Teema on suletud

Toyota Crown 1986
#21

(25-08-2009, 10:50 AM)pppp Kirjutas:  Ja mis veljed need sellel 170-l siis all on?

Jah, pean tunnistama, et esimese pildi puhul ma ennist ei pannud tähele kilpide alt paistvaid aukusid.
Samas sellel variandil, kus nad on veel ilma kilpideta ja kroomitud, on nad ikka jõletised selle MB all.

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


#22

Paar nädalat igapäevast sõitu ja õlituld pole nüüd viimasel enam põlema minemas näinud.
On's nüüd hea või halb märk....

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


#23

(07-09-2009, 13:59 PM)chopper Kirjutas:  Paar nädalat igapäevast sõitu ja õlituld pole nüüd viimasel enam põlema minemas näinud.
On's nüüd hea või halb märk....
Võib küll olla elementaarne, ent igaks juhuks mainin, et hoia (mitte ainult Sina, teised autojuhid ikka ka) silm peal, et süüte sissekeeramisel tuluke põleks... Paraku on ka nii olnud, tõsi, mitte minul, et tuluke ei põlenud üldse, sest ei viitsitud korda teha... Ja "õli viga ka ei olnud"...

Jalutasin kah eelmisel neljapäeval lõuna ajal ümber selle auto. Hea mitu ringi kohe. Muhe nägi välja Smile Ainult võta käigukangiga midagi ette, see väga teemasse küll ei pressinud... Saan aru, et kõike korraga ei jõua, aga võta plaani ikka Smile
#24

(07-09-2009, 19:13 PM)41Degree Kirjutas:  Ainult võta käigukangiga midagi ette, see väga teemasse küll ei pressinud... Saan aru, et kõike korraga ei jõua, aga võta plaani ikka Smile

See on jah tolle auto default kang. Kuna see on ka väljalaskeaastalt liiga uus auto, siis peab natukene nuputama, et teha mingi uus kang, mis sobiks sinna sisse ja oleks samas ka teemakohane.

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


#25

Üks võibolla natuke rumal küsimus aga:
kas esipidurikettaid vahetades peaks vahetama ühekorraga ka rattalaagrid? Asuvad need ju põhimõtteliselt ketaste sees...

Õlitule kohta - kontrollisin, ei süttigi käivitades. Õli samas on olemas, varras vähemalt näitab, et Full.

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


#26

Varuosakatalooma piltidel on rumm ja ketas ikka eraldi detailid. Ketas näikse muidugi selle valele poole (ehk siis siseküljele) kinnituvat...
#27

(09-09-2009, 22:33 PM)chopper Kirjutas:  Õlitule kohta - kontrollisin, ei süttigi käivitades. Õli samas on olemas, varras vähemalt näitab, et Full.
Iseenesest, kui erinevad tihendid ei leki, siis ega see õli kuhugi kao. Kuid siin on üks "aga" juures: KUI see ikkagi kaob kuhugi (näiteks karterisse saadud kivi tõttu), siis ei näe Sa seda enne, kui mootor koos on. Ma ei taha küll hirmutada, kuid ma tõenäoliselt ei pasundaks siin niimoodi, kui mu sõber ei oleks just puuduva õlirõhutule tõttu üht mootorit kokku lasknud.
#28

Aga kui varda järgi õli ei kao, siis peaks olema häda pigem kuskil mujal? A la õlirõhutuli mingil põhjusel ei põle vms?

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


#29

sa õli andurit oled vaadanud mootoris, vb vigane, ja vb lihtsalt õlirõhk tiba väike(põhjus võib olla pumbas), aga kui nüüd üldse ei põle ja pirn juhe terved, siis kahtlustan andurit

rockandroll
#30

(10-09-2009, 12:23 PM)chopper Kirjutas:  Aga kui varda järgi õli ei kao, siis peaks olema häda pigem kuskil mujal? A la õlirõhutuli mingil põhjusel ei põle vms?
Kui varda järgi oli Sul õli kogu aeg olemas ja korralikul tasemel, siis on põhjust natuke kukalt kratsida ja mõelda, miks see tuluke enne põles (kui ta veel töökorras oli). Ma usun, et õlivahetuse oled pärast ostmist ära teinud, seega sees on puhas õli?

Ja nüüd väikese punase märklambi juurde tagasi tulles. Siiani olen kahel enda liikuril kah otsinud, miks õlirõhutuli ei põle, kui süüde sisse keerata. Mõlemal korral oli viga halvas ühenduses: ühe korra ei saanud pirn näidikuteploki taga olevalt skeemilt massi ja teine kord oli õlirõhuanduri küljes olev ühendus oksüdeerunud. Ning veel, ka pirn võib olla läbi põlenud. Abimeesteks selle juures on nii el.skeem kui ka tester Smile
#31

Kuna bändiga on väljaspool Eestit taas tuurid tulemas, siis on ikkagi hetkel kaubikut/mikrobussi vaja. Vähemalt 3istmelist, kuid võib ka rohkem.
Sellega seoses otsustasin siiski Toyota maha müüa. Jõudis ta mu käes taaskord küll vähest aega olla, aga vajadus muu järgi on hetkel suurem.
Kuulutus ja pildid hetkeolukorrast siin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...rhash=5f79

Vahetusvõimalus ülalkirjeldatud bussi vastu. VW, Nissanid, Toyotad, Mazdad jne.
Vajadusel võin juurde maksta, seega igasugused pakkumised oodatud.
USA toodang paraku hetkel ei paku huvi.

Kontakt:
GSM: 5662 7089
e-mail: tattoo(ätt)pinkbanana.ee

Jarmo.

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


#32

Võib panna lukku.
Üürikeseks küll jäi...

Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne