Teema on suletud

Toyota Crown 1986
#1

Tere.

Kirjutan oma uuest liikurist. Nagu ikka, niisama hea pidada natuke nagu päevikuna jne.

Autoks, nagu pealkirjaski mainitud, Toyota Crown aastast 1986. 2.8R6 mootoriga, 107kW, automaatkäigukast.
Hetkel mattmusta värvi ja esiotsal helesinised scallopid, kuid kuna mulle need konkreetsed ei meeldi, siis värvin üle ja teen tõenäoliselt hiljem uued peale.

Hetkel kiiremas korras tuleb vahetada esimesed pidurikettad, kuna vähemalt üks neist on kõver ja tõenäolisrlt ka väljalaskekollektori tihend, kuna pealtpoolt vaadates paistab too küll juba väga pude olevat ja plärin tuleb kah väga ülemise otsa poolt.

Pildid lisan hiljem päevapeale või siis homme.
TÄIENDUS: tegin käbe vöikse veebi piltidele, näeb neid siit:
http://www.plasticwhore.com/crown

Aga esiteks oleks paar küsimust.

Nimelt, kas keegi ehk teab:

miks akutuli põleb, kuigi tundub nagu akut laeks? St, tundub sellepärast, et aku, mille sinna peale panin, oli suhteliselt tühi ja ei käivitaks muidu autot, kui see sõiduga akut laadinud poleks.

ning teine asi on see, et mingil hetkel kui autoga on juba ala 15 minutit sõidetud, hakkab õlituli põlema. Seda vaid siis, kui pöörded madalale langevad, a la tühikäigule. Noh, näiteks kui foori taha seisma jääda ja nii. Niikui pöördeid tõsta, siis jälle kaob. Mootoris õlitase paistis normis, aga ma vaatasin seda ka külma mootoriga täna.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#2

(19-08-2009, 10:43 AM)chopper Kirjutas:  miks akutuli põleb, kuigi tundub nagu akut laeks? St, tundub sellepärast, et aku, mille sinna peale panin, oli suhteliselt tühi ja ei käivitaks muidu autot, kui see sõiduga akut laadinud poleks.

Mõõda laadimispinge ära - siis selge, kas laeb või ainult tundub, et laeb. Kui sobivat mõõteriista käepärast pole, siis sellega võin aidata.

Tsitaat:ning teine asi on see, et mingil hetkel kui autoga on juba ala 15 minutit sõidetud, hakkab õlituli põlema. Seda vaid siis, kui pöörded madalale langevad, a la tühikäigule. Noh, näiteks kui foori taha seisma jääda ja nii. Niikui pöördeid tõsta, siis jälle kaob. Mootoris õlitase paistis normis, aga ma vaatasin seda ka külma mootoriga täna.

Heal juhul saad õlivahetusega hakkama (või on õli just värskelt vahetatud?), halval juhul...
#3

see õlituli annab ehk kehvast õlirõhust märku. Vanematel masinatel tavaline, et sooja mootoriga tühikäigul on õlirõhk madal, juba vähene gaasivajutus suurendab survet, pump hakkab kiiremini käima.
Siin mitmeid võimalusi mis selle taga võib olla, ka vana ja liiga vedel õli võib seda tekitada lisaks ka amortiseerund õlipump



#4

Päris stiilne auto,edu.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
#5

@pppp - halval juhul on misToungue?

Kas keegi ehk oskab ka öelda, mis õli peaks sellele masinale mootorisse valama ja millist käigukasti?
Mootori kood peaks olema 5M-E, kastiks on automaat, tolle koodi aga ei tea veel. 4käigune on igatahes, lülitatava Overdrive'ga.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#6

Sellise aastakäigu mootorile sobiks 10W-40 poolsünt või mineraal. Need on vähe paksemad ja hoiavad soojalt rõhku kõrgemal, samas jaksab starter ka talvepakases mootorit ringi ajada.

Pigem on see sooja mootoriga madal õlirõhk kulunud saaltest tingitud.
#7

Ahhaa. Kuram jah, kui õlitase tundus normis olevat, siis on ikka vast jah tegu saaledega ehk.....
Ostan siis mineraali igaks petteks ehk esialgu.

Kas keegi ehk teab, kust võiks muidu sellele mootorile saada uut väljalaskekollektori tihendit?

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#8

Supp ei pakkunud?
#9

(19-08-2009, 16:02 PM)chopper Kirjutas:  Kas keegi ehk teab, kust võiks muidu sellele mootorile saada uut väljalaskekollektori tihendit?

kahjuks ei tea, aga kui vaja mingeid jooniseid ja koode varuosadest, siis sealt ehk leiad
http://toyota.japancats.ru/details.asp?c...piid=50118
Kui keegi stuttav venemaalt ära tellib ja sulle edasi saadab, saad osta kah, 23$ ainult...
Võid muidugi proovida ka meie esindustest, tõenäoliselt saab tellida, küsimus ainult hinnas. B-osa pole vist lootustki sellele motole.

Kui pingeregulaator on nagu vanemal mudelil kuuese pistikuga,
siis laadimislamp käib läbi selle ja kogu see plokk on üks paras mõistatus.
Ise mässan praegu sellisega generatsioon vanemal Crownil (millel kunagi oli kah sarnane 5M 2,8 moto), aga seni edutult.
#10

(19-08-2009, 16:32 PM)pppp Kirjutas:  Supp ei pakkunud?

Küsisin juba ennist jah, ei saa seda. Mingisuguseid pudinaid saab.
Aga siis Amserv esindusena?

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#11

siiski väga lootusetu asi ei ole, paraku on asi selles, et kuna auto on nn vanakooli vin koodiga siis ei pruugi jubinate valimine andmebaaside põhiselt lihtne olla, küll aga on see visuaalsel tuvastamisel võimalik
#12

OiOi kurja mis auto oled seekord eestimaalt omale ehitamiseks leidnud igaljuhul edu sulle ja jään põnevusega ootama mis sellest autost kunagi saab ;-)
#13

Sulle ikka satuvad need masinad millel rõvedad mangels veljed all.Wink Peale veljevahetust peaks väljanägemine tunduvalt paremaks minema.
#14

Täna kella 5 paiku nägin samasugust Pirni tänaval liikumas. Sina?
Too isend tegi küll hirmsat häält, umbes 2 silindrit töötas ja summutist oli vaid mälestus.
#15

See olin mina jah.
Silindrid enda arust töötavad siiani kõik ja väljalaskekollektor on pudi, läriseb hetkel jah hirmsat moodi. Püüan lähipäevil midagi ette võtta sellega...

Nende va Mangelsitega on jah see häda, et arvatakse liiga tihti, et need ägedad on...
Nii et, siia ka teade:
kui kellegil on müüa 15"-seid 5x114,3 auguvahega plekkvelgi, siis oleks väga tore. Võiksid olla ilma aukudeta, nagu näha näiteks siin pildil: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/co..._v_sst.jpg

Täiendus: ununes ennist mainida, et nende velgede peale peaks minema 195-185 laiusega rehvid.

Kuid vabalt võib pakkuda ka muid variante.
4 tk on vaja.
Olukord ei ole tähtis, ei pea läikima ega midagi, nagunii värvin üle.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#16

Kindel, et kõik pütid taga? Tundus küll, et midagi jättis vahele. Käiguvahetus oli muidugi ka omast klassistBig Grin Ja need koledad asjad oled esiotsa pealt ära kaotanud, neid nagu silma ei jäänud?
#17

Ma ei tea küll, et midagi vahele jätaks.

Esiotsalt need scallopid tegin lihtsalt kiiresti ükspäev musta spreiga üle. Millaski teeb korralikumalt mattmustaga, praegu veel vanade scallopite servad paistavad.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#18

Ei ole need Mangelsid nii lootusetud midagi...
#19

(25-08-2009, 09:52 AM)pppp Kirjutas:  Ei ole need Mangelsid nii lootusetud midagi...

Einoh, jutt oli 8spokedestWink

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#20

Ja mis veljed need sellel 170-l siis all on?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne