsipidurit kasutades. sõidupidurit tallates sektor järgi ei anna kuna talle ei avaldu mingisugust jõudu. aga kui ta kord juba järgi on andnud, siis hakkab jah - pedaal sügavamalt võtma kuna klotside kaugus trumlist suureneb....

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne